Nell_ schreef:Waarom met een A? Heeft dat een speciale reden?
Aaron, Axel, Alex, Aiden
Ja, mijn overleden moeder heette Alberta en mijn schoonvader Albert ligt op sterven.
We gaan dus vernoemen.. Maar willen dat niet als roepnaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Ook hier een oproepje. Over 1,5 week weten we of het een jongen of meisje wordt, dan kunnen we iets gerichter zoeken.
Voor nu zoeken we een meisjes- en jongensnaam, suggesties zijn welkom! Kort (max 2 lettergrepen), (oud) Hollandse namen, niet te aparte/gekke namen.
Kipje39 schreef:Nell_ schreef:Waarom met een A? Heeft dat een speciale reden?
Aaron, Axel, Alex, Aiden
Ja, mijn overleden moeder heette Alberta en mijn schoonvader Albert ligt op sterven.
Quidou schreef:Kipje39 schreef:En gewoon Albert(a) als tweede naam ook niet?Ja, mijn overleden moeder heette Alberta en mijn schoonvader Albert ligt op sterven.
pittig_ding schreef:Ik hoorde vandaag van een bekende NL dat die papa was geworden van zoontje Sep. Te apart voor ons zelf maar wie weet voor iemand anders hier
Iemand ervaring met het maken van een 3D/4D echo?
Ik vind het erg duur (€90) maar stiekem lijkt het mij erg leuk.
Quidou schreef:Sannert schreef:Ik meld me ook maar eens !
We zoeken een jongensnaam, wat past bij de naam van onze dochter G inny ..
Moeilijk lijkt me, een jongensnaam verzinnen. Vind Ginny echt zo gaaf! Het is dat ik nog (lang) geen kinderen wil maar die naam vind k echt super leuk!![]()
Monster schreef:pittig_ding schreef:Ik hoorde vandaag van een bekende NL dat die papa was geworden van zoontje Sep. Te apart voor ons zelf maar wie weet voor iemand anders hier
Bij ons in de buurt is 3Dforyou, hun kosten 35 of 45 euro, je krijgt 3d foto's en filmpje mee
Monster schreef:pittig_ding schreef:Ik hoorde vandaag van een bekende NL dat die papa was geworden van zoontje Sep. Te apart voor ons zelf maar wie weet voor iemand anders hier
Bij ons in de buurt is 3Dforyou, hun kosten 35 of 45 euro, je krijgt 3d foto's en filmpje mee
Chubby schreef:Britta31 schreef:Jimmy/Jimmie.
Bij Ginny?!
Heb je iets meer richting Sannert? Imo kan er veel bij Ginny! Ik zou enkel de [i] en [ie] klanken vermijden.