Hoe ga je met zoiets om

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 23:48

Ja dat is ook zo, maar ik vind het gewoon zo lastig weetje..... Een tijdje geleden hadden we elke keer woorden omdat ik niet wist wat ik wel en niet kon doen / zeggen etc. omdat het aan de ene kant je docent is maar aan de andere kant.... nou ja voor mij gewoon ingewikkeld. Dus op een gegeven moment heb ik toen gezegd van sorry maar ik kan dit gewoon niet. Ik vind het heel fijn dat je er altijd voor me bent en mij altijd zo helpt en dat ons contact buiten school zo goed is maar ik kan het nergens plaatsen omdat je toch ook mijn docent bent.... ik vind het gewoon ingewikkeld. En toen zei ze dat ik me niet zo druk moest maken, dat er een mooie vriendschap was ontstaan en dat ik daar maar niet te veel over na moest denken. Maar bij een vriendin zou ik zoiets gewoon kunnen organiseren, zonder dat dit gebeurd. En dat bedoel ik met dat ik niet weet wat ik wel / niet kan doen, of kan zeggen.... Want elke keer doe of zeg ik ongepaste dingen.... Omdat ik gewoon niet weet wat wel en niet kan/normaal is in dit geval

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:54

Ik had het verhaal alwel gelezen. Kan me voorstellen dat je iets terug wil doen, maar ik kan me nog beter voorstellendat als je in geuren en kleuren het hele verhaal en waaron en alles opschrijft dat je het haar wel gunt en wil regelen omdat hij het niet doet toch wel wat haren de verkeerde kant op strijkt. Ik denk dat je teveel hebt willen uitleggen en goed praten..

Als je echt wat wil, zorg dat je telefonisch contact en simpel vraagt of hij het een idee vind en mee wil werken of het niet ziet zitten. Laat hem mee helpen en als hi jhet niet zitten laat los. Maar laat de keus duidelijk aan hem..

Ik snap heel goed dat het kan dat iemand heel veel voor je heeft gedaan, zeker! Maar het klinkt een beetje obsessief/ too much. Hoe sterk je het ook ervaart, je blijft vooralsnog immers maar een docent/ leerling relatie en hoezeer je ook wil heeft dat ergens grenzen en die bereik je met dergelijke 'vriendschappen' nogal snel..

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 12:52

Dit topic blijft permanent gesloten, er valt weinig te zeggen over het onderwerp aangezien de openingspost verwijderd is, iets wat niet de bedoeling is op Bokt. Denk goed na voordat je wat op het internet plaatst, dat voorkomt een hoop ergernis bij medegebruikers.