En dat is echt minstens vijf keer per dag een foto van het kind of de baby.
Het stoort niet, maar ik vind het wel opvallend.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Furrow schreef:Ik merk het vooral bij moeders, nu ik 28 ben hebben toch een paar mensen in mijn omgeving kinderen.
En dat is echt minstens vijf keer per dag een foto van het kind of de baby.![]()
Het stoort niet, maar ik vind het wel opvallend.

SuperAssie schreef:Ik kan me overigens ook goed voorstellen dat sommige mensen gek worden van mijn gespam en foto's van en over mijn paard
Maar daar ben ik heel simpel in, je ontvriend me of je blokkeert mijn meldingen, slaap ik niet minder om hoor

Danique_G schreef:Ik kan veel onzin verdragen maar als ik ergens echt gewoon niet tegen kan zijn het wel fe fb ouders. Het type dat elk soort actie van zijn of haar kind wereldkundig maakt en verwacht dat iedereen het kind maar leuk vind. Dit type valt meestal (is mij opgevallen) ook nog eens onder de categorie: te dom om te poepen. Ik noem een voorbeeld. Ze was vergeten om haar elektrische fiets op te laden en kon haar kind nu niet naar school brengen. Het heeft denk ik 15 minuten geduurd voor dat ik weer bij bewust zijn was doordat ik mezelf knock out sloeg met mijn epic face palm.
Voor de rest ben ik heel vredelievend en geniet ik volop van alle onzin statussen en de reacties die volgen.

Foto's van je koortsige kinderen op facebook zetten vind ik ergens ook gewoon zielig voor die kinderen
SuperAssie schreef:Danique_G schreef:Ik kan veel onzin verdragen maar als ik ergens echt gewoon niet tegen kan zijn het wel fe fb ouders. Het type dat elk soort actie van zijn of haar kind wereldkundig maakt en verwacht dat iedereen het kind maar leuk vind. Dit type valt meestal (is mij opgevallen) ook nog eens onder de categorie: te dom om te poepen. Ik noem een voorbeeld. Ze was vergeten om haar elektrische fiets op te laden en kon haar kind nu niet naar school brengen. Het heeft denk ik 15 minuten geduurd voor dat ik weer bij bewust zijn was doordat ik mezelf knock out sloeg met mijn epic face palm.
Voor de rest ben ik heel vredelievend en geniet ik volop van alle onzin statussen en de reacties die volgen.
![]()
![]()
Geweldig
Inderdaad, de welbekende fb ouders.. Soms sta ik zó op het punt om er een paar te verwijderen.. Ook omdat er dagelijks/wekelijks tig foto's worden geupload van 'schattige' babys terwijl ik stiekem een gloedhekel heb aan kinderen

Ojajoh schreef:SuperAssie schreef:![]()
![]()
Geweldig
Inderdaad, de welbekende fb ouders.. Soms sta ik zó op het punt om er een paar te verwijderen.. Ook omdat er dagelijks/wekelijks tig foto's worden geupload van 'schattige' babys terwijl ik stiekem een gloedhekel heb aan kinderen
inderdaad, pas jij niet op diegene zijn fb en moet je jezelf maar lekker verwijderen...
misschien heb jij ook wel iets wat zij omgekeerd heel storend vinden maar gewoon accepteren
wat ik niet snap in dat hele fb verhaal (wat meerdere malen op bokt naar voren komt)
waarom verwijder je diegene niet gewoon? Of heb je niet de instelling leven en laten leven?