vilheide schreef:JoellaLoves schreef:yamaha neo's super scooter, lekker zuinig en genoeg ruimte!
Hahaha, dat zei ik ook al.
haha juist ! ik heb op meerderen gereden maar neo's blijft voor mij op nummer 1
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
canela schreef:vilheide schreef:Ik heb zelf al mijn 2e neos. Hele fijne scooters en het voordeel is dat er veel ruimte onder het zadel is.
mijn broer heeft er zo een, maar vind het eigenlijk maar een saai ding..
canela schreef:Ik ben gister naar een scooterzaak gegaan en heb op wat scooters gezeten, volgens de verkoper paste ik niet mooi op de sym fiddle.. Mn knieen kwamen dan ook tegen de sleutel aan. Maar er waren nog wat modellen van sym waar ik wel op paste en die er zeker ook niet verkeerd uitzagen.
Van de week ga ik met mn vader naar Arnhem om daar bij een hele grote scooterzaak te kijken en ga dan ook op wat sportmodellen zitten.
Careano schreef:Ik heb een Peugeot Vivacity Motorsport.
Zelfde probleem als jij en lange benen (ik ben 1.81m), maar mijn scooter zit prima! Beetje sportief model. Ik heb hem nu 6 jaar, meer dan 25.000km gereden en hij doet het nog perfect. Heel blij mee, is ook bijna nooit kapot geweest, alleen gebruikssporen en dingen die daardoor vervangen moesten worden. Prijs is ook te doen, volgens mij bij alle peugeot scooters.
Enige is dat de voorkap los is gelaten, maar die is nu met kleine tie-rips vastgezet en daar zie je bijna niks van.
Peugeot scooter dus zeker aan te raden!
) en hij is best ruim.
canela schreef:Careano schreef:Ik heb een Peugeot Vivacity Motorsport.
Zelfde probleem als jij en lange benen (ik ben 1.81m), maar mijn scooter zit prima! Beetje sportief model. Ik heb hem nu 6 jaar, meer dan 25.000km gereden en hij doet het nog perfect. Heel blij mee, is ook bijna nooit kapot geweest, alleen gebruikssporen en dingen die daardoor vervangen moesten worden. Prijs is ook te doen, volgens mij bij alle peugeot scooters.
Enige is dat de voorkap los is gelaten, maar die is nu met kleine tie-rips vastgezet en daar zie je bijna niks van.
Peugeot scooter dus zeker aan te raden!
hij ziet er op fotos ook redelijk groot uit, zou ik mogen vragen welke lengte broekmaat jij hebt? want dan zou ik het een beetje kunnen vergelijken haha.
ladyflame schreef:canela schreef:
hij ziet er op fotos ook redelijk groot uit, zou ik mogen vragen welke lengte broekmaat jij hebt? want dan zou ik het een beetje kunnen vergelijken haha.
ik heb ook een vivacity, maar vind dit niks voor lange mensen... ik vouw zelf al mijn benen naar achter toe wil ik een beetje lekker kunnen zitten... (ik ben 1.69 maar redelijk lange benen voor mijn lengte)
zijn fijne scooters tot je een keer onderuit bent geweest en je alle kappen met ty-rips vast moet zetten.