Wie had er vandaag pech/ongeluk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 19:40

fourseasons schreef:
Ik bleef bijna met mijn tong vastzitten aan mijn waterijsje -O-

Sorry, maar hier moet ik dan wel weer om gniffelen :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:41

Nouja... EINDELIJK weer een uurtje eerder vrij... Mocht eerst 5 min eerder weg zodat ik nog een trein eerder kon nemen.. Toen was het moment mocht het opeens niet meer.. Dan kom ik aan en kan ik dus 30 min wachten, 4 min voordat trein zou vertrekken hebben we 15 min vertraging... Had dus net zo goed op school kunnen blijven en kunnen kletsen met degene die met busje zijn of nog paar dingen kunnen vragen aan docenten (hoef ik dat volgende week niet te doen)... Nou lekker dan... Ben dus i.p.v uur/half uur eerder thuis, ben ik dus minder dan een kwartier eerder thuis..

Maarja, gewoon stom toeval.. Want dit gebeurd namelijk ook altijd wanneer ik dus naar de dokter moet of dergelijke, krijgen we ook kwartier vertraging.. Ondertussen neem ik aldoor nog een trein eerder.. Heb ook ooit gehad dat trein helemaal niet meer rijd. Vervolgens komt hij en vertrekt ie zonder ons. Ook lekker handig, bleek dus niets mis mee te zijn. _O-

Door de trein kwam ik ook een keer veel te laat voor paardrijden, nou toen was ik maar overgestapt naar een andere les, want het was altijd haasten, drinken, omkleden en meteen gaan.. Nou, eventjes bijkomen zat er echt niet in. Nu heb ik ong. half uur-3 kwartier, veel beter dan die 10 min (en dan geluk hebben dat je pony al opgezadeld is. :+ ).
Dus gewoon NS geval, is vaker gebeurd op niet-ongeluk dagen dan vandaag. :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:41

Ik heb een presentatie gehad, maar wel een voldoende gelukkig! En een bevestiging dat ik met 3 anderen kan gaan opgraven in Cornwall :D

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:43

Cayenne schreef:
fourseasons schreef:
Ik bleef bijna met mijn tong vastzitten aan mijn waterijsje -O-

Sorry, maar hier moet ik dan wel weer om gniffelen :')

Ik zelf ook hoor, kon hem gelukkig nog los krijgen. :P Als ik vast was blijven zitten had ik het minder grappig gevonden. :')

Wat ik me wel heel erg afvraag, hoe doe je de deur dicht als je er met je neus tussen blijft zitten?

laraxXxemma

Re: Wie had er vandaag pech/ongeluk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:48

Toets scheikunde van 100 min (!) helemaal verknalt.. Nou kan ik hem binnenkort waarschijnlijk gaan herkansen terwijl er vakken zijn waar ik veel slechter in ben en liever daarvoor mn herkansing gebruik

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:34

Te horen gekregen dat ik weer mijn herren voor engels niet heb gehaald en dat het einde school betekent voor mij :(

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:35

Ik heb echt zo vaak van die baaldagen waarop ik echt lompe acties heb en veel fout doe, maar vandaag zowaar niet! Ik had tentamen en dat ging goed, moest met de auto weg dat ging goed, fietsen ging goed, studeren ging goed, voor mij zeker geen ongeluksdag! *afkloppen :)) *

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:42

Eerst verslapen, toen werd ik wakker met een ontstoken oog, wilde ik croissants bakken precies hetzelfde als normaal kwamen ze er pikzwart uit, verder is mijn nagellak in m'n tas leeggelopen, heb ik twee nagels gebroken, liet de zool van m'n net nieuwe schoen los en viel ik ook nog bijna van paard af. Owja, en ik pakte ook nog een ijzeren hek beet waar de stroomdaden overheen lagen en de stroom nog op stond, was ook erg fijn! Had nog niet door dat het vrijdag de 13e was, maar het verklaard veel :')

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:20

ja jam gekookt , springt de glazen pot! juist verbrandevingers.....Maar verder was het een hele en leuke dag O:)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:25

Ben niet bijgelovig, maar vandaag wel pech gehad!

