Humn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 20:16

Bedankt voor de super tips!

Art_Ificious

Re: Humn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:18

ik zou ook doen wat Ibbel zegt, overeenkomende afspraken maken ivm dat gamen wanneer jij bij hem bent.
Mijn vriend gamed alleen als ik aan het tekenen ben of wat langer slaap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:19

Je kan het natuurlijk ook gewoon met hem bespreken ipv op een forum gooien. Los daarvan, als ik zit te gamen (en het kan niet gepauzeerd worden) reageer ik ook maar half hoor :o Vooral als ik niet gelijk doorheb dat er iemand tegen me praat :))

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 20:36

Bizzybijtje schreef:
Je kan het natuurlijk ook gewoon met hem bespreken ipv op een forum gooien. Los daarvan, als ik zit te gamen (en het kan niet gepauzeerd worden) reageer ik ook maar half hoor :o Vooral als ik niet gelijk doorheb dat er iemand tegen me praat :))

Ik heb het er al met hem over gehad. Al meerdere keren. Alleen ik wou graag weten of anderen nog tips voor mij hadden.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:36

Gewoon zijn naam eerst duidelijk zeggen, en dan wachten tot hij je aankijkt, of weer zijn naam herhalen. Gamende jongens (en meiden) willen gewoon niet gestoord worden, moet je dan iets belangrijks vragen, roep hem dan en spreek ook af dat je hem alleen om iets ''belangrijks'' roept en niet om gewoon ff te kletsen. Ik hoor ook niets voor iemand mijn naam heeft gezegd :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:39

Ik roep ook altijd 'of je worst lust'.
Werkt prima. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:42

loveidefix schreef:
Gewoon zijn naam eerst duidelijk zeggen, en dan wachten tot hij je aankijkt, of weer zijn naam herhalen. Gamende jongens (en meiden) willen gewoon niet gestoord worden, moet je dan iets belangrijks vragen, roep hem dan en spreek ook af dat je hem alleen om iets ''belangrijks'' roept en niet om gewoon ff te kletsen. Ik hoor ook niets voor iemand mijn naam heeft gezegd :+

Dit dus. :j En blijkbaar helpt het niet dat je gepraat hebt want dan zou het probleem niet meer bestaan (of je zou samen met hem een oplossing gevonden hebben)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:53

Niet kletsen tijdens het gamen? Dat zou ik namelijk ook niet zo waarderen eigenlijk.. Waarom laat je hem niet lekker met rust? Als hij te lang gamed naar jouw smaak dan zou ik daar afspraken over maken trouwens.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:24

mijn vriend heeft het zelfde maar dan met het woord ja, elke zin komt er een hele dwingende/opdringerige ja achteraan. nu telkens doe ik hem na :+ het werkt wel

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:44

Ik zou negatief straffen in combinatie met positief belonen. Dit is een zeer beproefde methode om gewenst gedrag aan te leren. Het word eigenlijk vooral op beesten toegepast, maar ach, mannen, beesten... iedere keer als hij humn zegt voeg je leed toe. Plantenspuit, OF JE WORST LUST, spruitjes voorzetten, kies maar wat. En telkens als hij (perongeluk) gewenst gedrag laat zien bied je hem spontaan iets een glas cola, een schaaltje chips, sex, oid aan. Het duurt ongeveer een maand voordat een nieuwe gewoonte is aangeleerd. Deze aanpak is volledig wetenschappelijk, en (op dieren) getest. Veel succes!

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:27

Gypsy schreef:
Ik zou negatief straffen in combinatie met positief belonen. Dit is een zeer beproefde methode om gewenst gedrag aan te leren. Het word eigenlijk vooral op beesten toegepast, maar ach, mannen, beesten... iedere keer als hij humn zegt voeg je leed toe. Plantenspuit, OF JE WORST LUST, spruitjes voorzetten, kies maar wat. En telkens als hij (perongeluk) gewenst gedrag laat zien bied je hem spontaan iets een glas cola, een schaaltje chips, sex, oid aan. Het duurt ongeveer een maand voordat een nieuwe gewoonte is aangeleerd. Deze aanpak is volledig wetenschappelijk, en (op dieren) getest. Veel succes!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:29

Gypsy schreef:

:')

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 00:01

Als hij standaard "huh" zegt na je vraag, het zeker niet herhalen. Gewoon vragen, nou wat denk je er van? Ja of nee? Morgen dus? Afhankelijk van je vraag natuurlijk ;) zal hij vast beter gaan opletten omdat hij anders ergens mee instemt wat hij niet wil :D

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 01:18

Haha ik wou ook al zeggen...elke keer als hij Huh? zegt de plantenspuit erop..gegarandeerd zo afgeleerd!

