Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Mondy_ schreef:Edit: over nagedacht dat er wellicht ook een schoonmaakster langs komt. En ja dat valt ze wel op

_Mondy_ schreef:Ik zou er niet vanuit dat ze het niet weten![]()
Bij ons weten ze exact hoeveel er wel of niet zitten.
Maarja... dat daar überhaupt over nagedacht moet worden snap ik al niet
Dat is voor een schoonmaker ook compleet irrelevant om te weten ook. Dus ja ik ga er voor 100% vanuit dat een schoonmaakster dit standaard niet weet. Diegene die bedlinnen rondbrengt wel, want die heeft een lijst en dumpt dan de juiste hoeveelheid bedlinnen in het huisje._Mondy_ schreef:Maar wat te denken van mensen die wel gewoon netjes betalen voor elke persoon die mee gaat. Of is fatsoen dan ineens niet nodig. Weet niet waar jullie werken, maar als je bij de pomp voor 1 auto betaald.. mag de andere dan gratis ? Boodschappen doen, tweede pak gratis ? Enz.
Ronduit aso imo, helemaal als je bedenkt dat je nu al weet dat je het zo gaat spelen. Je gunt die jongen een vakantie maar wel te beroerd om er miss extra voor te betalen dus
Edit: over nagedacht dat er wellicht ook een schoonmaakster langs komt. En ja dat valt ze wel op
BlackDancer schreef:Dat is waar, maar alsnog vind ik het een beetje een overdreven dramatisch scenario.
Sammie schreef:Je wil iemand twee weken stiekem laten slapen... Waarom? De enige angst dat alles vol zit? Kom.. ze gaan je echt niet weigeren op zo'n moment. Een extra bed is zo geplaatst (of ze ruilen.. genoeg mogelijkheden).. En zelfs na het bellen met een smoes geef je niet aan dat je daadwerkelijk met een zevende persoon komt. Dan krijg ik ook het idee dat het je om het geld te doen is.
_Mondy_ schreef:Sammie schreef:Je wil iemand twee weken stiekem laten slapen... Waarom? De enige angst dat alles vol zit? Kom.. ze gaan je echt niet weigeren op zo'n moment. Een extra bed is zo geplaatst (of ze ruilen.. genoeg mogelijkheden).. En zelfs na het bellen met een smoes geef je niet aan dat je daadwerkelijk met een zevende persoon komt. Dan krijg ik ook het idee dat het je om het geld te doen is.
Dit dus![]()
Er zal echt niet moeilijk worden gedaan om een extra bed bij te zetten als alles vol zou zitten. Wel is de kans aanwezig dat je meer moet betalen.
Weet je wat belachelijk is? Dat volwassen mensen het nodig vinden om stiekem te doen. Ik werk nl in een hotel... en kan je zeggen dat er altijd weer mensen zijn die denken dat ze boven de rest staan door niet eerlijk te zijn. Betalen voor 1 persoon en dan toch stiekem hun scharrel mee naar binnen, hond stiekem door de achterdeur naar binnen en noem t maar op.
Jolliegirl schreef:BlackDancer schreef:Dat is waar, maar alsnog vind ik het een beetje een overdreven dramatisch scenario.
Geloof me...je wilt dat niet meemaken....
Het is gewoon een regel...simpel!
Heb op meerdere parken gewerkt..en we houden niet voor niets een nachtregister bij...voor de brandweer!
Je denkt dat het je niet overkomt...maar t zal je maar overkomen..dan piep je wel anders...als ze ff je moeder of je zoontje uit een brandend huisje vergeten te halen omdat ze volgens de papieren "compleet" zijn...
Doe toch eens niet zo belachelijk...dekk eens na....

Citaat:WIE HEEFT OOK WEL EENS IEMAND STIEKEM LATEN SLAPEN EN HOE IS DAT AFGELOPEN?
Sammie schreef:Ik trek mijn conclusie op basis van jouw antwoorden en mijn conclusie is dat ik het hele gebeuren raar vindt.
Als het valse telefoontje een nee opgeleverd (met een kans van 0,0 procent dat dat zou gebeuren) dat je die 7de persoon alsnog meegenomen. Dat geef je zelf al toe.. En in de OP eindig je zelf al met:Citaat:WIE HEEFT OOK WEL EENS IEMAND STIEKEM LATEN SLAPEN EN HOE IS DAT AFGELOPEN?
Dus in eerste instantie had je helemaal niet de intentie om ofwel vals te bellen ofwel gelijk goed te bellen. Die keuze heb je waarschijnlijk gemaakt nav een aantal reacties in dit topic. En daar ben ik alleen maar blij om dat je je toch even achter je oren krabt, maar ik vind het persoonlijk erg vreemd dat je na zo'n zin nog durft te zeggen dat je vindt dat je het park niet benadeeld. Je benadeeld niet alleen het park (en dat is mijn minste zorg nog) je breng jezelf en de groep ook nog eens in gevaar. (hoe klein die kans ook is). Laten we hopen dat dat scenario niet zal uitkomen.