Scheelde wel 60 euro! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Scheelde wel 60 euro!
Ik ga toch ook niet terug naar de supermarkt van ik heb vorige week 3 sinaasappels gekocht en nu zijn ze de helft goedkoper! Limitless schreef:@ Ethelate: Hoezo vind je het niet kunnen? Als er een korting is vind ik dat elke broekkoper daar recht op heeft, ongeacht of de gangbare maten weg zijn. Als een broek ineens 20 euro afgeprijsd is 2 dagen nadat ik hem koop, wil ik die 20 euro korting hebben. Daar kan ik namelijk weer wat anders mee doen. Dat alleen de mensen die dan geen gangbare maat hebben daarvan mogen profiteren vind ik bullshit
Diablo schreef:Limitless schreef:@ Ethelate: Hoezo vind je het niet kunnen? Als er een korting is vind ik dat elke broekkoper daar recht op heeft, ongeacht of de gangbare maten weg zijn. Als een broek ineens 20 euro afgeprijsd is 2 dagen nadat ik hem koop, wil ik die 20 euro korting hebben. Daar kan ik namelijk weer wat anders mee doen. Dat alleen de mensen die dan geen gangbare maat hebben daarvan mogen profiteren vind ik bullshit
Dan had je die broek twee dagen later moeten kopen. Ik snap het niet, je hebt gewoon pech als iets een dag later in de aanbieding is. Waar trek je dan de grens? Bij een dag? Twee dagen? Of een week?
Xpinoxx schreef:Ik heb het wel gedaan, wij hadden 4 eetkamer stoelen gekocht voor 90 euro per stuk bij Leenbakker, de week daarna waren ze voor 60 euro per stuk in de aanbieding, zij hebben daar de regel dat als je product binnen een week na aankoop in de aanbieding komt je het verschil terug krijgt, wij hebben dus 120 euro terug gekregen. vond het echt een goede service, 120 euro is nogal wat!
Ik heb dat netjes gevraagd of we van de aanbieding gebruik konden maken gezien dat meer was dan de korting, maar toen gaven ze m dus dubbel

Vliendertje schreef:Een paar weken terug heb ik dure aankopen gedaan bij Divoza voor mijn weekendje weg. (nieuwe cap en rijbroek)
Toen ik thuis kwam checkte ik mijn mail; warempel: 25 % korting op een artikel naar keuze.
Ging diezelfde dag in, en duurde ongeveer een weekend.
Helaas was de winkel al gesloten en ging ik de dag erna een weekend weg.
Meteen op maandag naar de winkel gereden en gevraagd of ik mijn korting nog kon krijgen. (incl bon)
Nee dit was niet mogelijk!!!!! Ik had mijn mail maar eerder moeten checken...
Ik had zelf eerlijk gezegd iets meer service verwacht...
Ik heb de spullen natuurlijk al gedragen, dus inruilen ging niet. Anders had ik dat zeker gedaan!
. Had je inderdaad maar eerder je mail moeten checken... Een dag later die mail had je het er ook niet voor kunnen krijgen. En als die actie dan ook niet meer geldig is, is het gewoon pech voor jou...