Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dat zal er ook niet debet aan zijn. Banken hebben gewoon teveel mensen naar huis gestuurd, was allemaal te duur. Intern opnieuw solliciteren op je eigen functie, standaard zoveel uren overwerken, geen vrije dagen, werk van drie collega's op je nemen, omdat zij ziek of anders uitgeschakeld zijn. Allemaal normale zaken geweest bij de gemiddeld bank de afgelopen jaren. Zijn er dan weer wat meer hypotheekgesprekken dan mensen dan zit je gelijk in de penarie, want daar is het personeel niet meer voor. fleurtjeuh schreef:Volgens mij mag je als makelaar zijnde niet een huis van naaste familie verkopen.
Dan moet er een andere makelaar ingezet worden van het bedrijf.
Volgens mij probeert hij dit dubbel te verkopen
Hij verkoopt het denk ik als familie zijnde, en niet als makelaar.
Maar tegen jullie zegt hij dat hij dit verkoopt als makelaar.
Volgens mij heb je als makelaar zijnde niet de volmacht over een huis om te zeggen dat je alleen de vraagprijs wilt, en niks minder.
Die volmacht heb je alleen als je het als eigen persoon verkoopt, en niet als makelaar.

unbelievable schreef:Heb je wel een bouwtechnisch onderzoek al laten doen? Het is een hele rare manier van handelen. Ruik onraad!!
echt hilarisch gezien het onderwerp van dit topic...gevel (ja ik weet dat je gevoel bedoeld en dat je gewoon de o bent vergeten, maar toepasselijke typefout)Sammie schreef:Overigens voor alle duidelijkheid deze man heeft echt geen regels omzeilt of overtreden. Je mag zelf je huis verkopen, hij mag dus ook zelf dit huis verkopen. Hij handelt alleen niet ethisch, totaal niet zelfs. Maar regels en wetten overtreden. Nee dat heeft hij niet.