Wie weet een gezellig restaurant omg almelo/enschede...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Wie weet een gezellig restaurant omg almelo/enschede...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:05

Hebben laatst een broodje gegeten bij Solera in Almelo (tapas restaurant) broodje was erg lekker en niet duur. We willen er graag ook een keer Tapas gaan eten, maar dat nog niet gedaan dus kan daar niks van zeggen. Vind wel dat ze zo'n mooi terras hebben :)

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:12

Ik Enschede zit ook nog de fusting ofzo.
Weet de naam niet meer precies maar je kunt er wel lekker eten.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:28

De fusting down town (in het centrum) is weg, of die andere nog wel bestaat weet ik zo niet :n wij wilden er vorige week een daghap doen, maar het pand staat te huur en er hing een briefje 'wegens omstandigheden gesloten'

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:39

Beetje hippe tent, Dock19 in Almelo en in Enter bistro T-bone. Ik ken de koks, ze hebben daar prima eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:37

Alwiene schreef:
Hebben laatst een broodje gegeten bij Solera in Almelo (tapas restaurant) broodje was erg lekker en niet duur. We willen er graag ook een keer Tapas gaan eten, maar dat nog niet gedaan dus kan daar niks van zeggen. Vind wel dat ze zo'n mooi terras hebben :)

Zou ik niet doen, erg zout en niet echt topbediening. Dock 19 is net een lopende band restaurant, goed eten hoor maar vind de bediening daar echt ruk (Behalve Sabini natuurlijk :P ).

Maar TS ik ben benieuwd waar je nou geweest bent :P

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:44

directlady schreef:
rib house texas in boekelo of geesteren (wel reserveren ivm drukte altijd daar)

bestaat deze nog, meende dat die failliet is/was. :) :)

over TAO in enschede hoor ik heel goede verhalen. :j :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:11

Joolien schreef:
Alwiene schreef:

Zou ik niet doen, erg zout en niet echt topbediening. Dock 19 is net een lopende band restaurant, goed eten hoor maar vind de bediening daar echt ruk (Behalve Sabini natuurlijk :P ).

Maar TS ik ben benieuwd waar je nou geweest bent :P

Dat verbaasd me! Zout, zou kunnen, hoewel het broodje carpaccio echt heel lekker was. Maar de reden dat we hier graag eens willen eten is omdat we het personeel zo ontzettend vriendelijk en gastvrij vinden. :)

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 00:45

NOU! We zijn weer thuis!

Het was zeker een geslaagde avond! We zijn naar het Texas ribhouse geweest in geesteren :Y)
Het is daar zo lekker knus en zo lekker lomp en gezellig :P precies hoe wij zijn hihi
Het leukste was, het moment toen ik ineens het kado tevoorschijn haalde.
Als jullie toch zijn gezicht konden zien := echt zo schattig. Hij werd helemaal rood en onzeker.

Als iemand trek heeft......er staat nog een doggybag in de keuken met spareribs :Y) :=