Kever in bed, brrr

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 10:11

Kan altijd erger!
Ik zit nu in Japan, en op een vroege ochtend werd ik wakker omdat ik iets op m'n arm voelde. Toen ik m'n ogen opende was het eerste wat ik zag een enorme duizendpoot. Ook echt geen kleintje of zo, nee echt minstens 15 centimeter! Op mijn arm!! Ik sprong dus meteen op, en zag 'm niet meer. Hij zat inmiddels al doodstil op mijn kussen, dus ik met dat kussen uit het raam om hem eraf te schudden, maar hij wilde niet loslaten. Uiteindelijk heb ik dus het kussen naar buiten gegooid := Ik zat gelukkig op begane grond niveau, maar toch... :wow: :wow:

MartyMcfly

Re: Kever in bed, brrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 10:12

zo eng isdie toch niet? 8-) spinnen vindt ik de dood. bij ons hebben we zogenaamde wolfspinnen BAH. kevers en kakkerlakken zijn mweh

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 10:21

Normale reactie: kever pakken en buiten zetten.
Mijn reactie: "SCHAAAAAAATTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!" de kamer uit rennen en vervolgens vanuit de deuropening (mits kever blijft zitten, zo snel ie gaat kruipen of vliegen ben ik de gang zelfs uit) wijzen. :')

Zat op toilet, kwam er ook zo'n kevertje (ja, die soort) de badkamer in (1 toilet is in de badkamer hier) en dat ding kroop over het matje mijn richting uit... :') Op staan was niet echt een optie. _O- Heb 't matje dus maar zo ver mogelijk weggeduwd (voorzichtig, dat ie niet zou gaan vliegen) _O- Terwijl zeggend "Kleine lelijke draak als je nu niet opflikkert voer ik je aan de eerste de beste vleermuis die ik kan vinden!" (maar dan wel op z'n vlaams zegma. :') )
waarop manlief, die in de berging bezig was die er aan grenst ineens door de deur vroeg "schat... Heb je bezoek daarbinnen?" :') Ik: "ja! Van een kever! en hij wil nie uit mijn buurt blijven!! ^) "

Mijn man kwam niet meer bij. ^) Zit je daar mooi met een geleedpotige-fobie op een plek waar je niet weg kan met een kever in de buurt. :x

Oehlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:36

Oh heerlijk :+
Hier heb ik al een paar jaar lang elke zomer last van. Ze komen ergens uit het plafond bij ons. En aangezien ik een hoogslaper heb van bijna 2 meter hoog lig ik bijna tegen het plafond én dus die beesten aan :+
Vorig jaar zelfs een tijdje op de bank geslapen omdat ik het echt niet meer trok (paar keer per week kwamen die beesten in een keer uit de lucht vallen terwijl ik op bed lag).
Ouders zagen er niet de noodzaak van in om er iets tegen te doen, want zij hadden er schijnbaar geen last van.
Afgelopen weekend ben ik er eindelijk achter gekomen waar ze nu echt vandaan komen (ik zag twee pootjes tussen een gleuf tussen het plafond en de muur) en gelukkig heeft mijn vader er inmiddels een plint tegen aan geslagen en heb ik nu al uh 4 dagen geen beest meer gezien. *\o/*

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:38

:= Ik had laatst zo'n lekker grote zwarte huisspin in bed. Ik trok het dekbed weg en ROEF! daar ging ie, zo richting m'n kussen. Kussen opgetild...nergens meer te zien.
Het enige wat ik dacht: zo...nu kan ik slapen ;)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:44

@ dieselpaard: dat je dat nog kan slapen, echt een held. Ik heb tot nu toe 1x een spin in mijn bed gevonden, toen heb ik gelijk mijn vriend er bij geroepen die hem weg moest halen. Alleen die sloeg hem dus dood.... We hadden nog niet zo lang met elkaar en ik kan dus weer geen diertjes dood maken, dat vind ik zielig. Dus ik zei heel verbaasd en een beetje verdrietig: 'Wat doe je nou?'
Haha naderhand kan ik er wel om lachen, maar op dat moment was ik zo verbaasd. Toen ik nog thuis woonde (op dat moment ook) wist iedereen verder dat ze niet dood mochten, maar gewoon naar buiten gegooid moesten worden. Alleen hij dus niet. Inmiddels weet hij het en doet hij ze braaf naar buiten toe... maar ik kan echt niet meer slapen als ik niet meer weet waar ze zitten. brrrrr.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:50

SophieFT schreef:
Wees blij dat je niet in Tunesië woont, daar werd ik wakker met een kakkerlak van 5 cm in m'n bed :')

Die hebben ze in Egypte ook, ontdekte een vriendin van me. :D

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:53

Oh gadver ik zou me kapot schrikken! Mijn stiefvader heeft wel eens een nepkakkerlak (die overigens heel echt leek, we hebben er vaak mensen mee laten schrikken) van mijn broertje naast mijn kussen gelegd toen ik aan het slapen was. Toen ik wakker werd en dat ding zag heb ik moord en brand gegild, ben m'n bed uit gegaan en heb half huilend naast het bed van mijn ouders gestaan tot ik erachter kwam dat ie nep was. :')