Een dagje echt stormchasen op 9 juni.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:22

Ik woon in Retie :Y)
Ik hoefde niet te chasen. Ik zat er middenin.
Ik zei nog tegen mijn man aan de telefoon dat het niet anders kon dan dat het een soort hoos of iets was en nu heb ik dus bewijs...

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:35

maaike1994 schreef:
Fijn dat er toch nog iemand blij was met dit weer :').

Inderdaad. Ik was doodsbang. Wij hadden gelukkig geen schade, auto stond gelukkig in de garage. Mn glazen tuintafel stond wel nog buiten, als een wonder heeft deze her overleeft. Wij wonen onder het dak (appartement), het was een hels lawaai, beangstigend... Erg veel schade bij vrienden en kennissen, bij de boer waar mijn bijrijdpaard staat is het dak van het huis en de schuur volledig vernield en is er een paard overleden.

Toen ik vorig jaar in tornado-alley in Amerika was voor 3 weken hoopte ik ook eens zoiets te zien, dit is nog niet half zo erg als daar, maar het hoeft nu echt niet meer. Vreselijk zijn zo'n dingen. Wat vreselijk voor de getroffen mensen. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat mensen dit "leuk" kunnen vinden (toch na dit te hebben meegemaakt). Nuja, mijn vriend vond het ook helemaal geweldig, kom die de volgende keer maar ophalen :'), ook de dag nadien, zat hij voortdurend op internet alles te volgen, werd er bloednerveus van!

You can't mess with mother nature...

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:36

Wij vonden de storm iets minder gaaf, schoonouders hebben flink wat schade en het was bang afwachten of het ons ook niet zou treffen, gelukkig niet. Wel mooie luchten gezien, maar 2 dagen vol onweer, wind, regen en hagel is toch genoeg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:39

Yontheke schreef:
Ik zei nog tegen mijn man aan de telefoon dat het niet anders kon dan dat het een soort hoos of iets was en nu heb ik dus bewijs...

Stond je toevallig ook stil op de snelweg? :P

Ik blijf me er altijd van bewust dat dit gevaarlijke situaties zijn, en dat het niet voor iedereen even leuk is. Ik ben behoorlijk ingedamt na de Joplin catastrofe 2 jaar terug...

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Een dagje echt stormchasen op 9 juni.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:55

Joplin Catastrofe? Was dat?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:58

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 06:36

Joolien schreef:
Yontheke schreef:

Stond je toevallig ook stil op de snelweg? :P

Ik blijf me er altijd van bewust dat dit gevaarlijke situaties zijn, en dat het niet voor iedereen even leuk is. Ik ben behoorlijk ingedamt na de Joplin catastrofe 2 jaar terug...

Nee, ik was thuis op mijn appartement door de ramen aan het kijken. :)

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:20

Gave foto's om te zien wel!
Heb er zelf maandagavond ook midden in gezeten toen ik met de trein van Genk naar Leuven ging.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:27

stoere foto's! ik kijk die programma's wel eens, erg interessant om dat te zien maar ook dat men best het gevaar op zoekt..gelukkig loopt het vaak goed af. oke nu is het in buitenland wel heftiger als hier hoor maar je zoekt best een risico op lijkt mij. Haha ik doe het je niet na:)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:28

echt cool :)