Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Manda schreef:Je weet niet wat die hond heeft meegemaakt waardoor die een poot mist... misschien is die wel gestoord geworden waardoor die dat gedrag vertoont (continu blaffen en heen en weer rennen langs het hek), misschien is uitlaten ook wel te prikkelrijk aangezien die dus ook reageert op werkelijk echt alles aan de andere kant van het hek... ik weet het niet... heb van alles in gedachte erover naar aanleiding wat ik zo hier en daar opving... Maar we gaan zeker deze week een gesprek aanknoppen alleen even moed verzamelen en goed bespreken hoe we dit gaan aanpakken zonder op hun tenen te trappen. Het lijkt namelijk wel of de hele buurt het gewoon wel pikt om wat voor reden dan ook en alleen wij er kennelijk een probleem van gaan maken....
Nee het zijn geen mensen op leeftijd... Ze hebben kleine kinderen en ik trof ze een keer bij zwemles, we raakten in gesprek en toen zei ze dat ze echt voor 7 uur moesten opstaan om de kinderen klaar en optijd op school te krijgen. Toen was ik zo 'slim' om te zeggen dat wij zeker tot 7:45 zouden kunnen slapen en dan nog relaxt en optijd zouden zijn met de kids aankleden/eten en naar school. Toen stom genoeg ingeslikt dat we helaas voor die tijd altijd al wakker worden door een blaffende hond.... stom stom... was het ideale moment om het erover te hebben.....
Maar wel duidelijk dat hun dus altijd zo vroeg opstaan en dat gewend zijn en kennelijk normaal vinden ... Alleen in de weekenden gooien ze de hond ook sochtends vroeg naar buiten, dat begrijp ik dat weer niet want je wil zelf toch ook wel eens uitslapen?
Hoe is de hond dood gegaan? Wat hij ziek?
Aryana schreef:Ach, misschien zullen ze niet nog eens zo'n blafbak aanschaffen en is jullie klacht alsnog niet voor niets geweest, misschien als tip een inbraakalarm aanschaffen?