Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.Chantaliiejj schreef:Ik weet dat je zonder papiertje ook een goede baan in de paarden kan vinden dus waarom een opleiding wat niet met paarden te maken heeft als 'je' toch niks anders wil dan paarden ?
Percy schreef:Oké Delphi, dan is het toch niet zo'n pretopleiding? Tenminste als je op niveau 4 studeert dan. Neem aan dat je dan toch aardig wat niet paardgerelateerde theoretische vakken moet hebben gehad.
)xnien_ schreef:Ik zat eerst ook te denken aan deze opleiding. Ik heb het niet gedaan. (Weinig werk in te vinden)
Ik ben nu bezig met dierverzorging ook in Alkmaar en deze opleiding vind ik hartstikke leuk
Ik weet ook wat ik wil worden
xnien_ schreef:Ik zat eerst ook te denken aan deze opleiding. Ik heb het niet gedaan. (Weinig werk in te vinden)
Ik ben nu bezig met dierverzorging ook in Alkmaar en deze opleiding vind ik hartstikke leuk
Ik weet ook wat ik wil worden
purny schreef:Maar kom op nou... serieus een diploma moeten halen om een stal uit te mesten? Een baan in de paarden verdient niet goed... je kan beter een andere opleiding gaan volgen, iets van dierenverzorging ofzo. Je moet het met ervaring doen. De stages zijn loeizwaar, je mag alleen maar stallen mesten hoorde ik..
Maar voor degene veel succes met de opleiding.
sandra8 schreef:Xnien wat wil je gaan doen dan?
Van mijn klas ( wel 20 jaar terug) ben ik de enigste die een baan in de dierensector heeft.
Percy schreef:Daar noem je wat Ikke, je moet wel interesse in de techniek hebben.
Ik ken de Nederlandse paardenhouderij opleiding onvoldoende (heb hier wel al wat bijgeleerd) maar als je een volwaardig mbo-diploma hebt kan je daarna toch nog alle kanten op?
ABC321L schreef:Zou het nu weer over mijn openingspost mogen gaan..?