Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar hoop voor je dat je iets vind wat aan je verwachtingen voldoet!!gekvanfleur schreef:ik snap dat je het graag wilt, maar weet niet of het zo is als je denkt dat het is.Maar hoop voor je dat je iets vind wat aan je verwachtingen voldoet!!
Verder zou ik hulp zoeken voor hoe je denkt over je ex. Ik denk niet dat hij je terug wil als het al zo lang uit is dus laat het los..hoe je over hem praat klinkt niet echt gezond.
Delphi schreef:Ik denk dat het heel erg moeilijk is om een gezin te vinden waar jij in mee mag draaien of waar je langs mag komen wanneer je wilt. En daarnaast moet er dan ook een klik zijn natuurlijk.
Mijn ervaring is dat je vaak wat sneller en makkelijker contact maakt als je bezig bent met je hobby en de andere persoon die hobby deelt. Misschien moet je kijken of je ergens lid van kunt worden. Dan ben je er lekker even tussenuit en ontmoet je ook andere mensen.
Als je lekkerder in je vel zit straal je dat ook uit en wordt het contact met andere mensen leggen vaak ook iets makkelijker.
Vrijwilligerswerk zou misschien ook een optie kunnen zijn?
Heb je vriendinnen die misschien iets met je zouden willen ondernemen? In de sportschool misschien wekelijk een uurtje met een sportles meedoen. Of samen een leuke workshop doen. Je hebt namelijk ook makeup workshops.
Misschien heb je de (financiële) mogelijkheid om een opleiding of cursus te gaan volgen die je altijd al graag wilde doen?
Het is heel moeilijk, maar ik denk echt dat je zelf wat actie zult moeten ondernemen en mensen mee vragen of jezelf ergens bij aansluiten.
Wat betreft je ex, dat is erg moeilijk. Probeer het toch een beetje los te laten en je te richten op leuke en nieuwe dingen. Maak een lijstje voor jezelf met dingen die je gaat doen en hou je daar aan. Bijv. op een bepaalde vereniging gaan kijken, naar de sportschool bellen voor informatie, een vriendin meevragen naar een leuke workshop/lunch .... dingen waar je moeite mee hebt en je normaal op de lange baan schuift en uiteindelijk niet doet.
Succes!
dark_moon schreef:Delphi schreef:Ik denk dat het heel erg moeilijk is om een gezin te vinden waar jij in mee mag draaien of waar je langs mag komen wanneer je wilt. En daarnaast moet er dan ook een klik zijn natuurlijk.
Mijn ervaring is dat je vaak wat sneller en makkelijker contact maakt als je bezig bent met je hobby en de andere persoon die hobby deelt. Misschien moet je kijken of je ergens lid van kunt worden. Dan ben je er lekker even tussenuit en ontmoet je ook andere mensen.
Als je lekkerder in je vel zit straal je dat ook uit en wordt het contact met andere mensen leggen vaak ook iets makkelijker.
Vrijwilligerswerk zou misschien ook een optie kunnen zijn?
Heb je vriendinnen die misschien iets met je zouden willen ondernemen? In de sportschool misschien wekelijk een uurtje met een sportles meedoen. Of samen een leuke workshop doen. Je hebt namelijk ook makeup workshops.
Misschien heb je de (financiële) mogelijkheid om een opleiding of cursus te gaan volgen die je altijd al graag wilde doen?
Het is heel moeilijk, maar ik denk echt dat je zelf wat actie zult moeten ondernemen en mensen mee vragen of jezelf ergens bij aansluiten.
Wat betreft je ex, dat is erg moeilijk. Probeer het toch een beetje los te laten en je te richten op leuke en nieuwe dingen. Maak een lijstje voor jezelf met dingen die je gaat doen en hou je daar aan. Bijv. op een bepaalde vereniging gaan kijken, naar de sportschool bellen voor informatie, een vriendin meevragen naar een leuke workshop/lunch .... dingen waar je moeite mee hebt en je normaal op de lange baan schuift en uiteindelijk niet doet.
Succes!
je legt het precies op de goede plek..
dark_moon schreef:Flowerbomb schreef:Is een maatje niets voor jou? Er zijn meerdere maatjes projecten. In ieder geval sterkte gewenst!
Ja, ga ik meenemen.. alle dingen die ik kan doen voor mijn ontwikkelingen zijn super goed.
om ergens nog de hoop te hebben hem tegen te komen..