Wat zouden jullie kiezen--> actie oxxio

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Wat zouden jullie kiezen--> actie oxxio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:20

Dat kan je in principe ook opzoeken op vergelijkingssites, daar staan vaak hel veel goede reviews. :)
Ik neem aan van niet, gegeven blijft gegeven? :)

http://www.energieleveranciers.nl/energie-vergelijken
Je kunt altijd kijken natuurlijk, maar ik weet nog wel dat ze een tijdje geleden een ipad actie hadden met 'aangepaste prijzen' waardoor je die ipad in tweevoud terugbetaald had aan het eind van zoveel jaar..
Kan haast niet anders dan dat dat hier ook het geval is :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:28

Je mag niet zomaar elke maand overstappen. Daar zitten wel bepaalde voorwaarden aan. Helemaal als je een cadeau uit mag zoeken, waarschijnlijk minimaal een jaar.

Lenovo heeft mooie laptops, ikzelf zou voor een iPad gaan. Die behouden nog de meeste waarde en zijn erg goed te verkopen, zelfs tweedehands. Nieuw voor een mooie prijs is zo verkocht.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:41

Wat als ik mijn contract bij Oxxio na ontvangst van de tablet/notebook beëindig?

Zoals in onze voorwaarden staat omschreven brengen wij je een opzegvergoeding in rekening van maximaal € 125,- (inclusief BTW) in rekening per product. Dit is in lijn met de Richtsnoeren Redelijke Opzegvergoedingen Vergunninghouders van de NMa. De specifieke hoogte van de opzegvergoeding is afhankelijk van de duur van de resterende leveringsovereenkomst(en) op het moment van opzegging. Daarnaast heeft Oxxio, bij beëindigen van de leveringsovereenkomst(en) binnen één jaar na startdatum van je eerste levering, het recht om € 100,- (inclusief btw) als vergoeding van je terug te vorderen voor het door jouw ontvangen product(en). Daarnaast heeft Oxxio, bij beëindiging van de leveringsovereenkomst(en) binnen één jaar na startdatum van je eerste levering, het recht om maximaal € 100,- (inclusief btw) als vergoeding van je terug te vorderen voor de door je ontvangen iPad.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:53

delerium schreef:
Kijk eens naar de specificaties van de laptop. De ene HP is ook de andere niet.

Verder denk ik dat het offtopic nogal meevalt: jij vraagt wat je moet kiezen als kado, daarop wordt gereageerd met (anders verwoord) "als je een gunstiger keuze maakt kun je alle kadootjes hebben door ze zelf te kopen" en "je kunt ook voor 1200 euro kiezen". (als bespaarkadootje).
Dat is wel redelijk ontopic.
De grote letters daarintegen vind ik minder vriendelijk; nadat jij hebt gezegd niet over te willen stappen is er niemand meer geweest die erover is doorgegaan; er is alleen een negatieve ervaring gedeeld.

Pardon? Dus omdat ts gewoon aangaf dat ze niet wil overstappen en daarnaar niet geluisterd wordt, mag zij niet even heel duidelijk maken dat ze niet over wil stappen. Dat terwijl het overstappen an sich in zijn geheel niets met het topic te maken heeft, dus wel degelijk offtopic is..
En dan krijgt ts een tik op de vingers omdat ze onvriendelijk zou zijn.. Apart...

Maargoed, nu ga ik zelf offtopic.. Wij zijn al jaren klant bij oxxio en dit bevalt goed.. Je kunt zelf de rekening ook grotendeels in de hand houden door lichten uit te doen, zuinige apparaten aan te schaffen ed.. Wij hebben de ipad gekozen en zijn er heel tevreden mee..

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:54

sloopdecrisis.nl

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:59

Tja, als je niets aan deze 3 cadeautjes hebt kan je het natuurlijk ook aan iemand geven die er erg blij mee zal zijn maar het normaal niet kan betalen..

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:51

En wat heb je gekozen?

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 02:12

Ik heb de laptop gekozen en hij is al een paar dagen binnen.
Moet zeggen t is een heerlijk ding en werkt ook op zeer zware spellen behoorlijk goed.
Ben er blij mee.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:21

De Lenovo S410p is wel hetgeen met de hoogste winkelwaarde momenteel. (€499) dus heb je prijs technisch de beste keuze gemaakt.

Welke zware spellen doel je op? Zover ik weet heeft de S410p maar een Intel grafische kaart en daar ga je geen Battlefield 4 op spelen bijvoorbeeld. :p

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:32

Ik had zelf of voor de ipad gekozen, alleen omdat ik dat een heerlijk product vind om te gebruiken.
Maar gefeliciteerd met je cadeau en veel plezier ermee!

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 10:51

Ik speel online spellen.
Zoals wartune, best een veeleisend spel maar werkt prima :j

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:11

Dat valt wel mee dat het veeleisend is hoor. :)
Maar de laptop werkt, jij bent tevreden en dat is goed. :j

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 11:14

Ik heb een iets oudere laptop die trekt het absoluut niet.
Vandaar mijn gedachte :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:17

Goede keuze, ik was ook voor de laptop gegaan. Veel plezier ermee.