Help elkaar het WK door...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Help elkaar het WK door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:21

Maus heb je een crush op hem? :oo

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:22

M_D_H schreef:
Ik heb er echt een scheithekel aan...
Maar helaas heb ik een vriend die werkelijk waar een voetbalfaunaat is... en hij en zijn familie kijken dus elke wedstrijd van het WK... en het maakt daarbij niet uit wie de tegenstanders zijn... :+

Het is dus een verplichting om in ieder geval Nederland te kijken...
Wat ik doe om het te ontvluchten?
Ik zoek een heel moeilijk ontwerp uit en begin dat in elkaar te loomen :))

Gisteren 2 uur bezig geweest met een eenhoorn, vandaag wil ik een oranjeleeuw maken :))

En ben ik uitgeloomd dan ga ik wel lezen oid...

Er echt aan ontkomen gaat nooit lukken, thuis wonen wij aan een rotonde die helaas elk kampioenschap omgetoverd wordt tot een oranje rotonde... De rotonde dansen gaan bij winst tot diep in de nacht door... Helaas helaas...

Dit snap ik dus nooit...hoezo is het verplicht om te kijken? Zet hij een mes tegen je keel of dreigt je te verlaten als je niet meekijkt?

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:24

Ik snap jullie niet :n

maar ik wens jullie veel plezier met iets anders doen vanavond :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:24

En wij snappen jullie niet :D

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:27

Ik meld me eigen ook hier. Ik heb niks met voetbal

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:27

Waarschijnlijk ga ik het het hele WK druk hebben met mij voorbereiden op een archeologische opgraving in Cornwall :)

Ik heb een hekel aan het WK... Zo corrupt etc. Wie verzint het ook om het in Brazilië te gaan houden... Het is daar allemaal zo onmenselijk aan toegegaan door het WK...

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:28

Nog een soort genoot die oranje toevallig niet zo'n mooie kleur vind & niet van voetbal/WK houdt? Ik ben dus echt zo'n type. _O-
En ben echt bang dat ik de enige Nederlander ben die dit dus heeft.. :')

En ik heb geeeeen idee wat ik de hele avond kan doen.. Voetbal kijken we toch niet, nadat 2X (toevallig) de tv stuk ging tijdens voetbal en mijn moeder houd er ook niet van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:29

Klinkt mega tof Heidi :~ , archeologie is gewoon tof :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:30

takkie_muis schreef:

Zekers :9
Dat vele haar doet het hem he :')

Anoniem

Maureen95 schreef:
takkie_muis schreef:

Zekers :9
Dat vele haar doet het hem he :')

Dacht ik al 8-)

Net een schaap joh , scheren die bende <3

fourseasons

Ik wou ook naar paardje gaan, maar aangezien er hier lekkere hapjes komen ben ik vanmiddag al gegaan. Heb niks met voetbal dus zet het gewoon aan op mijn kamer en dan ga ik wel lezen of zo met hapjes naast me. Zet het geluid van de tv toch uit want word altijd helemaal gek van dat gekrijs van die supporters.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:31

Neeeeh lekker fluffy :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:32

takkie_muis schreef:

Is het ook :D Ik ga met drie anderen een weekje :)

Maar ik snap de hele lol niet van voetbal.

Je rent achter de hele meute aan om een bal bij je te krijgen, heb je hem eindelijk, schop je hem weer weg! >;)

Ryomieko

Ik sluit mezelf gewoon elke keer op in mijn kamer wanneer ze voetbal gaan kijken, snel heen en weer rennend om drinken te pakken en wat te eten :')

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

fourseasons schreef:
Ik wou ook naar paardje gaan, maar aangezien er hier lekkere hapjes komen ben ik vanmiddag al gegaan. Heb niks met voetbal dus zet het gewoon aan op mijn kamer en dan ga ik wel lezen of zo met hapjes naast me. Zet het geluid van de tv toch uit want word altijd helemaal gek van dat gekrijs van die supporters.

Waarom dan aanzetten op voetbal?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:35

Zwerte schreef:
fourseasons schreef:

Waarom dan aanzetten op voetbal?

