Diploma-uitreiking

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Silkaay

Re: Diploma-uitreiking

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 05:25

Ik had een nette donkerblauwe broek en een bloesje aan (met vans eronder, maar goed _O- )

Gewoon aandoen waar jij je lekker in voelt!

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 05:45

Aantrekken waarin jij je fijn voelt! Als je een net jurkje aan wilt met mooie schoenen, moet je dat doen!

Ik had zelf een spijkerbroek aan met een shirt en vestje en daaronder zwarte vans :) Bijna alle meiden hadden iets richting een jurkje aan, maar dat past niet bij mij. Ik heb gewoon iets aangetrokken waarin ik mij comfortabel voelde en dat is veel fijner dan oncomfortabel op hakken wiebelen (daarnaast was mijn uitreiking op het sportveld, geen goede locatie voor hakken haha).

boktisleven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 11:21

Knudd schreef:
Ik heb gewoon iets aangetrokken waarin ik mij comfortabel voelde en dat is veel fijner dan oncomfortabel op hakken wiebelen (daarnaast was mijn uitreiking op het sportveld, geen goede locatie voor hakken haha).

Eindstand zitten je hakken vast in het gras :') :')

Ik weet nog niet welke kleur het wordt enzo maar het wordt een jurkje :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:33

Ik zou even vragen wat je klas doet.

Mijn eerste diploma uitreiking had ik een spijkerbroek aan en een sweater. Er was maar 1 iemand die een jurkje aan had. Ook een aantal in joggingbroek. Vmbo
Mijn 2de was op het havo en daar had iedereen wel een jurk aan. En ben ik ook maar in een jurkje gegaan. Was wel een leuk gala jurkje maar alson was ik under dresst. De meeste haden zo een lange jurk die speciaal gemaakt was. En hun haar laten doen enzo.
Bij me broer was het weer heel anders. Die is zo van het strand is ze zwembroek (me moeder had snel een tshirt gepakt) zand nog op ze benen ze diploma gaan halen (vwo)

Alle 3 andere scholen. Ligt er dus echt aan wat ze bij je opschool doen.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:59

Ik had een nette spijkerbroek aan met een mooie witte blazer erop. :j

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:02

Bij ons had op de middelbare echt bijna niemand een jurkje aan, iedereen kwam gewoon in spijkerbroek. :Y)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:26

Ik weet ook niet wat ik aan moet, hopelijk is het warm dan doe ik gewoon een leuk rokje aan.

Zie wel weer voor me dat alle meiden gewoon een broek aan hebben, val ik lekker op :))

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:31

Bij ons viel het heel erg mee (havo), vwo was een stuk netter gekleed incl jurkjes/pakken. Ik had een groene, beetje baggy broek aan met een lichtroze bloesje/shirtje aan. Netter hoeft van mij niet en staat ook te ver van mij af. Het is toch wel iets speciaals, dus wel casual netjes, maar niet overdreven.

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:32

Ik trek volgende week een mooie jurk aan! Lekker zomerjurkje

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 07:11

Bij mij hadden alle meisjes een feestlijk jurkje aan, en eigenlijk iedereen ook wel hakken. Alle jongens hadden ook iets van nette broek + overhemd of zelfs jasje/pak.

Mijn motto; beter ietsjes overdressed dan je awkward voelen omdat je als enige erbij staat in je spijkerbroek. Je krijgt dezelfde 'rare blikken' (als dat iets is waar je om geeft), maar de 'rare blik' op je overdressed outfit zal er een zijn van stiekeme afgunst (oooh had ik me maar mooi aangekleed!) bij veel mensen. ;)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 07:20

Bij mijn diploma uitreiking was ik zwaar underdressed. Ik zat toen voor anderhalve week ver weg voor een heel groot concours, maar ik moest mijn diploma hebben voor mijn vervolgopleiding (kreeg hem anders pas in september).

Natuurlijk vergeten de uitnodiging goed te lezen, dus toen ik daar aan kwam zag ik een grote rode loper en allemaal mensen in jurkjes, hakken, haren perfect opgestoken, heren in pak of ik broek met overhemd... en ik... tja, ik had in de file gestaan en stond daardoor met mijn rijbroek, op klompen en met strootjes in mijn haar mijn handtekening te zetten :').

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:49

Bij mijn vwo diploma-uitreiking (7 jaar geleden :o ) droeg ik een mooie nette nieuwe spijkerbroek, een chique bloesje en hoge pumps. Was prima gekleed, sommige mensen waren in hun kloffie, anderen in een mooie jurk. Sommige jongens gingen zelfs in pak. Het was een mooie mengelmoes en iedereen was lekker als zichzelf! :D

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:52

ik had een wit-kant achtig jurkje met half lange mouwtjes aan, met spaanse hoge lere laarzen aan. geen hak of iets dergelijke. :) (wel blote benen)