Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Nou ja, als iemand structureel smijt met de deuren, dan vraag ik ook of hij doorheeft hoe het doorklinkt. Je woont er immers wel samen wat dat betreft. Beetje rekeningen houden met elkaar en als je gewoon netjes vraagt is er geen probleem (en als hij er niets mee wil doen, prima. Weet je het. Nee heb je, ja kun je krijgen)
Ik ben ook naar de buurman gegaan om te vragen wat hij in hemelsnaam doet, want wij horen meerdere keren in de week een heel bizar geluid. Bleek hij de muren te stofzuigen
toch iets ernstiger...
).

) anhighwood schreef:en zo kan je overal wel wat over zeggen...
leven en laten leven...volgende keer erger je je aan de deur die ze steeds dichtgooien.
tot 20 jaar geleden wat het heel gewoon dat iedereen rookt, nu ben je een uitzondering, wat nog nagekeken en bepraat word ook!
maar de oplossing is simpel, verhuizen!
git schreef:Als je toevallig toch met de buurman in gesprek bent kun je hem vertellen over electrisch roken( zelf even in verdiepen) Dat ze daar ook een variant van de pijp hebben. Dat dit niet stinkt en een stuk minder schadelijk is voor zijn en jouw gezondheid, en dat zelfs het smaakje vanille daarvoor beschikbaar is samen met nog veel meer smaakjes.
Voor meer info over de elctrische pijp google je op e-pipe

pinkie87 schreef:Gelukkig rookt deze alleen pijp!!! Je mag weekje bij ons zitten?!
Woon ik een normale buurt in een rijtjeshuis met naast mijn een catering bedrijf. Die mensen horen we sinds de verbouwing 100x de trap op en ql lopen. En regelmatig komt er hier om 4 uur in de ochtend etensluchtjes naar binnen waaien en schalenkabaal is hier ook normaal.
Dan hebben onze achterburen wat heel normaal is voor een rijtjeshuis.. ahm. .... en tekkelkennel als je nacht dienst heb ben je echt niet blij. maar als je normale werktijden heb ook niet want het jankt vaak tot uur of 1 a 2 Door midden in de nacht en begint altijd weer lekker vroeg.
Dus wil wel ruilen.
chanicha schreef:Het is geven en nemen in een druk landje als dit. Mijn buren aan de ene kant hebben een heel druk kleinkind nogal vaak op visite, aan de andere kant barbequen ze graag en ik ga nog weleens los als er een lekkere gouwe ouwe soulplaat op de radio is, moet kunnen, we wonen in een rijtjeswoning in een hele fijne buurt en dat vind ik wel belangrijker dan die dingen.
maar vind het een erg leuke en gezellige buurt