Zijn er nog mensen wakker?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mette

Re: Zijn er nog mensen wakker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:49

Na alle theorieën nog even een serieuze.
Kan het geen reflectie zijn? Dat het licht dus ergens anders vandaan komt en in een spiegel/ruit/tv weerkaatst? :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 22:00

Mette schreef:
Na alle theorieën nog even een serieuze.
Kan het geen reflectie zijn? Dat het licht dus ergens anders vandaan komt en in een spiegel/ruit/tv weerkaatst? :)

Pfoeh, dat weet ik niet precies.. Het is een beetje lastig uit te leggen, maar toch een poging, ik lig in de slaapkamer, dan heb je een kleine hal en daarna woonkamer, mijn slaapkamerdeur staat altijd in een dusdanige hoek dat ik de woonkamer kan zien, en omdat mn vriend die avond nog opzoek is geweest naar het lichtje konden we wel ongeveer concluderen dan het lichtje van buiten moest komen, hij heeft toen ook nog de stekker van de tv eruit getrokken voor het geval het daarvan een reflectie was, dat was het dus niet..

De weg hier ligt op een dusdanige manier dat ik wel autolampenschijnsel zie maar geen auto's zie vanuit mijn woonkamer.. Een reflectie in de tv lijkt me dus onwaarschijnlijk..

En omdat ik daarna iemand heb zien weglopen denk ik dat ik de conclusie ga trekken in mijn hoofd dat het iets van vuurwerk was, of er moet iemand met zn auto op het fietspad/in het park gereden zijn om daar om mij te treiteren 1x met lampen heeft geflikkerd, maar dat kan ik me ook zo slecht voorstellen, en dan had mn vriend toch wel n auto moeten zien toen hij ging kijken..

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:03

Oh ik had pas ook zoiets.. Lag lekker in bed, alle lichten uit, kijk 1 x omhoog en zie een lichtpuntje. Ik had toen een week terug ofzo op een andere plek zo'n zelfde lichtpuntje gezien, die af en toe er was en dan ineens weer spoorloos was. Dat bleek dus gewoon mijn scheerapparaat te zijn die boven op mijn vide aan de oplader lag :+ maar dit tweede puntje zat op een andere plek, waar helemaal niks kán liggen. Het leek op een balk te zitten, of net tussen de balk en het vloertje van mijn vide. In ieder geval op een plek waar niks ligt, geen lampje oid zit en waar ook geen licht bij zou kunnen komen. Dit lichtje bleef wel 'aan' en bleef vaak terug komen. Niet elke avond, maar wel vaak. Ben er nog steeds niet achter wat het nou was, maar toen was ik dus ook al behoorlijk bang :+

Ben ook echt zo'n zeurmiep als het op zo'n dingen aankomt. Vooral als ik het dan niet kan verklaren wat het was :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 22:10

Echt he, als ik verklaren kan wat het is dan is er niks aan de hand, maar dit was gewoon totaaaal onlogisch, en niet te relativeren..

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:26

Murht, maak je niet druk en ga maar weer lekker slapen! :')

Jij ligt vanavond weer wakker _O-

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:59

was het niet iemand die met een zaklamp bezig was oid? politie die wat extra licht in parkje wou hebben om te controleren of het daar rustig was bijvoorbeeld.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-14 09:50

T eerste lichtje zou dat niet kunnen zijn denk ik, omdat het er savonds al was en toen snachts opeens uitging met een doffe knal.. Dat lichtje is nog niet teruggekomen trouwens :')

En de grote lichtflits, het zou kunnen in theorie, maar het lijkt me niet, want met n zaklamp schijn je ergens langs, dit was gewoon 1 grote lichtflits en toen niets mee..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:25

ben je er al achter wat het lichtje nu was? :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 19:09

Nope, lichtje is op mysterieuze wijze verdwenen.. Het was in elk geval geen tuinlampje, we hebben t getest en die kan ik niet zien :=

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:14

Was het een geknapte lantaarnpaal ofzo? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:07

Ik zit gewoon te denken aan vuurwerk hoor :)
Al kan ik me voorstellen dat je helemaal panisch kan worden..

Ooit gehad dat ik op bed lag en ik zag tegenover me een rood lichtje..
Die hoort daar niet! Lamp aan, zie ik mn hoefijzers er gewoon staan.. Lamp uit en het lichtje is er weer!
Bleek dat er een klein stukje van het hoefijzer het licht van mijn wekker weerspiegelde..

Raar dat je niets gezien hebt :)
Misschien loop je over een weekje even door het parkje-ding en zie je ineens een rest van vuurwerk :)