En ook de lengte zou me niks uitmaken hoor, als mn vriend kleiner waa geweest, prima joh.. En dat terwijl er vroeger niemand was met n langere eisenlijst dan ik geloof ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

BaileyMix schreef:Bij de ouders wonen is trouwens wel echt een mega afknapper hoorWeet niet meer wie hier zei dat dat ook niet uitmaakte.

BaileyMix schreef:Bij de ouders wonen is trouwens wel echt een mega afknapper hoorWeet niet meer wie hier zei dat dat ook niet uitmaakte.

Springs schreef:Auto of niet maakt mij niet uit.
Studie wel, ik ga zelf naar uni en wat niveau vind ik ook wel fijn. Stel ik ga met een mbo-er of lager (sorry mensen!) krijg ik namelijk gelijk een bepaald beeld in mn hoofd; ik werk fulltime en ben hoofdkostwinner, en meneer denkt nog wel even een tussenjaartje te nemen. Is wel een extreem voorbeeld natuurlijk (echt niet iedereen is zo!), of ik ben gewoon te ambitieus
Waar ik ook een hekel aan heb is mannen die hun l*l achterna lopen.
Doe mij maar iemand die op zn tijd lekker romantisch kan zijn en ook humor heeft.
Edit: en natuurlijk enige interesse in de paarden, geen standaart paardenmeisjes en paardrijden-is-geen-sport idee.
(maar zou iemand niet afgewezen worden wanneer hij dit niet had).
Douce schreef:Springs schreef:Auto of niet maakt mij niet uit.
Studie wel, ik ga zelf naar uni en wat niveau vind ik ook wel fijn. Stel ik ga met een mbo-er of lager (sorry mensen!) krijg ik namelijk gelijk een bepaald beeld in mn hoofd; ik werk fulltime en ben hoofdkostwinner, en meneer denkt nog wel even een tussenjaartje te nemen. Is wel een extreem voorbeeld natuurlijk (echt niet iedereen is zo!), of ik ben gewoon te ambitieus
Waar ik ook een hekel aan heb is mannen die hun l*l achterna lopen.
Doe mij maar iemand die op zn tijd lekker romantisch kan zijn en ook humor heeft.
Edit: en natuurlijk enige interesse in de paarden, geen standaart paardenmeisjes en paardrijden-is-geen-sport idee.
Grappig, mijn vriend zit op het MBO, maar heeft een eigen bedrijf en is altijd bezig met hogerop komen wat dat betreft. Ik voel me in onze relatie eerder degene met een 'tussenjaar'.
Springs schreef:Douce schreef:Grappig, mijn vriend zit op het MBO, maar heeft een eigen bedrijf en is altijd bezig met hogerop komen wat dat betreft. Ik voel me in onze relatie eerder degene met een 'tussenjaar'.
Dat is wel fijn vind ik, maar het is niet echt een eis. Je weet namelijk nooit wie er op je pad komt en zeg dan nog maar eens nee.
.
) maar ik merk wel dat de mensen waar ik me tot aangetrokken voel wel kenmerken hebben die overeen komen. Maar dat betekent niet dat ik nooit met een hoogblonde, obese, onverzorgde man met het IQ van een lantaarnpaal thuis zal komen. Ik acht de kans heel klein, maar you never know. Ik word verliefd op een persoon, niet op een plaatje.
maar hij bleef doorzetten en uiteindelijk heb ik maar toegegeven... Gaat al anderhalf jaar heerlijk
moet wel een beetje fris erbij lopen buiten het werk/hobby om.
mijn vriend presteerde het om afgelopen week te klagen dat hij geen schone werkkleren heeft, dus heb hem gelijk een lesje; 'de waarheid achter de schone was in de kast' gegeven
ik dacht altijd dat ik viel op donker haar en groene of blauwe ogen maar ik ben toch echt getrouwd met iemand die iets rossig is
Fysiek vind ik gespierde armen en flinke schouders erg aantrekkelijk (geen sportschool spieren) maar ben er achter dat dit ook geen must is