mensen die je expres laten schrikken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:00

Ik ben laatst toch geschrokken.. Phiieuw, ging een meisje uit mijn klas onder de les mij een filmpje laten zien. Op youtube opzoeken 'oogtest'! Je schrikt je te pletter :') Ik gilde keihard door de klas en de docent keek me aan alsof ik gek was _O-

Eileen_

Re: mensen die je expres laten schrikken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:05

Ik ben zon bitch die iedereen laat schrikken :D
Vooral tijdens horrorfilms moet ik me altijd heel erg inhouden. Het is ook erg moeilijk om mij bang te maken of mij te laten schrikken, dus al de mislukte pogingen van mn vriendinnen maakt t nog net iets leuker O:)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:12

Haha echt een topic voor mij!

Laatst had ik me verstopt in de bij keuken voor mn vriend. Dus hij kwam binnen omdat hij iets zocht (was mij nog niet eens kwijt :')) en schrok zich kapot omdat ik ineens achter de deur stond :D.

Zo laat ik mn moeder altijd schrikken door heel stil achter haar te gaan staan haha := Ze vind het alleen nooit zo leuk als ik dat vind....

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:21

Wat een geweldig topic dit, wij hebben ook wel eens onder iemands bed gelegen en dan opeens ter voorschijn komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:31

Ik doe het ook wel eens, achter een deur gaan staan en die aantrekken als iemand hem open wil doen is vaak al genoeg.
Of zo stil mogelijk bij mams naar binnen lopen en dan ineens de deur open doen, met de 4 hondjes die dan uit hun plaat gaan omdat ze me niet hoorden aan komen en dus ook schrikken geeft dat wel wel een leuk effect.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:34

Ik laat mijn vriend ook altijd schrikken.. Door standaard achter een deur te gaan staan en dan meestal als hij van de wc af komt. Eens in de zoveel tijd laat hij mij schrikken. En dan ook zo hard dat ik dan van schrik de tranen over mn wangen heb lopen maar toch sta te lachen..

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:41

Perfect topic voor mij! Vooral neefjes van 6 of broertjes van 13 zijn een extra leuk doelwit :j
Moet alleen we oppassen dat ik het niet te vaak doe :+

De koelcel ken ik ook ja := Op stage in een bloemenwinkel, de eigenaresse zei dat ze even 'weg' moest. Ik loop dus braaf de koelcel in om een bosje bloemen te pakken houd de eigenaresse de deur dicht, ik heb daar wel een aantal minuten in gestaan :+ Op school trouwens ook, maar dat wist ik wel dat dat een keer zou gebeuren _O-

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:51

Bij ons is het echt een familiaal trekje van elkaar de stuipen op het lijf te jagen.

Zo laatst zat ik in bad met een wel heel bloedrode bruisbal en hoor ik mijn vriend de trap oplopen... je raad het al, enge in bad verzuipte positie aangenomen hihi , vriendlief in grote paniek }>

En zoals iemand anders hier in het topic... jaja ook de hond moet er aan geloven :')

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:54

Ik leer, komt mijn broertje ineens mijn kamer in. Niet aan horen komen. Dan nog NIET SCHRIKKEN erbij roepen. En bedankt. Zo gaat het ook als ik op mijn slaapkamer ben, badkamer ect... broertjes....

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:55

:) Jaa, leuk mensen laten schrikken. Een spinnetje in iemands nek stoppen ~~}> Een app op telefoon downloaden dat er na een aantal seconden een clown tevoorschijn komt die gilt, erg leuk :+
Mensen krijgen mij niet zo snel aan het schrikken

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:59

Ook mijn broer is zo'n vervelend ventje.. Ook al weet ik dat hij ergens staat, ik schrik toch altijd wel 1 tel. Dan ligt die bijvoorbeeld om de hoek in de gang en als ik er dan aan kom lopen pakt die meteen mijn benen. Dan schrik ik en loop ik door, ik heb er verder geen last van dat ik bang wordt ofzo. ;)

Ojaa 1x was echt niet fijn, ik was aan het koken en was een paar dagen ervoor van een paard gevallen. Ik ben toen met de ambu naar het ziekenhuis gebracht omdat de eerste gedachte was dat ik mijn rug had gebroken. Dat was gelukkig niet het geval maar hij deed wel ongelofelijk veel pijn. Meneer stond achter me en liet me schrikken, het schoot gelijk weer in mn rug. Auwww... Toen schrok hij zelf wel van mijn reactie haha

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:04

tabaflab schreef:
Ik laat mijn zusje altijd schrikken, ik ga gewoon achter een deur staan nadat ze van de wc afkomt :')
Schrikt ze nog wel eens van :o

_O-
Ik doe dit zo vaak bij m'n vriend, 9/10 x lukt het haha. En 9/10x dat hij het terug probeert te doen lukt het niet omdat ik er op voorbereid :))

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:45

Op het werk kwam er een keer een collega over de productie vloer voorbij schuiven op zijn buik, richting een andere collega om die te laten schrikken.

