Armani zonnebrillen van de Kruidvat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:44

Petrichor schreef:
Tazzey schreef:
Als ik het hoesje van mijn Armani van de opticien vergelijk met het hoesje van de Armani's van de Kruidvat dan heb ik mijn twijfels.

Als ik op google intyp Brillendoos Armani zie ik precies het zelfde brillendoosje als die ik heb van de Kruidvat. :)

Hij ziet er inderdaad redelijk hetzelfde uit maar hij voelt heel anders en als je ze van dichtbij vergelijkt zie je een behoorlijk verschil.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:46

Petrichor schreef:
antje_vip schreef:
Ik vind het eigenlijk wel vreemd om Armani bij Kruidvat te kopen, kleren/computers bij Aldi weg te halen enz.

Ja vond ik ook, maar goed als het 90 euro scheelt ben je een dief van je eigen portemonnee.

True!

Maar een zonnebril van 90 of van 15 euro. Daar merk ik geen verschil in behalve t logo wat er op staat :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 16:47

Grease schreef:
zijn ze mooi of een beetje ordinaire brillen?

Mooie brillen. :j

Anoniem

Re: Armani zonnebrillen van de Kruidvat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:47

Nou dan ga ik ook even kijken :)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:48

Met de brillen geen ervaring, maar kruidvat heeft wel vaker dit soort acties. Allstars voor 35 euro bijvoorbeeld, zijn ook gewoon echt!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 16:49

Het gaat om deze brillen:

Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:49

Die bovenste is leuk :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:52

eenitraM schreef:
True!

Maar een zonnebril van 90 of van 15 euro. Daar merk ik geen verschil in behalve t logo wat er op staat :+

Volgens mij is een merkbril die bij de opticien koopt toch echt wel een stukje degelijker dan een bril van een tientje, het glas is meestal beter en past hij door stellen vaak ook beter, als je werkelijk een bril hebt van een tientje die net zo fijn is als van de opticien heb je of belachelijk veel geluk gehad met die bril van een 10tje of is je opticien gewoon een oplichter :P

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:55

liedje89 schreef:
eenitraM schreef:
True!

Volgens mij is een merkbril die bij de opticien koopt toch echt wel een stukje degelijker dan een bril van een tientje, het glas is meestal beter en past hij door stellen vaak ook beter, als je werkelijk een bril hebt van een tientje die net zo fijn is als van de opticien heb je of belachelijk veel geluk gehad met die bril van een 10tje of is je opticien gewoon een oplichter :P

Laat in dit geval de Kruidvat geen opticien zijn.. Dus de meerwaarde van het stellen heb je hier niet. Het glas is ook niet afgestemd op je ogen en als je op de bril gaat staan is ie net zo hard kapot als een bril van 10 euro.

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:01

Wat grappig om dit topic tegen te komen. Wij zijn een opticien en hadden het er laatste over met een vertegenwoordiger. (zelfde leverancier als armani). Naar het schijnt heeft kruidvat een wat oudere partij of restpartij opgekocht en kan daardoor een scherpe prijs aanbieden. Verder weet ik er ook niet het fijne van..

Vorig jaar was er bijvoorbeeld ook een website in de lucht. Die verkocht echte merkzonnebrillen voor een belachelijk lage prijs. Maarrrr.. met hoge verzendkosten. Die waren binnen halve dag van hun voorraad van 15 000 monturen af. Voor een lage prijs verkocht (net iets boven de inkoop) maar dik winst gemaakt op de verzendkosten.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 17:27

eenitraM: Ik merk wel degelijk verschil tussen deze Armani bril en een bril van een 10tje. :j

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:30

Zijn die brillen van deze week? Heb ze niet gezien...

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:30

Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen het zo belangrijk vinden of iets "echt" is of niet. Je vindt iets leuk of niet, lekker belangrijk zo'n merkje. Laatst reageerde de 13-jarige dochter van een vriendin heel enthousiast omdat ik zo'n coole AllStar gympen had. Nou nee hoor schat, gewoon 10 euro bij de Bristol. :')

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:41

jillhorses schreef:
Douraque schreef:
jillhorses schreef:
Ik heb een rayban lol

Van de Kruidvat??

