Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Babeth schreef:Hier iemand die als "nomade" leeft. Heerlijk.Ik wil de hele wereld rond en ben nog lang niet klaar met reizen en de prachtige natuur die je onderweg tegen komt.
Ik heb in Nederland alles opgegeven, huis, spullen etc. Het enige dat ik heb is mijn backpack, een tent en een matrasje.

Babeth schreef:Voor degenen die erom vroegen, ik heb vorig jaar besloten om mijn droom achterna te gaan en de wijde wereld in te trekken. Ik had het gehad met het huidig systeem, de vrijheid die beperkt wordt en besloot dus alles op te geven en erop uit te trekken. Ik ben begonnen in Australie en Azie en op dit moment ben ik in Denemarken. Om mijn bestaan als "nomade" te bekostigen, werk ik af en toe wat maandjes ergens om vervolgens weer door te trekken. Nu werk ik op een stoeterij in Denemarken en hierna wil ik weer een aantal maanden gaan rondtrekken tot de portemonnee weer leeg begint te raken en ik weer wat zal werken om alles te kunnen bekostigen. Ik bespaar vooral veel geld door te liften, couchsurfen en wildkamperen. Ook ben ik bezig mezelf te verdiepen in eten uit de natuur, gewoon omdat ik dit machtig mooi vind.
Ik houd ook een reisblog bij, waar ik uiteindelijk centjes aan wil verdienen zodat ik niet meer steeds wat maanden hoef te werken ergens, want ik vind het verschrikkelijk om te lang op 1 plek te blijven.