Of dit goed is voor je relatie weet ik niet.. :p

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 01:55

Gypsy schreef:

Dat doe ik al 4 jaar met mijn vriend, en ik kan je vertellen, dit werkt echt! :') ik conditioneer hem gewoon zoals je bij een hond of paard zou doen (met anderssoortige beloningen natuurlijk, denk dat ie een klopje in zijn nek niet zo apprecieert :D ) en hij heeft helemaal niks door van mijn stiekeme opvoeding :Y)

Het gamen is heel simpel opgelost: game lekker mee! Diablo 3 op PS3 is bijvoorbeeld heel leuk met z'n tweeën (vinden wij toch :D )

Probeer wel niet té opvallend hem als een paard oid te behandelen. Ik heb zo de vervelende gewoonte om mijn vriend aan de kant te laten gaan door hem in zijn flank te porren, dan gaat ie hinniken :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 02:05

Ik weet niet hoe erg het precies is en hoeveel hij gamet, maar ik zou er best ziek van worden:p
Ik merk het ook thuis met de smartphones. Dan zeg je iets en krijg je geen of nauwelijks reactie omdat iemand compleet in zijn telefoon gezogen zit. Nou, dan niet ;)
Een Huh?! Daar reageer ik niet op. Je kan een fatsoenlijke zin vormen, of je zoekt het maar uit.

Ik zou het gesprek aangaan. Ik weeg natuuijk maar een deel van de situatie, maar ik vind het vrij respectloos eigenlijk.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 02:06

Hahah leuke dingen komen hier voor _O-

Inderdaad, zeker niet herhalen.
Haha ik had de akelige gewoonte als iemand niet luisterde (of gewoon ja antwoordde) om te zeggen: "Herhaal eens wat ik zei''..
''JE staat niet voor de klas''/''Ik ben je leerling niet!'' Was dan vaak het antwoord _O- Maar ik had wel de aandacht.

Anyway, misschien moet je 'm inderdaad met rust laten tijdens zijn gamen. Ik bedoel wat is veel in jouw ogen?
Sommige mannen vinden het heerlijk om te gamen. Eventjes wat anders en frustraties kwijt. Zo ga jij naar je paard of doe je weet ik veel wat. Ieder zijn eigen hobby.
Ik word daar altijd een beetje kriebelig van als ik lees 'regels opstellen voor gamen'. Haha, je bent niet in de klas en het is een volwassen vent. :') Mijn ex had dan gezegd graag of niet.. :P

Ik ken jouw situatie natuurlijk verder niet. :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 02:58

Doe het eens terug? :+ Als hij jou iets vraagt, ook reageren met 'Hmm?' en dat standaard, op iedere vraag. Word ie gepikeerd? 'Tsja... irritant he?'

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 03:01

Ik weet niet hoe vaak hij gamed... Maar als ik even lekker tv aan t kijken ben of bezig ben met mn studie oid. Dan komt er bij mij ook niet meer dan "huh" uit, als ik al reageer. Soms ben ik nu eenmaal met andere dingen bezig en dan heb ik geen tijd of zin in een gesprek.

Ook in de auto, als ik me even aan t concentreren ben, zeker op drukke punten. Ga ik echt niet praten als er iemand tegen me loopt te kletsen.

Voor de overige momenten of als er bijv veel gegamed wordt of je zelfs op rustige autoritmomentjes niet kunt praten zou ik eens met je vriend in gesprek gaan en kijken of je een oplossing kan vinden

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 09:15

hahaha er komen leuke en goede dingen voorbij.

Ik game ook wel eens mee en dan vertelt hij mij iets, ik antwoord daar op en dan zegt hij weer humn? :') Zelf als ik aan het gamen ben heb ik er totaal geen last van als mensen tegen mij praten. Ik ben dan bezig met mijn spelletje, mensen praten tegen me en heb er naast ook nog skype open staan. De beste vriend van mijn vriend die kletst ook gewoon tijdens een spelletje. Nu snap ik best dat de ene er meer moeite mee heeft dan de ander. Maar ik val mijn vriend al amper lastig tijdens zijn spel. Ik kan best begrijpen dat als je zo op gaat in je spel dat je dan humn? zegt. Maar als je niet aan het gamen bent en gewoon met mij aan tafel zit of in de auto ( op een lange rustige weg ), is het toch niet nodig om achter elke zin humn? te zetten? Terwijl hij me wel gehoord heeft.