NoGo schreef:Sorry dit op internet zetten zou ik niet waarderen als 'vriendin' zijnde.
Verder mis ik in je hele openingspost de communicatie van jou naar je vriendin…
1. Vriendin leent geld, kleine bedragen worden groter ondanks dat je zegt het wel altijd terug te krijgen---> je kan je vriendin vertellen dat je dit niet prettig vind en ze daarom niks meer mag lenen.
2. Jullie gaan naar een festival en zij neemt niks mee---> word er vooraf dan niet gecommuniceerd: 'goh ik neem de tent en stoelen mee wil jij de pannen en luchtbedden meenemen of ik heb een tent die kan ik meenemen wat neem jij mee.
3. Dan het stukje over zand en afsluiten vd tent---> jij vind het vervelend en uit je op maak ik op dat je vriendin echt niet snapt waar je nou moeilijk over doet? Waarom dan niet gewoon uitleggen wat je er vervelend aan vind op dat moment ipv er een topic over openen. (Daarbij kom op he een festival daar is 9 vd 10 x zand en bagger en ze heeft je tent niet gesloopt?!)
4. Vriendin zegt krat bier uit tent te jatten---> je schreeuwt nog net geen moord en brand en morele waarde blablabla om vervolgens te eindigen met als hij buiten de tent zou staan zou je hem waarschijnlijk ook wegnemen.
Wat is nou dan het probleem, je vriendin heeft toch niet daadwerkelijk wat gejat?
Nougoed kan nog wel even doorgaan maar denk dat mijn mening wel duidelijk is en dat je dus zelf gewoon moet communiceren met je vriendin.
1. Vriendin leent al enkele jaren geen geld meer omdat ik toentertijd al had aangegeven dat ik niet alles kon blijven voorschieten. Nu doet ze terug hetzelfde, maar dan met materiële spullen waar anderen en ik vaak voor betalen.
2. We hebben geen tijd gehad om vooraf te communiceren omdat we beiden in onze examens zaten en dat festival al vlak na onze examens was.
3. Ze doet alsof het een zulke grote moeite is om even dat zand weg te vegen. Ja, een festival betekend vies worden, maar ik hou het toch graag schoon in de mate van het mogelijke en dan slaap ik liever niet met zand in mijn slaapzak, haar deel van de tent was immers wel altijd zonder zand omdat ze daar nooit ging zitten. Moest ik bij iemand anders in de tent liggen ga ik die tent ook niet vies maken uit respect voor die persoon's vrijgevigheid.
4. Tja, als je midden op de festivalweide bonnen ziet liggen raap je ze toch ook op? Je gaat ze toch niet uit iemand's zak stelen.
Anyway, volgende week zie ik haar en dan ga ik het er met haar over hebben. Dit op internet zetten was misschien niet mijn beste idee, maar ik ben nu wel verder geholpen en weet wat me te doen staat, daarom heb ik een aanvraag ingediend om het topic te laten verwijderen.

. Het zijn gewoon kleine dingen die me irriteren dat ze het ook bij anderen doet en ik wou het gewoon even van me afschrijven.