Telefoon verloren: iPhone 5s Stad Groningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tillie20

Re: Telefoon verloren: iPhone 5s Stad Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:02

Dat is dezelfde link als ik hierboven heb geplaatst. Ze heeft zoek mijn Iphone niet geactiveerd, en daarom werkt het waarschijnlijk niet. Maar ze kan het altijd proberen..

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 15:05

Dat lukt niet, wanneer ik me inlog zegt de site dit:

Citaat:
Stel uw iCloud-account in, op een Iphone, iPad, iPod touch of Mac om ''zoek mijn iPhone'' te gebruiken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:14

Wat ik gek vind is dat je zegt "zoek mijn iPhone" niet geactiveerd te hebben. Ik heb diverse iPhones gehad en heb nooit iets geactiveerd en toch kan ik ze allemaal vinden. Nu ook mijn huidige iPhone, nooit iets geactiveerd en toch te vinden in iCloud.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:16

Tazzey schreef:
Wat ik gek vind is dat je zegt "zoek mijn iPhone" niet geactiveerd te hebben. Ik heb diverse iPhones gehad en heb nooit iets geactiveerd en toch kan ik ze allemaal vinden. Nu ook mijn huidige iPhone, nooit iets geactiveerd en toch te vinden in iCloud.

Dit activeer je wanneer je je Iphone voor het eerst opstart. Dat is een van de opties die je moet aanvinken dan.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:19

Die ben ik dus niet tegengekomen. Ook niet op mijn andere toestellen. Kan natuurlijk zijn dat ik er overheen gelezen heb. Ik klik altijd op JA en als het me niet bevalt sloop ik het er wel weer een keer vanaf. :o? :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:22

Tazzey schreef:
Die ben ik dus niet tegengekomen. Ook niet op mijn andere toestellen. Kan natuurlijk zijn dat ik er overheen gelezen heb. Ik klik altijd op JA en als het me niet bevalt sloop ik het er wel weer een keer vanaf. :o? :D

altijd goed lezen _O- er is een south park aflevering waar in te zien is waarom :')

ik hou mijn ogen open voor je TS :) kleine kans, maar wie weet :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:23

Wanneer je inlogt met een ander apple toestel, daar met jou eigen icloud op registreert, de app download dan vind je automatisch ook de andere toestellen waar je ooit mee geregistreerd bent met at icloud account

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:26

Tazzey schreef:

Als je ja kiest bij locatievoorzieningen gaat find my iPhone aan. :)

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:28

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:28

Een maand geleden is mijn iPhone gestolen op school. Hij is toen direct uitgezet... Zoek mijn iPhone stond er wel op, maar heb je niks aan als hij uit staat.
Als ik het dus goed begrijp staat jouw iPhone ook uit nu? Had je hem aan toen je hem voor het laatst had?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:33

Als ze hem afgelopen zaterdag is verloren zal de batterij nu wel op zijn toch?

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 16:02

Telefoon is al vanaf zaterdag nacht 3 uur uit of iniedergeval toen is er voor het laatst mee op whatsapp gezeten. Misschien dat 'ie daarom ook wel niet te vinden is met ''zoek mijn iphone''.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:02

Wat vervelend ts, zal m'n ogen open houden (woon ook in stad Groningen)
Soms zie je wel eens op van die te koop/weggeef Facebook groepen dat er dingen gevonden zijn en de eigenaar gezocht wordt, stond laatst ook een telefoon op.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 09:24

Ik heb `m gisteren op marktplaats van het noorden gezet (op facebook) en op marktplaats.nl en ik zal dat ook in de gaten houden!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:17

Heb je eigenlijk al naar de kroegen waar je bent geweest gebeld of ze iets hebben gevonden? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:02

Als je telefoon beveiligd is, hoe kan er dan online geweest zijn op WhatsApp? Dat betekent dus dat ze er wel in kunnen. En dat betekent weer dat ze ook kunnen bellen/sms'en. Ik zou toch maar even je sim-kaart laten blokkeren!

Mijn telefoon is vorig jaar ook gestolen. Heb aangifte gedaan, IMEI-nummer doorgegeven zodat hij nooit legaal verkocht kon worden, etc. Helaas nooit meer iets van vernomen.

Had gelukkig wel 'Find my iPhone' erop zodat ik inderdaad alle inhoud op afstand kon wissen. Vond het een vervelend idee dat de dief mijn smsjes, foto's etc. kon zien.

Ik hoop voor jou dat jij meer geluk hebt maar ik schat de kans erg klein ;(

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 21:52

Er is niemand meer online geweest op whatsapp vanaf het moment dat ik mijn telefoon kwijt ben, dus voor zover ik weet zijn ze niet in mijn telefoon zelf geweest!

Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen, maar helaas staat hij niet aan of mijn simkaart is eruit gehaald.

Heb ook aangifte gedaan bij de politie, omdat ik zo wil voorkomen dat iemand anders 'm vind en 'm snel doorverkoopt ofzo.
Ik denk niet dat ik 'm uberhaupt nog terug zie, maar ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:16

Ah oke! Ik las je bericht alsof er om 3:00 iemand online was en jij dat niet zelf was!

Ben bang dat je hem ook niet meer terugvindt nee.
Je kan op het doosje van je toestel wel het IMEI-nummer vinden. Als je dat nog doorgeeft bij de politie en online registreert, kan een eventuele eerlijke koper laten checken of hij/zij een gestolen telefoon koopt (dat gebeurt best vaak, kan iemand online of bij de media markt laten controleren). Als dat uitkomt, en je hebt geluk, kan hij/zij de politie tippen.

marissa161

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 08:38

Deze Iphone 5 is gevonden in Groningen:
Afbeelding
Kwam voorbij op facebook. Weet niet of dit hem is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:14

Lijkt me niet aangezien ze hem de 21e is verloren, datum op de telefoon hierboven is de 17e.

Denk dat ie weg is.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 22:12

Dat is inderdaad, helaas niet die van mij! Toch bedankt voor het meedenken.

Ik zal morgen nog een keer langs het gemeentehuis gaan om te kijken als hij daar is binnengebracht.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 10:17

Ik zal voor je opletten :) Vraag even de uitgaansplekken ,waar je bent geweest, na. Zij kunnen nog wel eens de gevonden voorwerpen bewaren.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 21:36

Ik had meteen die zondag al gebeld naar waar ik 'm verloren ben.

Hoogstwaarschijnlijk weet ik ook WIE 'm heeft, maar ik kan niks hard maken, dus ik zal daar binnenkort even langsgaan (zijn nu op vakantie) en dan zal ik even flink gaan bluffen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:54

Ik ben benieuwd, heb je je telefoon nog terug gevonden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:25

Haha na het lezen van dit topic ben ik ook heel benieuwd. Voor de rest kan ik je aanraden altijd zoek mijn iphone aan te hebben staan. Als je niet constant je locatievoorzieningen aan wilt hebben (heb ik ook niet, kost enorm veel batterij) kan je er ook voor kiezen om hem overal uit te schakelen behalve voor zoek mijn iphone. Dan kan je hem via iCloud gewoon weer terugvinden. Wij hebben dat zelfs in Marokko voor elkaar gekregen!