Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat is een "fashion rule" die ik toch wel volg xD MorganeR schreef:Het is zeker niet bedoeld voor op stal rond te lopen, maar wel bijvoorbeeld in het bos met de hond wandelen, stukje fietsen, gewoon op school en dagelijkse dingen. 200 euro is mij toch iets te duur stel paardlief gaat er even onhandig op staan of ik stap in de mest (met jodphurs maakt me dat niet uit, die kostten ook ongeveer zoveel maar heb ik ook speciaal voor op stal gekocht).
Zelf vind ik het stoere juist leuk, en dat "lompe"... tja... ik ben zelf ook nogal lomp dus dat past wel![]()
Timberlands vind ik zelf nogal duur moet ik zeggen en echt veel meer op wandelschoenen lijken, die wat ik gezien heb in ieder geval. Maar als iemand een soortgelijk schoentje weet, link graag
@Wollewaps: Ik heb zelf de Ariat Heritage zip 2 paddock met stalen neus, echt geweldige schoenen, heeft mijn vorige verzorgpaard eens op gestaan en ik voelde helemaal niks ervan, en dat was me toch wel een flink belgisch trekpaard hoor. Ook zijn ze ontzettend makkelijk schoon te maken en is de rits vooraan heel makkelijk met aantrekken.
Op Ebay en Amazon heb ik de slechtste recensies van Dr. Martens gelezen die in Thailand gemaakt werden, een stuk goedkoper maar het leer zou binnen drie weken loslaten, de zool zou binnen een half jaar gaten erin hebben, zo'n dingen allemaal. Daar heb ik dus geen goed gevoel over.
goede grap. Die schoenen zijn echt wel veel lomper qua uitvoering dan Dr's .
. Ergens in A'dam was er zo'n marktje met allemaal doc martens, ik was in de hemel
)... Toen wou ik voor mezelf natuurlijk ook een paar maar die man had al door dat ze veel meer waard waren en vroeg weer de originele honderd euro xD