Website

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:47

Cyella schreef:
Owh! Ik bedoelde inderdaad per jaar! Typfoutje(Meer een no-brainer, maar goed), sorry!

Vind het in vergelijking een vrij normale prijs, als de snelheid en uptime goed is ^^
Ik ben niet echt up-to-date met hosters omdat ik bij mijn eigen host natuurlijk :')

One.com heeft in dit prijssegment een verassend goede snelheid en uptime. Ik had er namelijk niet zoveel van verwacht aangezien ik ook wel met sites heb gewerkt van klanten die bij andere hele goedkope hosts draaiden en dat was vaak prut.

Je kunt er alleen geen meerdere domeinen aan 1 hosting pakket hangen en dat vind ik bij yourhosting zo fijn.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:58

CrazyCat schreef:
Cyella schreef:
Owh! Ik bedoelde inderdaad per jaar! Typfoutje(Meer een no-brainer, maar goed), sorry!

Vind het in vergelijking een vrij normale prijs, als de snelheid en uptime goed is ^^
Ik ben niet echt up-to-date met hosters omdat ik bij mijn eigen host natuurlijk :')

One.com heeft in dit prijssegment een verassend goede snelheid en uptime. Ik had er namelijk niet zoveel van verwacht aangezien ik ook wel met sites heb gewerkt van klanten die bij andere hele goedkope hosts draaiden en dat was vaak prut.

Je kunt er alleen geen meerdere domeinen aan 1 hosting pakket hangen en dat vind ik bij yourhosting zo fijn.

Owh, dat is wel minder :(

Want ik heb dus bijvoorbeeld bij een van mijn klanten 5gb webruimte. Dat is enorm veel, een gemiddelde website zal never de nooit boven de 100mb uitkomen met allemaal extenties en CMS systemen etc. etc.
Een webshop of een ingewikkelde -grote- website komt daar natuurlijk wel bovenuit. Maar met die 5GB kan je dus wel 5 -of meer, ligt eraan hoeveel je er wilt natuurlijk- domeinen onderbrengen. We hebben snelle VPS servers, dus voor mij is het makkelijk gekozen ^^. In feite kan je dus beter meer uitgeven aan een host waar je meerdere domeinen kan onderbrengen, dan andersom. Maar in dit geval zal ze waarschijnlijk maar een website maken, dus dan is het weer moeilijk kiezen =\

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:00

Ik volg even mee aangezien ik ook aan het kijken ben voor een website!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:04

Hoeveel webspace je nodig hebt hangt echt heel erg af wat je ermee doet. Als je een fotografiesite maakt, ga je een stuk sneller door die ruimte heen, zeker als je bv ook hoge resolutie aan wilt bieden (al dan niet achter een inlog.)

Als het om een kleine website gaat, dan zijn er trouwens nog wel goedkopere pakketten, bv http://www.versio.nl Daar kun je ook prima je cms neerzetten.
(De populariteit van yourhosting snap ik dan weer niet, voor kleine websites is dat absoluut niet voordelig en biedt het zelfs behoorlijk weinig mogelijkheden.)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 12:06

Wow super bedankt voor alle reacties! Heb ik echt wat aan! Ga straks even kijken op one.com klinkt aantrekkelijk, en ik wil maar een site maken dus opzich zou dat voor mij persoonlijk geen probleem zijn!

capopjekop

Re: Website

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:08

Ik heb een hostingpakket bij one.com. Dat is niet heel duur en werkt fijn. Op mijn ftp heb ik wordpress geinstalleerd (gratis) en daar heb ik mijn website voor gemaakt.

Leonyr

Re: Website

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:49

Toch kan ik Weebly aanraden. Na wat gerotzooi met de HTML heb ik de footnote weg kunnen toveren. Daarnaast heb ik gewerkt vanuit een basis-design en hem zelf helemaal aangepast met HTML, zodat je hem niet meer zo snel herkend als Weebly-template.

http://www.sognofotografie.nl/

Het is maar net hoeveel moeite je er natuurlijk in steekt. Overigens betaal ik wel voor mijn domein, namelijk € 10,- per jaar. Maar dat vind ik persoonlijk ook nog erg meevallen. :)

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:58

Shadow0 schreef:
(De populariteit van yourhosting snap ik dan weer niet, voor kleine websites is dat absoluut niet voordelig en biedt het zelfs behoorlijk weinig mogelijkheden.)

Voor kleine sites met 1 domeinnaam moet je niet naar yourhosting, maar ik heb bijvoorbeeld 6 sites in 1 hostingpakket waarvan enkele met meerdere domeinnamen. Super uptime en snelle goede support, servers netjes up-to-date.

Zo merk ik bijvoorbeeld echt verschil in snelheid of ik een shop neerzet bij one.com of bij yourhosting.
Met gewone sites of cms-en merk je niet veel verschil.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:13

Leonyr schreef:
Toch kan ik Weebly aanraden. Na wat gerotzooi met de HTML heb ik de footnote weg kunnen toveren. Daarnaast heb ik gewerkt vanuit een basis-design en hem zelf helemaal aangepast met HTML, zodat je hem niet meer zo snel herkend als Weebly-template.

Het is maar net hoeveel moeite je er natuurlijk in steekt. Overigens betaal ik wel voor mijn domein, namelijk € 10,- per jaar. Maar dat vind ik persoonlijk ook nog erg meevallen. :)

Dan kan je net zo goed een template van internet halen :')

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:14

ik doe het met webklik.nl ;)

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:28

Cyella schreef:
Leonyr schreef:

Dan kan je net zo goed een template van internet halen :')

Niet mee eens, dan heb je een website zoals ieder ander. Bovendien gaat het hier om de service van Weebly en de footnote waar zij altijd de reclame plaatsen.
Mijn post was bedoeld om te laten zien dat je dat prima kan omzeilen en je echt niet hoeft te houden aan de o zo bekende Weebly templates.

Uiteraard kan ik zo een template van het internet halen, maar dat heeft niets met de service van Weebly te maken en is wel erg gemakkelijk.
Mijn inziens is een professionele website een website waar veel aandacht aan is besteed en welke perfect aansluit op de persoonlijke voorkeur van de fotograaf met een goed oog op klantvriendelijkheid/gebruiksvriendelijkheid.