Was net boodschappen doen en laat bij de kassa een fles rode wijn vallen (kapot) die precies over mijn voeten en dus mijn mooie, lichte New Balance schoenen viel! Ben altijd zo zuinig op die schoenen, omdat ze dus zo licht zijn, dus ik baalde zo!
Maar aan de andere kant was ik wel blij dat ik geen sandaaltjes aan had (auw) of mijn witte All Stars!
En gelukkig lijken de vlekken er nu wel aardig uit te gaan.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:30

Gister een bedrijfsuitje gehad, beetje laat geworden... Iets na 12uur 's nachts kom ik aan op het station, blij dat ik bijna thuis ben, is mijn band lek... Heb naar huis mogen lopen -O-

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:25

Ik ben vanmiddag met mijn autospiegel tegen de weideomheining aangereden.
Goddank dat die spiegel terug te klappen was en niet gebroken is, want dat grapje had me anders 305 euro gekost. Geluk bij een ongeluk dus :)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:33

vandaag ongesteld geworden,not funny!normaal wordt ik dat niet in de zomer.....
ach ja en dan ook dat ellendige wk....

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:38

Nou Nederland (voetbal) heeft zeker geen pech vandaag!!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:40

nee maar ik heb de p aan voetbal

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:42

kosseh schreef:
Moonshine schreef:
Wel moe maar gelukkig nog geen ongeluk! Ik had een 10 voor wiskunde *\o/* .

Me moeder wel ! Ze heeft haar neus tussen de autodeur gekregen! |o

Hoenkrijg je dat voor elkaar??

Geen idee . Ze deed de autodeur en toen kwam haar gezicht/neus tussen deur!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:42

Nog niet eens bij stil gestaan dat het vrijdag de 13e is.
Ik ging vandaag met wat meiden van stal naar equitana en heb mijn hele voeten kapot gelopen.
Hele hielen kapot en dikke voeten nu.
Heb wel snel een blaartje, maar dit....

De nederlandse voetvallers hebben er tot nu toe weinig last van van vrijdag de 13e.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:43

Gisteravond kruiste een zwarte kat mijn pad en vandaag vrijdag de 13e. Ik ben extreem bijgelovig, maar tot nu toe zit alles best mee.
Maar de dag is nog niet voorbij!

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:43

Volgens mij hebben de Spanjaarden wel wat last van vrijdag de 13e :j

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:53

- Salade had gelekt in mijn tas, nu door mijn hele (nieuwe, leren) tas en op mijn boek, rode bieten-vlekken.
- Lekke band
- Mail ontvangen dat ik toch niet in september kan beginnen voor de Master waarvoor ik mij heb ingeschreven, wegens teveel inschrijvingen. Dit betekent dat ik waarschijnlijk ook uit mijn studentenkamer moet.

Ik heb mijn portie wel even gehad voor vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:56

Spanje had pech met het WK, ,met ons kikkerlandje hebben we ze dik ingemaakt!

1-5

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:01

Niet bij stil gestaan dat het de 13de was
Maar ben 3 diepe krassen en gekneusde voet rijker. Krassen door een hek met punt waar ik natuurlijk weer aan blijf haken met mn onderbeen en voet doordat ik door de pakken hooi zakte bij op de aanhanger klimmen zat goed vast dus blauw en flink kapot. Verder ging het vrij goed :=

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:02

Ik had geluk, super rustig in de Efteling en overal kunnen blijven zitten voor extra rondjes :D
Echt achterlijk veel gedaan, we waren met z'n 6en en hebben alles kunnen doen wat iedereen wilde.
En net gezellig met z'n alle voetbal kijken :) topdag wat mij betreft.
Ookal heb ik echt een hekel aan voetbal _O-

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:04

Op het werk lag het gehele systeem plat. Konden niks behalve schoonmaken (werk op een laboratorium) heerlijk 2,5 uur eerder naar huis gestuurd *\o/* Een geluk bij een ongeluk.
Betekend wel dat we maandag werk hebben voor 2 dagen -O-

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:11

Haha ik zei rond een uur of 3 dat is hele dag nog geen ongeluk gehad had.. totdat ik ging paardrijden..

gruwelijke eigenwijze pony die absoluut het kanaal niet overging en de veulentjes + merries op stal hadden het draad gemold en liepen los over de ranch die ik in mijn eentje moest vangen ;(