Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus het kan best hoor. Amandavd schreef:Ben ik de enige die het een beetje asociaal vind dat mensen maar meteen proberen te profiteren van andermans fouten?
. benangelique schreef:Britta31 schreef:Dadelijk moet je ze nemen .Heb je 2 dure huisjes.
Dan mag het gewoon retour, net zoals je normaliter iets zou ruilen.
Tja, associaal kan. Maar ik weet hoe vaak een dergelijk product over de kop gaat en hoeveel winst er dus op zit voor de verkopende partij

bah! benangelique schreef:Maar nu vul jij voor mij in. Zelfs dat reken ik mee.
Het verschil is heus niet zo groot als de prijs nu aan geeft, maar echt vele malen groter dan menig consument denkt.
Bovendien, als je het zo associaal vindt en je wilt moraalridderen, dan bel je ze toch op om een melding te maken?
benangelique schreef:Maar nu vul jij voor mij in. Zelfs dat reken ik mee.
Het verschil is heus niet zo groot als de prijs nu aan geeft, maar echt vele malen groter dan menig consument denkt.
Bovendien, als je het zo associaal vindt en je wilt moraalridderen, dan bel je ze toch op om een melding te maken?

Bon_charmeur schreef:En alle geitenwollensokken zijn altijd zooo eerlijk ,.. Echt om te gillen dit! Als ik een fout maak financieel gezien kost me dat ook klauwen vol geld,.. En ja als je dit tegen komt had ik het ook gekocht,.. Is in elk geval beter dan jatten!
niet dat het zo veel scheelt.
werk je nl. Net zo hard aan mee dan. Bon_charmeur schreef:Nja de maatschappij Word geleefd door ee hogere hand dus hebben wij niks op in te brengen, bn benieuwd of jullie ook bij demobstraties staan dat ze Weer geld afnemen van ouderen,.. das ook stelen toch? Dan moet je je scheur open trekke