Bikinibroekje groten maten en juiste kleur.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:34

Ine23 schreef:
Volgens mij zijn al deze vrouwen súper sexy: http://www.swimsuitsforall.com/ en staat elke vollere vrouw met zo'n bikini :j

Niets om je over te schamen!

Dit zijn énorm gephotoshopte dames.
Ze zijn niet naar maatje 34 bewerkt maar de plooien zijn wel degelijk glad gestreken, en minder rollerig gemaakt.

Het maakt me verder geen reet uit hoor wie een bikini draagt maar dit als voorbeeld nemen voor een dikkere dame is ook niet echt realistisch. :D

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:34

Dat doen ze bij de slanke bikini modellen ook, 85% van alle vrouwen heeft cellulitis, ook de slanke ;)

Dit zijn klanten met hun bikini: http://blog.swimsuitsforall.com/categor ... our-smile/
Ik vind dat persoonlijk echt super mooi, vrouwen die zo van hun lijf houden en misschien wel eindelijk een goed passende bikini gevonden hebben. Maar dat is persoonlijk ;)

IrishDraught

Re: Bikinibroekje groten maten en juiste kleur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:35

ja hoor hier maatje 36/38 en ook mooie putten in mijn kont.

Stephanie_86

jeetje kimD als je het beschamend vind om te zien kijk e mar de andere kant op ik heb een maat 46/48 en ik ga ook gerust in een bikini want ook ik wil een lekker kleurtje net als ts en ik heb werkelijk schijt aan mensen zoals jij leven en laten leven zou ik zeggen en nogmaals als je niet wil kijken dan kijk je toch de andere kant op!!!! plaatsvervangende schaamte nog wel pffff

ts idd de linkjes die zijn genoemd daar heb ik ook mijn bikini dit jaar vandaan

Suzanne F.

Weet je zeker dat je nog wel een bikini aanwilt? Een badpak zal een stuk flatteuzer staan. :)

Edit: Ik lees net een hele discussie erover. Ieder moet het uiteraard voor zich weten maar ik zou er niet zo bij willen lopen. Misschien zijn er om die reden wel weinig tot geen bikini's in die maat. Zelfde reden als dat er geen balletpakjes in 48/50 zijn.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 04-06-14 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:36

Ik heb met mijn maat 38/40 ook niet het mooiste lijf. Toch ga ik in bikini. Als mensen mijn benen niet elke zien hebben ze pech. Ik ga niet in een burka.

ts, de tips die ik je wilde geven zijn al eerder gegeven. Ik zou echter niet voor een zwart broekje gaan. Dat toont zo massief

har166

Ine23 schreef:
Volgens mij zijn al deze vrouwen súper sexy: http://www.swimsuitsforall.com/ en staat elke vollere vrouw met zo'n bikini :j

Tuurlijk zijn dit mooie vrouwen/foto's maar alle striae en sinasappelhuidjes zijn eeg gefotoshopt ;) ik vind dat je aan moet trekken wat je mooi vind maar ik verbaas me ook regelmatig over wat mensen aan DURVEN te trekken.

benangelique

Suzanne F. schreef:
Weet je zeker dat je nog wel een bikini aanwilt? Een badpak zal een stuk flatteuzer staan. :)

Ja, dat weet ze zeker anders vraagt ze er niet om

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:37

Ine23 schreef:

alleen is dit vollere vrouw volgens modellenbureaus, dus zo ongeveer maatje (38?/)40/42.

zolang nog gewoon duidelijk zichtbaar is dat er iig een broekje gedragen wordt vind ik alles prima :) juist super stoer van TS dat ze zoveel zelfvertrouwen heeft dat het haar niet zoveel boeit wat anderen er van vinden :) +:)+

fokfanaat

Maar Kim, mee je nu serieus dat alleen knappe strakke mensen in bikini mogen, dus ook geen oude mensen, mensen met brandwonden, amputaties ed

SternPhoto

Wat is de site van je bikini ?? Vindt m erg leuk !! Moet nu van die saaie aan haha

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:38

har166 schreef:
Ine23 schreef:

Tuurlijk zijn dit mooie vrouwen/foto's maar alle striae en sinasappelhuidjes zijn eeg gefotoshopt ;) ik vind dat je aan moet trekken wat je mooi vind maar ik verbaas me ook regelmatig over wat mensen aan DURVEN te trekken.