Omdat ik wel wil weten wat de uitslag word en verder komt er toch niets leuks. Heb op de een of andere manier ineens alleen de zenders 1,2 en 3

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:38

Dan zet je de tv toch uit? Uitslag kun je ook op internet vinden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:38

Maureen95 schreef:
Neeeeh lekker fluffy :')

Lekker een broeinest in de zomer :')

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:39

ik ontvlucht ook, de wifi gaat uit voor de groepschats waarin gediscussieerd word en ik was van plan om naar mn paardje te gaan. helaas is de avondvierdaagse nu daar langs aan het lopen in het oranje, dus ik pas voor een avondje paard.

de buren hebben ook weer een groot scherm voor voetbal in de tuin. het hele dorp komt kijken -O-

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:48

Oranje is helemaal mijn kleur, maar niet in combinatie met voetbal. Ik heb er echt he-le-maal niets mee. Vroeger moest thuis alles er voor wijken, we zijn er zelfs voor thuisgebleven, en niet alleen als Nederland speelde maar alles wat op voetbal leek. Als het gras maar groen was en de bal rond werd er gekeken.

Als het maar zou gaan om alleen de wedstrijd dan zou ik er desnoods mee kunnen leven, maar dat gebazel vooraf, in de pauze en de nabeschouwingen zijn zo vermoeiend. En owee als je denkt dat je na de voetbalwedstrijd nog een leuke film kunt kijken, als het uitloopt of verlengingen worden gespeeld schrappen ze zonder pardon de film die erna komt.

Ik blijf het een sport vinden waar de sporters schandalig overbetaald worden. Een paar miljoen voor een transfer, alsjeblieft zeg. Wij wijzen naar de salarissen van directeuren van bedrijven en hebben het over de Balkenellende norm, die is bij de voetbal ver te zoeken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:51

Zwerte schreef:
M_D_H schreef:
Ik heb er echt een scheithekel aan...
Maar helaas heb ik een vriend die werkelijk waar een voetbalfaunaat is... en hij en zijn familie kijken dus elke wedstrijd van het WK... en het maakt daarbij niet uit wie de tegenstanders zijn... :+

Het is dus een verplichting om in ieder geval Nederland te kijken...
Wat ik doe om het te ontvluchten?
Ik zoek een heel moeilijk ontwerp uit en begin dat in elkaar te loomen :))

Gisteren 2 uur bezig geweest met een eenhoorn, vandaag wil ik een oranjeleeuw maken :))

En ben ik uitgeloomd dan ga ik wel lezen oid...

Er echt aan ontkomen gaat nooit lukken, thuis wonen wij aan een rotonde die helaas elk kampioenschap omgetoverd wordt tot een oranje rotonde... De rotonde dansen gaan bij winst tot diep in de nacht door... Helaas helaas...

Dit snap ik dus nooit...hoezo is het verplicht om te kijken? Zet hij een mes tegen je keel of dreigt je te verlaten als je niet meekijkt?

Nou, mijn vriend woont in Wijchen en ik in Apeldoorn.
Ik kan natuurlijk best er voor kiezen om tijdelijk naar huis te gaan tot het afgelopen is... of dat hij naar zijn huis gaat en terug komt als het afgelopen is...
Maar dat is wel even 1,5 uur reizen met het ov :+ eer ik in Apeldoorn ben kan ik alweer terug :+
Dus ja, als we bij elkaar willen zijn in deze tijd zijn er concessies nodig... en dat betekend dat ik mij zit te vervelen op de bank tot het afgelopen is... :)
Maar eerlijk is eerlijk... Het is maar een paar uur van de rest van de heerlijke dag die wij wel samen hebben :)

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:53

weet je wat ik het rare van voetballen vindt. staan ze met allen de bal af te pakken en willen ze het in een gat schieten waar dan weer een manneke voor staat die de bal tegen houdt. vindt het maar een raar spelletje, heb ook niks met voetballen.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:54

Ik hou ook niet zo van voetbal en het wk-gebeuren. Ik vind het zelfs een massahysterie ! :P Hier thuis hebben ze nu een oranje roy donders pak aan, twee maten te klein uiteraard. Nou, ik vertrek mooi naar mijn paard :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:55

heidy_wilco schreef:
takkie_muis schreef:

Is het ook :D Ik ga met drie anderen een weekje :)

Maar ik snap de hele lol niet van voetbal.

Je rent achter de hele meute aan om een bal bij je te krijgen, heb je hem eindelijk, schop je hem weer weg! >;)

Inderdaad...
In plaats van dat ze dan slim zijn en 22 ballen gebruiken... :+ :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:59

Ik heb ook echt de schurft aan voetbal!

Dus, ik heb vanmiddag het nieuwe boek van Stephen King gekocht ( Mr Mercedes ) en ik ben van het weekeind lekker aan het lezen! <3