Ik gilde keihard door de klas en de docent keek me aan alsof ik gek was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en schrok zich kapot omdat ik ineens achter de deur stond
.
Ze vind het alleen nooit zo leuk als ik dat vind.... 

Op stage in een bloemenwinkel, de eigenaresse zei dat ze even 'weg' moest. Ik loop dus braaf de koelcel in om een bosje bloemen te pakken houd de eigenaresse de deur dicht, ik heb daar wel een aantal minuten in gestaan
Op school trouwens ook, maar dat wist ik wel dat dat een keer zou gebeuren

moyra schreef:Mijn moeder was (weer) op dieet en ik kon 's nachts niet slapen.
Ineens hoor ik de huiskamerdeur gaan dus ik sluip mijn bed uit om te kijken wat ze ging doen![]()
De huiskamer was donker en in de keuken branden volop licht dus ik kon rustig in de deur opening kijken wat ze aan het uitspoken was![]()
Net op het moment dat ze een hap van een slagroomsoesje wilde nemen zeg ik wat ben je aan het doen![]()
Van schrik liet ze de hele doos vallen![]()
Verder laten mensen mij eigenlijk nooit schrikken
BaileyMix schreef:Oh geweldig ja, ik doe dat ook altijdInderdaad vlak achter een deur gaan staan, of net om een muurtje en meer van dat soort dingen. De hond is ook regelmatig de banketstaaf
echt ik schrok!

Anke98 schreef:spookyskippy schreef:Jaa, leuk mensen laten schrikken. Een spinnetje in iemands nek stoppen
Een app op telefoon downloaden dat er na een aantal seconden een clown tevoorschijn komt die gilt, erg leuk
Mensen krijgen mij niet zo snel aan het schrikken
Hoe heet die app

Cayenne schreef:Dit heb ik dus ook.Ik heb hier echt een verschrikkelijke hekel aan. Ik heb een posttraumatische stressstoornis gehad waardoor ik heel vaak schrok van harde geluiden. Deuren die dicht slaan, de deurbel, een telefoon, etc.
Dat is nu een stuk minder, maar nog steeds schrik ik af en toe en mensen vinden het ook om me te laten schrikken, maar ik kan daar heel giftig van worden.