Ja dat is ook zo, maar ik vind het gewoon zo lastig weetje..... Een tijdje geleden hadden we elke keer woorden omdat ik niet wist wat ik wel en niet kon doen / zeggen etc. omdat het aan de ene kant je docent is maar aan de andere kant.... nou ja voor mij gewoon ingewikkeld. Dus op een gegeven moment heb ik toen gezegd van sorry maar ik kan dit gewoon niet. Ik vind het heel fijn dat je er altijd voor me bent en mij altijd zo helpt en dat ons contact buiten school zo goed is maar ik kan het nergens plaatsen omdat je toch ook mijn docent bent.... ik vind het gewoon ingewikkeld. En toen zei ze dat ik me niet zo druk moest maken, dat er een mooie vriendschap was ontstaan en dat ik daar maar niet te veel over na moest denken. Maar bij een vriendin zou ik zoiets gewoon kunnen organiseren, zonder dat dit gebeurd. En dat bedoel ik met dat ik niet weet wat ik wel / niet kan doen, of kan zeggen.... Want elke keer doe of zeg ik ongepaste dingen.... Omdat ik gewoon niet weet wat wel en niet kan/normaal is in dit geval