Ts doet haar best iets uit te zoeken wat goed zit en past. Dat ziet er vanzelf al goed uit, in tegenstelling tot een maat 40 die zich toch in 38 wurmt

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:39

fokfanaat schreef:
Maar Kim, mee je nu serieus dat alleen knappe strakke mensen in bikini mogen, dus ook geen oude mensen, mensen met brandwonden, amputaties ed

Waar haal je die onzin nou weer vandaan? :')

Ik snap dat wat Kim zegt misschien niet heel handig is, maar dit soort dingen erbij halen terwijl ze daar niks over heeft gezegd is gewoon ruzie uitlokken en een beetje sneu.

Cinderella

Rintah schreef:
Ine23 schreef:

alleen is dit vollere vrouw volgens modellenbureaus, dus zo ongeveer maatje (38?/)40/42.

zolang nog gewoon duidelijk zichtbaar is dat er iig een broekje gedragen wordt vind ik alles prima :) juist super stoer van TS dat ze zoveel zelfvertrouwen heeft dat het haar niet zoveel boeit wat anderen er van vinden :) +:)+

:')

Ik vind dat TS lekker zelf moet weten of ze een bikini aan doet. Ze vraagt niet om advies of een bikini kan, ze vraagt naar een grote maat bikini broekje, zegt genoeg toch :D.

Persoonlijk zou ik bij die bikini echt geen zwart broekje doen, de top is zo kleurig dat ik denk dat het echt niet mooi staat :n.

fokfanaat

tja en tegen striae en sinasappelhuidjes maakt het weer iets uit of je badpak of bikini draagt, dat zie je toch

Ine23

Dit filmpje toont anders echt wel een paar hele volle knappe vrouwen (en ja, ook gewoon grote vrouwen die daardoor plus size zijn), maar ook die hele volle dames dragen prachtige bikini's voor hun figuur.

Logisch dat ze alles photoshoppen, dat doen ze met elke bikini campagne...

Maar dat is de discussie niet, TS, ik hoop dat je een heel leuk broekje vindt voor bij je top!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:40

Kana schreef:
Ine23 schreef:

Dit zijn énorm gephotoshopte dames.
Ze zijn niet naar maatje 34 bewerkt maar de plooien zijn wel degelijk glad gestreken, en minder rollerig gemaakt.

Het maakt me verder geen reet uit hoor wie een bikini draagt maar dit als voorbeeld nemen voor een dikkere dame is ook niet echt realistisch. :D

Plus dat veel van deze dames niet eens zo'n hele grote maat hebben zo te zien. En ze hebben naar verhouding een slankere taille, dat scheelt ook al een hoop.

@Rintah nee hoor, plus size modellen gaan vaak tot maat 46

Vind het een beetje vreemd, al die opmerkingen dat TS beter een badpak aan kan trekken... je weet niet eens hoe ze eruit ziet? Nog even los van het feit dat iedereen lekker moet dragen waar 'ie zich goed in voelt.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:42

KimD schreef:
Je mag het wel zelf bepalen inderdaad maar houd er rekening mee dat je veelal voor banketstaaf loopt en het er niet uitziet. ;)

Als je flinker bent kun je sommige dingen gewoon niet aantrekken imo is een bikini daar een van. Ben het zelf ook, en krijg dan ook last van plaatsvervangende schaamte als ik iemand doe hetzelfde postuur heeft of nog flinker is in een bikini zie lopen of liggen.

