Vakantie geboekt... zegt reisbureau dat de prijs niet klopt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karlee

Re: Vakantie geboekt... zegt reisbureau dat de prijs niet klopt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:33

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:34

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:37

Gewoon vergeten en een nieuwe reis boeken, snap dat je baalt maar dat soort websites hebben het wel zo goed voor elkaar dat je geen poot hebt om op te staan. :)

Als ik jou was zou ik gewoon gaan boeken bij een reisbureau, dan heb je ook geen last van dit soort problemen. Voor een goedkope vakantie zou je ook kunnen kijken op www.vakantieveilingen.nl klinkt gek maar ook daar hebben ze het goed voor elkaar. :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:40

Ik heb toevallig juridische kennis op dat gebied. :) (en het zelf ook helaas eens meegemaakt, bij Corendon).
Als de reisorganisatie jou binnen 24 uur informeert over dat de prijs niet klopt, dan hoeven ze jou de reis niet aan te bieden voor de prijs waar jij hem voor geboekt hebt. Alleen als ze na 24 uur bellen om te corrigeren hebben ze pech, en jij geluk. :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:41

Frummels: waarom eigenlijk niet, en is dat geen misleiding?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:05

Krom eigenlijk. Want als je zelf wilt annuleren binnen 24u, ben je gewoon (een deel van) je geld kwijt :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:44

Ik weet niet waar je heen wilt maar als je naar Turkije wilt hebben ze bij ADO travel vaak wel leuke aanbiedingen

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 17:05

Volgensmij heb je gewoon recht op de prijs die ze aanboden. Als het anders had moeten zijn had er bij moeten staan dat het onder voorbehoud was en dat zij hun prijzen mogen veranderen. Wat zij in de voorwaarden hanteren komt niet overeen. Annuleren mogen ze misschien wel, maar volgensmij zijn ze wettelijk verplicht je de reis voor de aangeboden prijs te geven. Heb hier wat over gehad tijdens recht, maar als je het zeker wil weten kun je het best even naar het juridisch loket gaan.