Het komt dichterbij...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:20

Goed om te horen! Op naar Venetië dan maar :)

Anoniem

Re: Het komt dichterbij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:24

Mijn oma zei altijd als ik ergens bang/gespannen voor was; 'ja kind, ga je er lekker over op zitten winden, dan krijg je er alleen maar meer last van'.

Met andere woorden... Probeer er in je hoofd - hoe moeilijk dat ook is - niet teveel aandacht aan te besteden. Denk niet teveel aan thuis als je op vakantie bent, dat maakt het alleen maar zwaarder voor jezelf. Ik weet dat dat héél makkelijk gezegd is (ik woon zelf op 100 km afstand van m'n vrienden/ouders en heb het er elke dag moeilijk mee) maar misschien helpt het toch een beetje.

Succes!

blauwpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 17:15

Heee mensen ! :)
Ben nu even denken 4 nachten van huis .. 1 bij tante 1 in hotel en 2 op deze(superleuke) camping. Het gaat gewoon heel goed , Sochends als ik wakker word soms iets misselijk en beetje nadenken ... maar dan is iedereen wakker en gaan we eten en dingen doen dan js er niks meer aan de hand !
Ik heb een echte pizza gehad en echt ijs...
En ga denk ik een paar itilianen mee smokkelen om het ook voor mij thuis te maken :') .
Nog 6 nachten tegaan. en we gaan nog naar san marco... en we hebben de zee op loop afstand :)
groetjess

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:55

Harstikke leuk, geniet er maar van!

blauwpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 19:20

Heee ik ben nu een nachtje thuis..
En het was echt gewoon SUPER. het ging veeeelste snel. Ik kon er nog wel een week zitten :+
En op de terugweg autopech gehad, we konden nog naar het hotel rijden waar we sws gingen overnachten en daar nog een extra nacht gezeten omdat het zondag was (dus geen garage open)
Maar vond het helemaal niet erg , het was zooo mooi <3
Ik ben mn tante en oom echt heel erg dankbaar <3

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:49

Oh, ik kan me je eerdere topic nog herinneren dat je er zo tegenop zag. Heb zelf heel erg lang last gehad van heimwee en weet hoe ziek je ervan kunt zijn. Wat ontzettend fijn om te lezen dat het zo goed gegaan is en dat je een super leuke vakantie hebt gehad met je oom en tante!
Dat geeft vast vertrouwen voor een volgende keer dat je eens van huis gaat :j

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 08:30

blauwpaardje schreef:
Heee ik ben nu een nachtje thuis..
En het was echt gewoon SUPER. het ging veeeelste snel. Ik kon er nog wel een week zitten :+
En op de terugweg autopech gehad, we konden nog naar het hotel rijden waar we sws gingen overnachten en daar nog een extra nacht gezeten omdat het zondag was (dus geen garage open)
Maar vond het helemaal niet erg , het was zooo mooi <3
Ik ben mn tante en oom echt heel erg dankbaar <3

Super!! :)