LovingTweety, ik zeg niet dat het niet mag. Maar het ziet er gewoon niet uit. Vind het gewoon verschrikkelijk beschamend om te zien. :=

Dan kijken ze maar een andere kant op. Ik hoef niemand te versieren en heb dus niets aan een mening van een ander. Een wandelend skelet vind ik ook niet mooi, dat je ribbetjes kan tellen, maar dat is ook niet mijn probleem.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:43

Kim begon in elk geval niet met schelden. Kun jij nog een hoop van leren LovingTweety. :wave:

Fenrir

Re: Bikinibroekje groten maten en juiste kleur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:44

Ah en het is weer tijd voor de gefrustreerde dikkere mensen onder ons om af te gaan geven op dunne mensen... zal ook niet!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:44

KimD schreef:
Dit is niet vervelend bedoeld maar wat heb je voor postuur? Want 46 (heb ik zelf ook) vind ik nogal tricky voor een bikini... :=

Waar ik werk hebben we ook een zwembad, en wat daar af en toe in bikini komt binnen waggelen. Het zijn uiteraard niet mijn zaken, maar af en toe zou je moeten kunnen zeggen "Mevrouw, zwembadpolitie!" ;)

Zelf ook vrij zwaar en draag ook nooit bikini's want het ziet er niet uit en loop voor banketstaaf, terwijl het badpak echt afkleed.

Nou dit klinkt ook lekker aardig. Not. Het feit dat jij je niet lekker voelt in bikini en dat je daar niet in wilt rondlopen is prima, als anderen dat wel willen is dat ook prima. Leven en laten leven en anders kijk je even een andere kant op. Daarnaast vraagt ze niet of je met maat 46 nog in een bikini kan, dus waarom je ongevraagde mening?

Nu ontopic:

Misschien dat het al eens gezegd is maar BonPrix?
En mischien dat je even bij de tankini's kan kijken, heb je soms ook wel mix en match :)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:45

Of je nou een badpak of bikini draagt celulitus op je kont en benen blijf je toch altijd zien..

Ik heb zelf vooral een dikke kont/bovenbenen en mn buik is juist lekker strak mag ik met mn maat 42 broekje dan ook geen bikini aan? Vind dat mensen dat lekker zelf moeten weten als je je ergens niet fijn in voelt dan moet je het gewoon niet doen en anders kijken mensen maar niet naar je.

har166

Tuurlijk zijn dit mooie vrouwen/foto's maar alle striae en sinasappelhuidjes zijn eeg gefotoshopt ;) ik vind dat je aan moet trekken wat je mooi vind maar ik verbaas me ook regelmatig over wat mensen aan DURVEN te trekken.[/quote]

Ts doet haar best iets uit te zoeken wat goed zit en past. Dat ziet er vanzelf al goed uit, in tegenstelling tot een maat 40 die zich toch in 38 wurmt[/quote]

Ik geloof dat je mijn opmerking als negatief beschouwd, ik vind het juist knap als mensen iets bijzonders aantrekken, of je nou met maar 34 een kauwgomballenjurk aantrekt of met maat 50 een bikini. Al ben ik wel tegen witte semi-doorschijnende leggings XD

dito

jeetje wat een aparte discussie krijgt dit topic ineens. Ts vraagt daar helemaal niet om! Ik heb juist respect voor mensen die gewoon lekker in hun vel zitten en een bikini dragen en zoals al eerder is gezegd als men er last van heeft kijkt men maar een andere kant op!

Sorry ts ik kan je niet helpen met je vraag, maar hoop dat je ergens gaat slagen!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:50

Kana schreef:
Kim begon in elk geval niet met schelden. Kun jij nog een hoop van leren LovingTweety. :wave:

Ik scheld nergens. Ik vind oprecht hele dunne mensen (en dan heb ik het niet over 36 of 34) niet mooi. Maar daar zal ik ook niets over vinden in bikini. Iedereen moet dat toch zelf weten?