fietsen, maar wel fris blijven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:57

_mexx_lady_ schreef:
Is het niet verplicht voor een bedrijf om een douche te hebben in het gebouw? Dacht van wel :)

Nee..zou niet weten waarom..

Anoniem

Re: fietsen, maar wel fris blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 09:22

Uit de arbowetgeving:

Dat je vies, plakkerig of stoffig wordt van het fietsen naar het werk, is iets waarmee je baas volgens de wet geen rekening hoeft te houden. Hij mag natuurlijk wel rekening houden met fietsers.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 11:03

BelleTessa schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Is het niet verplicht voor een bedrijf om een douche te hebben in het gebouw? Dacht van wel :)

Jawel, België. Een school in ieder geval is verplicht een douche te hebben ( vraag me ook niet waarom, het is verplicht dat ze een douche/badkamer hebben :) ).
Vriend van me is een nieuwe koeienstal aan het bouwen en ook daar moest een badkamer/douche in.
In België is het naar mijn weten gewoon verplicht.

Verplicht is misschien groot gezegd: het wordt met druk op gehamerd dat ze een douche installeren.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 11:07

BelleTessa schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Jawel, België. Een school in ieder geval is verplicht een douche te hebben ( vraag me ook niet waarom, het is verplicht dat ze een douche/badkamer hebben :) ).
Vriend van me is een nieuwe koeienstal aan het bouwen en ook daar moest een badkamer/douche in.
In België is het naar mijn weten gewoon verplicht.

Verplicht is misschien groot gezegd: het wordt met druk op gehamerd dat ze een douche installeren.

O ja van België weet ik niets :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 11:11

Ik heb ooit iets gelezen van bakpoeder of zo... Dat scheen het gewoon echt compleet te stoppen volgens een vriendin.. Misschien eens googlen, baat het niet schaadt het niet :))
Kwam van Beautygloss geloof ik.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 11:19

In ieder geval geen deo bijspuiten want dan gaan de bacteriën die er al zitten alleen maar meer worden (je sluit ze op zeg maar)

Wil jij deo gebruiken bij aankomst op school, dan eerst oksels wassen.

Verder gebruik ik de deo van Forever Living. Ik rook ook altijd en bleef nooit een hele dag fris. Totdat ik deze deo ging gebruiken. Echt een aanrader!!!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 11:21

De Rexona maximum protection! _/-\o_ Ik had eerst ook altijd zweetplekken en alles maar door deze deo niet meer. Natuurlijk nog wel een beetje uitkijken met wat voor stof en kleuren je aan doet.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:34

Schone kleding en verfrissende wegwerp doekjes mee nemen.

Als je geen kleding bij hebt kun je met oud water je kleding even nat maken. Nooit warm water gebruiken want blijft de zweetplek zichtbaar.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:36

Margoooo schreef:
Odorex spray! Heb ik ook een tijdje gebruikt, spuit je na het douchen op en je zweet 5 dagen niet meer, ideale oplossing :)

Klopt deze werkt echt super goed. Ik kon het niet geloven dat ze gewoon echt droog bleven. Ik bleef maar voelen ahah