Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:58

Ik durf nooit als beneden iedereen weg is, naar het trapgat te kijken haha. Of als mijn broer uit logeren is naar zijn zolder te kijken of erheen. Ben altijd bang dat er iemand op het dakterras is ofzo hahaha.

Ook als ik alleen ben en het gordijn zit niet voor de voordeur, kan loop ik niet naar de keuken vanaf de woonkamer of andersom. -O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:58

vuurneon schreef:
Spiegels! Wij hebben nu alleen een spiegel in de badkamer :')

Hier the same :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:59

Als het donker is de WC beneden, ben stiekem altijd bang dat iemand me dan door de voordeur neer gaat schieten :=

SteffiiY

Re: Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:00

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die bang in huis is :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:01

During the day I don't believe in ghosts...

At night I'm a little more open minded :D

Zo moet onze badkamerdeur altijd open staan, en moet in de badkamer het gordijntje ook altijd open staan. Voornamelijk tijdens lange nachten. In de zomer blijft het 's nachts best wel helder.
Ik slaap onder het dak, en we hebben op de gang van die kantelramen. Zo nu en dan ben ik bang dat er dan ineens iets boven op valt. Een spook of iets dergelijks.

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:01

Mijn moeders slaapkamer en mijn zusjes slaapkamer kom ik liever niet. Overdag niet maar 's avonds al helemaal niet, alleen als er ook anderen in die kamer aanwezig zijn ga ik wel naar binnen. Anders sla ik dat liever over..
En dat bed :+ , maar dat wordt nu wel minder gelukkig :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:02

Oei, ik zie er net 1: de tandenborstel aan op oplader, dan knippert er een groen licht in de badkamer en dan ben ik bang voor aliens :') ik vind het op de een of andere manier doodeng, maar natuurlijk alleen als het donker is :=

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:02

xMendy schreef:
Spiegels vind ik alleen 's avonds eng. Altijd bang dat ik dan iemand achter me zie als ik er inkijk :')

Bedoelde deze :'), heb dit ook.

En nog steeds dat er iets in m'n kamer is 'savonds voor ik wil gaan slapen... kan soms wel 3x nog even het licht aandoen.

NeverGiveUp

Re: Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:04

Als ik snachts naar de wc ga vind ik het doortrekken altijd vreselijk. :')

Dan als ik de deur open doe zie je de hele woonkamer, je kijkt door de keuken, door de woonkamer recht de ramen in. Heel freaky :')

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:04

xMendy schreef:
Ik ben ook altijd bang voor een slang in de wcpot.. :')

Hahah, ik dacht ik de enige was :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:05

Hahahah heerlijk dit :')

Vooral dat als je in de avond als laatste naar boven gaat en dan snel naar boven moet rennen.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:06

EskeGirl schreef:
xMendy schreef:
En nog steeds dat er iets in m'n kamer is 'savonds voor ik wil gaan slapen... kan soms wel 3x nog even het licht aandoen.

Ik 10x ook wel :')

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:06

zonnebloem18 schreef:
Als het donker is de WC beneden, ben stiekem altijd bang dat iemand me dan door de voordeur neer gaat schieten :=

Ik ook! Ik heb een keer gezien op tv hoe een jongen door de deur heen werd neergeschoten zonder reden. :oo

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:07

Ik liep altijd heel hard langs de slaapkamer van m'n ouders... Die was altijd pikke donker... Dat heb ik echt heel lang gehad.. :+

Verder vind ik het niet fijn om alleen thuis te zijn.
Als m'n vriend moet overwerken, wordt het wel eens half 12/12 uur voordat hij thuis is.
Ik kom dan ook moeilijk in slaap... En soms hoor ik dan van die verdachte geluidjes..... Bah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:07

PeerAppel schreef:
zonnebloem18 schreef:

Ik ook! Ik heb een keer gezien op tv hoe een jongen door de deur heen werd neergeschoten zonder reden. :oo

Vind je het heel erg? :')

Ik ben alleen thuis en ben nog niet van plan de woonkamer te verlaten _O-

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:08

Lara_Silver schreef:
Mijn bed... Ik kan echt niet op de bedrand zitten en ook 's avonds naar bed gaan gebeurd rennend en er dan op één meter afstand met een grote boog in springen. Veel te bang dat er iets me bij de enkels grijpt. :')

Haha ik zit hier tegen mn vriend zie je nou wel dat ik niet de enige ben!! Krijg ik terug oohohoh _O-

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:09

Het is nog licht, TS! Ga nu het nog kan!

eldora1

Lara_Silver schreef:
Mijn bed... Ik kan echt niet op de bedrand zitten en ook 's avonds naar bed gaan gebeurd rennend en er dan op één meter afstand met een grote boog in springen. Veel te bang dat er iets me bij de enkels grijpt. :')

Zelfde hahaha
En spiegels ja xd

spookyskippy

Ik ben soms ook bang om te draaien in bed straks staat er een inbreker naast mn bed. ^)
Laatst bijgewerkt door spookyskippy op 23-06-14 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

ValerieM

maj0 schreef:
Lara_Silver schreef:

Haha ik zit hier tegen mn vriend zie je nou wel dat ik niet de enige ben!! Krijg ik terug oohohoh _O-

Omg... Dat deed ik idd ook :')

troi

Niet meer. Ik woon nu 6 jaar in mijn huis en we hebben ondertussen een goede vertrouwensband gekregen. Hij weet dat ik hem netjes zal onderhouden en ik weet dat hij geen spoken los laat in de woonkamer als ik midden in de nacht moet plassen en te lui ben om het licht aan te doen. Mijn huis is mijn vriendje :Y)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:10

vuurneon schreef:
Spiegels! Wij hebben nu alleen een spiegel in de badkamer :')

Dan zou ik niet in mijn kamer komen als ik jou was.. Met een spiegel die loodzwaar is boven mijn bed ong. 2 meter breed en half meter-meter hoog..
Overigens, vond het vroeger zo'n eng ding.. Dacht altijd dat ie in mijn slaap mij zou pletten.. :')

Wat ik nu eng vind, mijn kamer in gaan terwijl achter me (overloop) donker is.. Dooooooodeng.. Of de lampjes die beginnen te knipperen op kerst.. En niet de andere dagen, krijgen we ook vaka voor elkaar.. En dna dag na kerst dien ze weer gewoon.. Of andere spook dingen, gebeurd ook vaak genoeg hier in huis of in de tuin.. Al is dat natuurlijk.minder eng dan al die spinnen.. -O-

Anoniem

Lara_Silver schreef:

Dit is echt heel herkenbaar! :') En dan snel alle ledematen intrekken....

Sababber

Spiegels vind ik eng snachts.. en ik ga dan liever ook niet uit bed om naar de wc te gaan. Bij mijn vriend thuis vind ik het helemáál verschrikkelijk. Verder spring ik het liefst ook in mijn bed zonder met mijn voeten op reikhoogte te komen voor het monster dat onder mijn bed verblijft. :')

Verder vind ik in het donker in de auto stappen ook altijd eng. Zeker als er geen lampje aan gaat. Ook de logeerkamer blijft buiten beeld bij mij. Hier staat het bed van mijn oma en hierin is ze overleden en heeftze nog een week op opgebaard gelegen.. dus daar ben ik ook ontzettend vies van.. :=

xSCWxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:11

Ben altijd bang om in het donker de trap op te lopen; mijn broer vond het vroeger altijd geinig om me de trap op te jagen :') bedankt voor het trauma hahaha
En wij hebben in de slaapkamer haakjes aan de muur om wat kleding op te hangen. Dat ziet er in het donker uit alsof er iemand staat brrr :P