Dan sta je al vreemd te kijken als er iemand op z'n buik over de vloer schuift, maar als het beoogde slachtoffer dan net voor die collega er is, op staat en nietsvermoedend wegloopt, dan blijf je er echt zowat in van het lachen :')

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:53

Mijn moeder was (weer) op dieet en ik kon 's nachts niet slapen.
Ineens hoor ik de huiskamerdeur gaan dus ik sluip mijn bed uit om te kijken wat ze ging doen ~~}>
De huiskamer was donker en in de keuken branden volop licht dus ik kon rustig in de deur opening kijken wat ze aan het uitspoken was :))
Net op het moment dat ze een hap van een slagroomsoesje wilde nemen zeg ik wat ben je aan het doen >;)
Van schrik liet ze de hele doos vallen :')

Verder laten mensen mij eigenlijk nooit schrikken :D

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:33

moyra schreef:
Mijn moeder was (weer) op dieet en ik kon 's nachts niet slapen.
Ineens hoor ik de huiskamerdeur gaan dus ik sluip mijn bed uit om te kijken wat ze ging doen ~~}>
De huiskamer was donker en in de keuken branden volop licht dus ik kon rustig in de deur opening kijken wat ze aan het uitspoken was :))
Net op het moment dat ze een hap van een slagroomsoesje wilde nemen zeg ik wat ben je aan het doen >;)
Van schrik liet ze de hele doos vallen :')

Verder laten mensen mij eigenlijk nooit schrikken :D

Ooh geweldig! Ik dacht dat dat alleen in films bestond :')

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:43

Wat een heerlijk topic dit! _O-

Ik heb ooit een keer mijn zus heel erg laten schrikken. Ze was aan het rijden in de binnenbak die iets van de boerderij afstond. Het erf was hartstikke donker. Ik wou kijken of ze bijna klaar was, toen ik vlakbij was zag ik via de zij deur dat ze afstapte. Ik ben toen voor de deur gaan staan, stond helemaal stil. Ze schrok zo erg toen ze de deur open trok dat ze met paard en al achter me aan kwam rennen. :')

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:48

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:52

Ik heb hier echt een verschrikkelijke hekel aan. Ik heb een posttraumatische stressstoornis gehad waardoor ik heel vaak schrok van harde geluiden. Deuren die dicht slaan, de deurbel, een telefoon, etc.
Dat is nu een stuk minder, maar nog steeds schrik ik af en toe en mensen vinden het ook om me te laten schrikken, maar ik kan daar heel giftig van worden.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:58

Ik heb een gruwelijke hekel eraan als mensen mij bewust laten schrikken. Ik schrik sws vrij snel, ook als mensen onbewust ineens een de hoek omkomen. dus kan er absluut niet tegen als mensen dit doen. ik word ook echt boos..

BaileyMix schreef:
Oh geweldig ja, ik doe dat ook altijd :') Inderdaad vlak achter een deur gaan staan, of net om een muurtje en meer van dat soort dingen. De hond is ook regelmatig de banketstaaf :))

En dit vind ik nog wel het aller naarst? een dier laten schrikken? omdat jij dat geweldig vind? dat vind ik nog wel het meest erge wat je kunt doen. een hond kan namelijk niet onderscheiden of het een grapje is of niet.. Hier kan ik echt met mijn hoofd niet bij :n

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:01

spookyskippy schreef:
:) Jaa, leuk mensen laten schrikken. Een spinnetje in iemands nek stoppen ~~}> Een app op telefoon downloaden dat er na een aantal seconden een clown tevoorschijn komt die gilt, erg leuk :+

Hoe heet die app }>

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:05

Ik liep laatst op Leiden CS toen ik vanachter bij m'n armen vastgegrepen werd onder luid geroep van "HEY DOE IS NORMAAL JOH" schrok me 3 slagen in de rondte, kijk ik om is het een vriend van me :')

En als je als het donker is bij mijn vriend uit het raam kijkt zie je jezelf weerspiegelt in het raam van de achterburen. We hadden 1408 gekeken waar je dat dus ook ziet, en waar die man dus ineens iemand achter hem ziet staan. Ik wilde zijn rolgordijn dicht gaan doen, is mijn vriend zachtjes naar binnen geslopen en achter mij gaan staan :oo echt ik schrok! _O-
Zei ook echt "oh oliebol...." en trok een beetje wit weg. Was echt heel heel erg geschrokken haha.

Gelukkig verder niet, ik kan er echt niet tegen :')

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:29

Altijd als ik bij een vriend ben ben ik de banketstaaf...
Vooral als zijn ouders thuis zijn, de laatste keer keken wij een film: texas chainsaw, halverwege die film vond de vader het dus grappig om een clown's masker op te doen en de woonkamer binnen te stormem met kettingzaag....
ik hing toen dus bijna tegen het plafon.
Later die avond moest ik even naar de wc, kom ik terug is iedereen weg en komt de moeder in eens achter het gordijn weg springen
Like this:
Afbeelding
Ik kon wel janken die hele avond en heb hun vervloek :')

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:34

Suusie22 schreef:
Snachts op de gang staan als ik van de wc kom en dan doodstil staan. Ik schrok me te pletter.

Dat gebeurde mij dus gisterenavond :')

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:45

Anke98 schreef:
spookyskippy schreef:

Hoe heet die app }>

Je Vrienden Laten Schrikken (in playstore van android)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:15

Mijn vriend vindt het leuk om, terwijl ik onder de douche sta, naar de douche te sluipen en het douchegordijn met een ruk open te trekken.
Hij vindt het grappig hoe ik dan gil. :+ _-:(

En laatst kwam ik liep ik vanuit de keuken richting slaapkamer (zelfde verdieping) en gleed hij als zo'n creep in een horrorfilm van bed af en kroop heel eng naar me toe.
Toen heb ik in mijn broek geplast. _O-

Cayenne schreef:
Ik heb hier echt een verschrikkelijke hekel aan. Ik heb een posttraumatische stressstoornis gehad waardoor ik heel vaak schrok van harde geluiden. Deuren die dicht slaan, de deurbel, een telefoon, etc.
Dat is nu een stuk minder, maar nog steeds schrik ik af en toe en mensen vinden het ook om me te laten schrikken, maar ik kan daar heel giftig van worden.
Dit heb ik dus ook. :j
Vooral dat gevoel bij je hart/keel vind ik heel akelig en kan ik echt nog uren last van houden.