Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gekvanfleur schreef:euhmmm, je kent haar helemaal niet, weet haar naam niet eens maar bent er zker van
dat ze lesbisch is? Ben ik de enige die zich afvraagt: hoe the f*ck zie je dat aan iemand af.![]()
Verder zijn er al leuke tips gegeven, dus veel succes!!

Puur uit nieuwsgierigheid, vroeg het me af.xD
Ik geloof alleen dat mijn man het daar niet mee eens is
Maartje1990 schreef:Furrow: je vergeet het loopje
Zij heeft trouwens wel gewoon lang haar. Maar ken wel meer lesbiennes met lang haar. Wat furrow zegt klopt wel vaak, wat stoerdere kleding en qua schoenen vaak iets van sneakers, zul je eigenlijk zelden op ballerinas of hakken tegen. vaak geen of zeer weinig make up. Dat is dan het stereotype er zijn er ook die wat vrouwelijker zijn, maar ikzelf zie het dus als ze er dus wat stoerder uitzien. Maar ook dus een soort loopje, zitten vaak op voetbal en ook een soort van vibe die je krijgt
Maartje1990 schreef:Furrow: je vergeet het loopje
Zij heeft trouwens wel gewoon lang haar. Maar ken wel meer lesbiennes met lang haar. Wat furrow zegt klopt wel vaak, wat stoerdere kleding en qua schoenen vaak iets van sneakers, zul je eigenlijk zelden op ballerinas of hakken tegen. vaak geen of zeer weinig make up. Dat is dan het stereotype er zijn er ook die wat vrouwelijker zijn, maar ikzelf zie het dus als ze er dus wat stoerder uitzien. Maar ook dus een soort loopje, zitten vaak op voetbal en ook een soort van vibe die je krijgt
'
StuiterBall schreef:Haha Petrichor, fantastisch.
Maar verder zou ik zeggen: gewoon vragen! Ik denk dat wij inmiddels al genoeg opmerkingen naar ons hoofd geslingerd hebben gekregen om ons niets meer aan te trekken van vervelende reacties.
Ik heb vaker gehad dat iemand inderdaad heel vereerd/verrast was.
Of! Bloemetje kopen, afrekenen, terug komen en zeggen dat je helaas d'r adres niet wist?