Nee

Vanwaar dan deze reactie, het gaat hier om de Armani brillen van kruidvat? Het lijkt mij eerder een niet nuttige post die je plaatst

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 11:12

IZEP schreef:
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen het zo belangrijk vinden of iets "echt" is of niet. Je vindt iets leuk of niet, lekker belangrijk zo'n merkje. Laatst reageerde de 13-jarige dochter van een vriendin heel enthousiast omdat ik zo'n coole AllStar gympen had. Nou nee hoor schat, gewoon 10 euro bij de Bristol. :')

Het gaat niet om het merk maar de kwaliteit. Ik merk veel verschil tussen dit merk en een van een tientje. Dusja dan wil ik inderdaad het merk. ;)

Als het alleen om het merk ging kocht ik wel zo'n een waar je het merk al ziet zitten vanaf 50 meter afstand.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:42

IZEP schreef:

Bij een bril vind ik dat juist wel heel belangrijk. Het verschil tussen een echt merk en een namaak daarvan is op het oog vaak al heel duidelijk zichtbaar maar de kwaliteit is ook beduidend minder. Denk alleen al aan het glas en de UV bescherming.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 20:58

Ik ga morgen even kijken of ze hier ook zijn. Welk model heb jij ts?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 21:05

Ik heb de 2e, is volgens mij een mannenmodel maar ach ik vind hem mooi. :+

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:11

Hm, die vind ik ook het mooist. Ik heb alleen een smal gezicht dus ik ben benieuwd of ik hem kan hebben als ie eigenlijk voor mannen is :Y)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:14

Het zijn toch enkel vrouwen zonnebrillen? EN die modellen zijn juist nu in

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 22:20

Kiwi_ schreef:
Hm, die vind ik ook het mooist. Ik heb alleen een smal gezicht dus ik ben benieuwd of ik hem kan hebben als ie eigenlijk voor mannen is :Y)

Ik heb ook geen dikke kop zeg maar, maar deze zonnebril gleed als enige niet van mijn neus af. Die onderste ook niet maar dat was het zelfde soort model. Die bovenste gleed van mijn neus af gruwelijk irritant. :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:01

eenitraM schreef:
Laat in dit geval de Kruidvat geen opticien zijn.. Dus de meerwaarde van het stellen heb je hier niet. Het glas is ook niet afgestemd op je ogen en als je op de bril gaat staan is ie net zo hard kapot als een bril van 10 euro.

Je kan natuurlijk wel gewoon in dezelfde winkelstraat naar de opticien lopen en hem (evt voor een paar euro) gewoon laten stellen. Ook glas dat niet op sterkte is kan wel degelijk kwaliteitsverschil hebben :? .
Als je op je zonnebril wilt staan kan je waarschijnlijk voor geen enkele prijs een geschikte bril vinden, daar zijn andere dingen voor uitgevonden (slippers enzo), bij normaal gebruik is een normale drogisterij bril oid vaak echt wel een stuk sneller stuk. Ik versleet eerder zo 2 brillen per jaar omdat er gewoon schroefjes afvielen, ze binnen de kortste tijd scheef waren ect. een keer een goede bril kopen is dan op de lange termijn echt goedkoper :)*

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 00:09

Ik heb een sportbril van een merk, kunstof bril en glazen van 95 euro en die houdt het al jaren uit.
Daarvoor versleet ik er nogal wat van die goedkopere, waren wel categorie 3 brillen, dus 70% UV filtering. Maar elke keer de coating er vanaf en echt geen gezicht, glazen snel beschadigd en dergelijke.
Verder is het comfort van deze echt veel beter als die goedkopere versies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 00:14

Hmm, zijn ze er nog?

Ik heb eingelijk altijd de prullen, kan ik er lekker veel kopen en matchen bij mn kleren :+

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 01:14

Ik ga geen 50 euro uitgeven aan een zonnebril. Toffe actie van kruidvat, maar niks voor mij, ik heb niks met die merken.
Dat ze echt zijn durf ik bijna geheel zeker te zeggen, kruidvat mag het anders niet verkopen als armani zonnebril.