Denk je wat leuks te regelen.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Denk je wat leuks te regelen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:03

personeel heeft waarschijnlijk klantvriendelijkheids training van de eigenaresse gehad ;)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:06

Nou van mij hadden ze het ergens mogen steken waar de zon niet scheen, ik zou het niet eens meer willen hebben, enkel mijn geld terug. Hebben ze Facebook?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:14

Zou er idd op FB wel even een notitie van maken...

Toevallig hebben wij het hier kortgeleden ook aan de hand gehad. Bij de bloemenwinkel hier besteld, voor een vriendin van mn moeder en zou in een andere bloemenwinkel gemaakt worden en daar bezorgd. Week later, geen reactie van vriendin -> bleek niks bezorgd te zijn. Mn moeder naar de winkel hier, om te vragen hoe het zat. Waren ze vergeten de opdracht te versturen... Toen een 'extra mooie' bos laten maken en bezorgen, maar de lol was er wel een beetje af.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:16

Sjonge jonge! Denk je wat goeds te doen, verpest een ander het.
Ik zou nooit meer contact opnemen met deze shop.
Ze mogen die orchideeën in hun ..... steken.
Had direct mijn geld terug gevraagd en een andere bloemenzaak gebeld.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:17

Ben ik de enige die het niet verschrikkelijk onfatsoenlijk vind? Het is vaak de toon van de klant die bepaald hoe het gesprek voortgezet wordt. Meisje is misschien een parttimer die er ook maar een paar keer per week is en kan het dan toch ook niet helpen dat het briefje kwijt is. Tja, tis banketstaaf, maar zo'n briefje raak je echt niet expres kwijt. Daarnaast, ze zijn toch niet onwelwillend? Om de zaak dan gelijk gaan zwart te maken op internet zoals hier gesuggereerd wordt vind ik persoonlijk wat te ver gaan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:19

Neuh die raak je niet expres kwijt, maar hoe er vervolgens laconiek op gereageerd wordt vind ik erg asociaal.

Als ze nou door het stof waren gekropen, dan was het een ander verhaal .

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:20

fouten worden overal gemaakt , maar ze hadden het wel wat netter op mogen lossen in dit geval.
Ik zou ook flink boos zijn mede doordat de klacht in mijn ogen niet serieus genomen wordt

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:21

Mavelle, kom op zeg, als je zo'n fout maakt als bedrijf biedt je direct je excuses aan en zorg je dat het alsnog binnen een uur geregeld wordt op kosten van de zaak. Pfff je wil je klanten behouden of niet 8)7 Of het meisje aan de telefoon een parttimer is doet totaal niet ter zake.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:22

Joh, iedere goede zaak heeft toch een boek met bestellingen waarin alles wordt opgenomen?

Hoe denk je anders dat andere bedrijven werken? Allemaal met gele post its door het hele pand heen? Kom op zeg. Dit hadden ze echt niet mogen vergeten, parttime of niet. Dat zou betekenen dat je als parttimer maar gewoon fouten kan maken want ik werk maar 16 uur?

TS ik snap je teleurstelling volkomen en zou eens flink aan de bel trekken. Tevens eens even op social media je zegje doen. Zij hebben duidelijk geen gepaste oplossing geboden dus dit is hun eigen schild.

Overigens zou ik nog wel proberen in contact te komen met de eigenaresse van die toko. Eens kijken of ze nog steeds zo blij is met haar personeel....................

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:24

Een fout maken is menselijk, maar het stukje klantvriendelijkheid en klantgerichtheid gaat hier bij dit bedrijf blijkbaar flink ten onder. Dit hoor je netjes op te lossen, zeker bij zo'n gevoelige kwestie. Het zou maar om een grafstuk oid gaan dat ze zijn 'vergeten' :n

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 18:30

Nou ben zojuist eindelijk gebeld.
Ze gaan (nu pas) het stukje bezorgen. M'n moeder krijgt er een extra boeket bij als excuses en ik krijg ook een boeket als excuus.

Ondanks ze het nu op deze manier oplossen vind ik het goed zo.
Ja het is een domper.......
Ze hebben hun excuses gemaakt, al is het in mijn ogen te laat.
Maar ik ga ze nu niet op sociaal media zwartmaken, maar dat had ik wel gedaan als ze vandaag niet meer gereageerd hadden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:32

Netjes opgelost dan. Nu is het een ander verhaal.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:34

Wel een beetje laat..........maar ze hebben het netjes opgelost.

