Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
M_D_H schreef:Ik heb er echt een scheithekel aan...
Maar helaas heb ik een vriend die werkelijk waar een voetbalfaunaat is... en hij en zijn familie kijken dus elke wedstrijd van het WK... en het maakt daarbij niet uit wie de tegenstanders zijn...
Het is dus een verplichting om in ieder geval Nederland te kijken...
Wat ik doe om het te ontvluchten?
Ik zoek een heel moeilijk ontwerp uit en begin dat in elkaar te loomen
Gisteren 2 uur bezig geweest met een eenhoorn, vandaag wil ik een oranjeleeuw maken
En ben ik uitgeloomd dan ga ik wel lezen oid...
Er echt aan ontkomen gaat nooit lukken, thuis wonen wij aan een rotonde die helaas elk kampioenschap omgetoverd wordt tot een oranje rotonde... De rotonde dansen gaan bij winst tot diep in de nacht door... Helaas helaas...

fourseasons schreef:Ik wou ook naar paardje gaan, maar aangezien er hier lekkere hapjes komen ben ik vanmiddag al gegaan. Heb niks met voetbal dus zet het gewoon aan op mijn kamer en dan ga ik wel lezen of zo met hapjes naast me. Zet het geluid van de tv toch uit want word altijd helemaal gek van dat gekrijs van die supporters.
Zwerte schreef:fourseasons schreef:Ik wou ook naar paardje gaan, maar aangezien er hier lekkere hapjes komen ben ik vanmiddag al gegaan. Heb niks met voetbal dus zet het gewoon aan op mijn kamer en dan ga ik wel lezen of zo met hapjes naast me. Zet het geluid van de tv toch uit want word altijd helemaal gek van dat gekrijs van die supporters.
Waarom dan aanzetten op voetbal?

Zwerte schreef:M_D_H schreef:Ik heb er echt een scheithekel aan...
Maar helaas heb ik een vriend die werkelijk waar een voetbalfaunaat is... en hij en zijn familie kijken dus elke wedstrijd van het WK... en het maakt daarbij niet uit wie de tegenstanders zijn...
Het is dus een verplichting om in ieder geval Nederland te kijken...
Wat ik doe om het te ontvluchten?
Ik zoek een heel moeilijk ontwerp uit en begin dat in elkaar te loomen
Gisteren 2 uur bezig geweest met een eenhoorn, vandaag wil ik een oranjeleeuw maken
En ben ik uitgeloomd dan ga ik wel lezen oid...
Er echt aan ontkomen gaat nooit lukken, thuis wonen wij aan een rotonde die helaas elk kampioenschap omgetoverd wordt tot een oranje rotonde... De rotonde dansen gaan bij winst tot diep in de nacht door... Helaas helaas...
Dit snap ik dus nooit...hoezo is het verplicht om te kijken? Zet hij een mes tegen je keel of dreigt je te verlaten als je niet meekijkt?
eer ik in Apeldoorn ben kan ik alweer terug 

heidy_wilco schreef:takkie_muis schreef:Klinkt mega tof Heidi, archeologie is gewoon tof
Is het ookIk ga met drie anderen een weekje
![]()
Maar ik snap de hele lol niet van voetbal.
Je rent achter de hele meute aan om een bal bij je te krijgen, heb je hem eindelijk, schop je hem weer weg!