verveling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElanJV

Re: verveling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:58

Schrik best wel van dit topic. Je bent 24 en praat als een verliefde puber van 16 die er niks aan vindt als haar vriendje er niet is.. Vindt jouw vriend het niet gek dat je zo doet? Hoe oud is hij? Hij heeft schijnbaar naast jou (gelukkig) wel iets waar hij het naar zijn zin heeft. Ik wil je aanraden om wat met je leven te gaan doen. Klinkt even heel hard maar dit is niet gezond. Jij bent zonder hem ook iemand, die blij moet zijn met haar eigen leven. Bouw dat eerst op, zo belangrijk. Je komt op me over als een persoon die sowieso slecht alleen kan zijn. Is vervelend voor jou maar ook voor je omgeving. Je gaat menen afstoten, uiteindelijk misschien ook je vriend omdat je hem zo claimed.

xkimmx

Re: verveling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:11

Tja eigenlijk heb je het er wel beetje zelf naar gemaakt door gewoon je vriendinnen te laten vallen voor hem.. Wat als het uit gaat? Dan ben je helemaal alleen. En om nou weer bij ze aan te kloppen als je vriend weg is en je je verveelt is ook beetje schijnheilig.. Misschien kan je daar in de buurt wat nieuwe vrienden maken? Lijkt mij juist lekker even zonder je vriend en het gevoel van missen weer te krijgen ipv altijd maar op elkaars lip te zitten! Ga lekker wat voor je zelf doen! :)