Ik denk dat de eigenaresse in het spel is gekomen en heeft laten weten dat je zó niet met klanten omgaat ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:35

Erg laat, maar idd een nette oplossing :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:36

Wat fijn dat de eigenaresse het zo netjes probeert op te lossen! Blijft natuurlijk wel zuur omdat het hele idee eigenlijk in het water is gevallen maar ik zou zeggen geniet toch van de bloemen!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:52

Wat naar voor jou zeg!
Heel lief dat je dit voor je moeder had willen doen.
Gelukkig krijgt ze de bloemen alsnog.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:59

Netjes als het ook daadwerkelijk uitgevoerd word.
Jammer dat t moest, had zoveel fijner geweest om je 1e plan uit te voeren op tijd en datum.
Maar dat is niet gebeurd dus is dit een goede oplossing, al is je verrassingseffect wel aardig de blubber in gegaan. Jammer, maar goed...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 23:08

Ze hebben bij mijn moeder netjes het stukje afgeleverd en een boeket als excuus, wij hebben ook een boeket gehad met excuus.

Werden wel wat vage verhalen erbij opgehangen, maar goed. Het stukje is bij mijn moeder aangekomen en daar ben ik blij om!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 06:34

Kijk eens aan, is het toch nog netjes opgelost.

Overigens heb ik niet gezegd dat je als parttimer maar alles kwijt kan raken, maar wel dat je wat minder van dingen die door de week gebeuren/gebeurd zijn op de hoogte bent. Dan is het vervelend als een klant al kwaad wordt voordat je zelf maar uit hebt kunnen zoeken waar het over gaat. Maar goed, dat is weer een andere discussie want het was alleen maar een suggestie dat het misschien om een parttime medewerker ging.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 06:55

Jeetje wat was dat ontzettend balen, kan me voorstellen dat je je liep op te vreten van binnen! Fijn dat het opgelost is. Hoe vond je moeder je idee? Want daar ging het uiteindelijk om

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:00

Fijn dat het opgelost is!
wat vond je moeder ervan, dat ze een stukje én boeket kreeg?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:27

Nou liever laat dan nooit zeggen we dan maar.
Tis leuk dat ze een excuus boeket erbij doen.... maar toch knaagt het :(
Volgende keer een andere bloemist?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 23:19

M'n moeder was er heel erg blij mee en daar gaat het om!

Helaas niet het stukje zoals ik het gevraagd had, maar er zat in ieder geval wel een orchidee in.
Had aangegeven dat ik het stukje op oase wilde en met een roze orchidee. Verder hadden ze wel de vrije hand als het maar wel een vrolijk stukje werd.
Nu is het een schaal (wel een mooie schaal overigens) met 2 groene plantjes en een witte orchidee (dus niet op oase maar op potgrond).
Maar m'n moeder vind het mooi en is erg blij mee en dat is voor mij het belangrijkste.

Helaas voor hun is het wel een winkel waar ik niet meer naar terug zou gaan.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 23:25

Als ze niks meer hadden gedaan en ze had in de buurt gewoond had ik een bloempje uit de tuin geplukt en die naar dr gebracht :) Maar zo dan maar opgelost. In ieder geval goed dat het vandaag nog kon. En ik geef je gelijk, zou er ook niet meer heen gaan.
Briefje kwijt, kom op zeg het is 2014 daar hoor je op zn minst een (digitaal) notitieboek voor te hebben of een agenda..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 23:34

Ja ben ik met je eens.

Maar goed aan de telefoon hadden ze later nog meer smoesjes. Ze wisten nog wel welke straat maar niet welk nummer.
Ze waren wel geweest en hadden volgens hun bij diverse mensen aangebeld om te vragen op welk nummer ze woonde.
Grote onzin, want
A ze staan gewoon in het telefoon boek (in hun dorp de enigste met die achternaam)
B Later tijdens het telefoon gesprek vroegen ze naar haar naam
C tegen mijn moeder zeiden ze dat ze het per ongeluk verkeerd hadden bezorgd