Anthea schreef:Ik ben 21 en ik ga vrijdag trouwen... Als het goed voelt, gewoon doen.
Alvast gefeliciteerd! Ik hoop dat het een dag word om nooit meer te vergeten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Je bent nooit te goed als het goed voelt, gewoon lekker doen als het kan!
Stonden namelijk beiden niet ingeschreven.
Erg he? Hij heeft nu zijn kamer opgezegd en komt een half jaar bij ons wonen(ik woon nog thuis), omdat hij in het dorp waar ik woon stage kan lopen. Ben heel benieuwd, het is toch anders om met je vriend bij je ouders te zitten dan met zn tweeën een plekje te hebben, maar heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt! Ik ben trouwens 19 en hij is 21. Na zijn stage willen we ook samen iets zoeken en we zijn nu al een beetje aan het rondkijken
al die mensen die roepen 'geniet nog even van je vrijheid'... Die missen geloof ik voornamelijk hun eigen vrijheid
phormicola schreef:Als het goed voelt gewoon doen!
Mijn man en ik zijn nu zo'n 8 jaar bij elkaar en hebben alleen maar bij elkaar gewoond (hij komt uit Amerika en bij elkaar inwonen was nu eenmaal practisch). We hebben het kwa werk zo ingedeelt dat we 90% van de tijd bij elkaar zijn. Ik denk dat veel koppels helemaal gek zouden worden van deze manier van leven. Maar wij vragen ons af waarom je een relatie wil met iemand waar je niet zoveel mogelijk bij wil zijn :+