Hihi leuk weetje als ie groot is is het waarschijnlijk een huisspin. En als mevr daar zit dan is er ook nog een meneer in huis aanwezig. als je lang genoeg wacht kruipt ze gewoon weer via een kiertje of gaatje weg.
Anoniem
Geplaatst: 08-06-14 14:27
Cemlys schreef:
Hihi leuk weetje als ie groot is is het waarschijnlijk een huisspin. En als mevr daar zit dan is er ook nog een meneer in huis aanwezig. als je lang genoeg wacht kruipt ze gewoon weer via een kiertje of gaatje weg.
Bedankt voor deze informatie.... Ik kan nu officieel niet meer slapen.
Wat ik doe als ik alleen ben is bekertje pakken, die eroverheen zetten, papiertje eronder schuiven, deur opendoen een eind van mijn huis lopen en dan weggooien Diervriendelijk- en niet goor
Wahaha dat filmpje Ik zou overal jeuk krijgen moest het mij overkomen, maar die stemmen zijn echt grappig
Ts, blij dat het opgelost is. Maar met idd een bekertje of bokaal ben je er ook zo vanaf en als je ze niet durft buitenzetten laat je spin er in zitten tot er iemand thuis is om spin buiten te zetten. Ik vind spinnen altijd minder eng als ze in een gecontroleerde omgeving zitten en je ze kan bekijken
Mijn moeder heeft ooit ook een keer een spin opgezogen, en een paar dagen later liepen er allemaal kleine spinnetjes uit de stofzuiger. Gewoon doodkloppen die handel
Britta31
Ja spinnen zijn heel nuttig maar dan wel buiten Gewoon even een jampotje of ander potje pakken, er overheen doen en een papiertje eronder en lekker buiten zetten.
Ik heb ooit gelezen dat een buiten gezette huisspin alles doet om terug binnen te komen... Dus ik maak ze gewoon lekker dood.
Renske_W
Geplaatst: 08-06-14 21:02
Ik roep ook altijd meteen mijn ouders erbij als er een spin zit. Durf ze ook niet weg te halen met een stofzuiger, niet omdat ik bang ben dat ze over de stang heen kruipen, maar omdat ik bang ben dat ik mis, en die spin dan valt en weg is. Dan slaap ik echt niet meer. Ik hier gelukkig oom als buurman, dus als ouders niet thuis zijn bel ik die wel.
Zeeuwtje68
Geplaatst: 08-06-14 22:21
Konstantine schreef:
Ik heb ooit gelezen dat een buiten gezette huisspin alles doet om terug binnen te komen... Dus ik maak ze gewoon lekker dood.
MIsschien omdat zijn partner nog binnen zit, en er graag weer naar toe wil
laraxXxemma
Geplaatst: 08-06-14 22:27
Ieeeeeel neee dat filmpje
maar voor de mensen die dat niks vonden, kijk wat ik laatst zag op ridiculousness (ik schrok me te pletter en heb geschreeuwd als een klein kind)
OMGGG die is echt te eng gewoon ik schrok me rot. omg als ik zo'n spin in huis had gehad was ik naar buiten gerend en niet meer terug gekomen voordat die weg was men wat is die groot