Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lady62 schreef:Jij hebt geen relatie met hem het is tegenover jou alleen een leugenaar meer is het niet.
Zorg eerst dat je je geld terug krijgt en daarna afkappen en vertellen dat je niet gediend bent van zijn leugens.
Klaar niets meer en niets minder voor de rest nergens mee bemoeien daar schiet niemand iets mee op.
Wraak is iets dat zich tegen jezelf kan keren en zo goedkoop.

)
Ojajoh schreef:oh wat is bokt toch weer braaf
IIg eerst het geld terug, gewoon net doen alsof je neus bloed (al zou ik het wippie wel omzeilen met een smoes)
Daarna zeggen dat je het leuk vind om toch fb vriendjes te worden?
Daarna zou ik hem openbaar voor banketstaaf zetten,met alle foto's erbij (ff taggen dus, meerder malen, duurt ff voordat dat weg is namelijk)
maar he, thats me
ik ben nou eenmaal geen moraalridder
Mjetterd schreef:Natuurlijk moet je het zijn vriendin vertellen! Ik denk dat elke meid er blij mee zou zijn om dat te weten.
Ik snap niet dat er bokkers zijn die vinden dat ts zich daar niet mee mag bemoeien.
NatasjavE schreef:En hem bij z'n vrienden een soort van held te maken. Kijk nou...ik had twee schatjes en nu zijn ze boos.En hup naar de volgende.
Gewoon wachten op je geld en hem daarna vertellen dat jij niet de andere vrouw wil zijn en het niet ok vind dat hij zijn vriendin belazerd.

NatasjavE schreef:Mjetterd schreef:Natuurlijk moet je het zijn vriendin vertellen! Ik denk dat elke meid er blij mee zou zijn om dat te weten.
Ik snap niet dat er bokkers zijn die vinden dat ts zich daar niet mee mag bemoeien.
Alles mag. Maar uit ervaring weet ik dat dat weinig zin heeft. Jij als andere vrouw krijgt de schuld, hebt hem verleid en hij kon er niks aan doen.
En meneer speelt de vermoorde onschuld en gaat gewoon weer verder.
. NatasjavE schreef:Mjetterd schreef:Natuurlijk moet je het zijn vriendin vertellen! Ik denk dat elke meid er blij mee zou zijn om dat te weten.
Alles mag. Maar uit ervaring weet ik dat dat weinig zin heeft. Jij als andere vrouw krijgt de schuld, hebt hem verleid en hij kon er niks aan doen.
En meneer speelt de vermoorde onschuld en gaat gewoon weer verder.
Goof schreef:Waarom openbaar zetten, wat heeft de rest van de wereld ermee te maken?
TS, ik zou je hele whatsapp geschiedenis op de mail zetten naar haar. Laat haar maar lezen (ter bewijs) wat haar vriend uitspookt. Staan meteen alle data bij, dus dan weet ze meteen dat het wel moet kloppen.

Kala schreef:Wat is dít nu weer voor onzin.
Jij wilt hem op een afstand houden, 'friends with benefits', alleen maar leuke dingen, je wilt bewust geen relatie, afspraken hierover gemaakt, van eens in de week naar eens in de twee weken en dan ben je pissig als hij een relatie heeft. Kom nou zeg...
Dat hij het niet verteld heeft kun je je vraagtekens bij zetten, maar enfin. Je hebt een leuk vrijertje gehad en nu is het klaar. Jij hebt er toch ook schik/benefits van gehad en gewoon gebruik van gemaakt?! Zorg dat je je geld terugkrijgt en laat los. Wraakacties... Hoe sneu wil je het hebben...
Overspannen zijn is echt niet tof en dat maakt je wel gevoeliger, maar daar had je zelf ook bij stil kunnen staan dat dit dan helemaal geen goed idee is.
jackyline schreef:Kala schreef:Wat is dít nu weer voor onzin.
Jij wilt hem op een afstand houden, 'friends with benefits', alleen maar leuke dingen, je wilt bewust geen relatie, afspraken hierover gemaakt, van eens in de week naar eens in de twee weken en dan ben je pissig als hij een relatie heeft. Kom nou zeg...
Dat hij het niet verteld heeft kun je je vraagtekens bij zetten, maar enfin. Je hebt een leuk vrijertje gehad en nu is het klaar. Jij hebt er toch ook schik/benefits van gehad en gewoon gebruik van gemaakt?! Zorg dat je je geld terugkrijgt en laat los. Wraakacties... Hoe sneu wil je het hebben...
Overspannen zijn is echt niet tof en dat maakt je wel gevoeliger, maar daar had je zelf ook bij stil kunnen staan dat dit dan helemaal geen goed idee is.
Duidelijk. zo denk ik er ook over.
Komop zeg
quartel schreef:lady62 schreef:Jij hebt geen relatie met hem het is tegenover jou alleen een leugenaar meer is het niet.
Zorg eerst dat je je geld terug krijgt en daarna afkappen en vertellen dat je niet gediend bent van zijn leugens.
Klaar niets meer en niets minder voor de rest nergens mee bemoeien daar schiet niemand iets mee op.
Wraak is iets dat zich tegen jezelf kan keren en zo goedkoop.
Dus jij zou die vriendin van hem het maar lekker uit laten zoeken verder???
Vind ik echt not done hoor.
Meissie kan wel gewoon wat naïef zijn en er pas achter komen als ze jaren weg gegooid heeft met meneertje
Carolaaxxxx schreef:Ik zou het die vriendin laten weten. Wraak zat lijkt me?!
Mijn ex is ook vreemd gegaan en zou het fijn hebben gevonden als iemand t had gezegd ipv dat ik twee jaar heb weg gegooid aan n idioot..
ik ben liever de slet die hem verleidt heeft niet wetende dat hij een vriendin had dan de slet die het wist maar niks zei.