Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mri schreef:Ik pers 4 sinasappels en gooi dat vervolgens met 100-150 gram spinazie, een banaan in de blender.
Heerlijk!
of 4-5 tomaten, een appel en een scheutje water.
Heerlijk, gezond en makkelijk voor in de auto!
Ik ben helemaal erg 's morgensik pers de sinaasappels terwijl de douche aan staat om op te warmen.
Als die warm is heb ik het sap, dan gooi ik alles in de blender en stap ik zelf snel onder de douche. Aangezien ik nooit lang douche komt het precies goed uit (keuken en badkamer grenzen aan elkaar)
Aankleden, tas pakken en met mn smoothie zo de auto in!
Bij mij is het het keuken in; melk in een pannetje (we hebben geen magnetron) en koffiemachine aan zetten. Dan heeeel snel douchen, terug de keuken in, dan is m'n koffie klaar. Koffie mee naar m'n kamer en opdrinken tijdens het aankleden. Ontbijt klaar maken om mee te nemen naar kantoor, meestal fruit + halve avocado + yoghurt + muesli. Worteltjes snijden, hummus mee (lunch), rugzak inpakken en heerlijk door de stad naar de uni wandelen

), maar ben ook naarstig op zoek naar afwisseling.secricible schreef:Kala, die cacao nibs klinken wel prima. Wat doe je bij die spelt en gerst om een papje te maken?
.
purple schreef:Ik eet sinds een tijdje ook havermout. Daar doe ik dan fruit (vooral sinaasappel en banaan) door, of kokosschaafsel en pure chocolade. Ik doe er ook altijd lijnzaad door.
Die belvita koekjes heb ik een tijdje geleden op het station gekregen, maar die zijn ongelooflijk zoet, denk inderdaad niet erg gezond...
is
http://chickslovefood.com/categorie/recepten/ontbijt/
tig keer lekkerder dan yoghurt