Te snel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

max_m

Re: Te snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:54

Gewoon lekker gaan, mijn vriend en ik hadden pas een maand echt wat( waren daarvoor al een paar maanden aan het daten) en zijn toen ook 10 dagen naar Kreta geweest. Hebben een super vakantie gehad en zijn nu na drie nog steeds samen ( en heel veel andere vakanties)

Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Dat is het belangrijkste!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:56

Gewoon lekker gaan! Als het goed gaat tussen jullie word het vast hartstikke gezellig! Gewoon niets aantrekken van wat de rest vind ;)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:01

Ach, het is ook weer zoiets om de hele vakantie thuis te blijven omdat je anders zo snel al samen op vakantie zou gaan :+ .

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:03

Langer dan een paar dagen 'bij elkaar op de lip zitten' is altijd spannend de eerste keer. Uitgaan van ruzie zou ik niet doen. Dat kan immers na een jarenlange relatie ook nog (zelfs na 15 jaar, 2 kinderen, talrijke vakanties etc)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:04

Alsof je te snel op vakantie gaat... gewoon doen en niks van aan trekken, dat "te snel". Van een leuke week wordt niemand slechter! :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:06

Heb je misschien al gevraagd waarom mensen het te snel vinden?
Misschien zijn ze bang dat de relatie uit geraakt, voor je vertrekt en hierdoor geld verliest?

Als je er zelf vertrouwen in hebt, zou ik het gewoon doen!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:08

Gewoon lekker gaan TS! Zoals al vaker gezegd, je gaat op Kreta nog geen gezin stichten dus dat zal allemaal wel meevallen.

Ik ben ook met mijn vriend op vakantie gegaan toen ik hem 4 maanden kende, de ultieme test. Ik kwam er toen achter dat wij prima een week 24/7 bij elkaar kunnen zijn. Na 2,5 jaar gaat het nog steeds goed :D

En je hoeft jezelf niet te verdedigen tegenover anderen he! Jouw en zijn familie vinden het leuk voor jullie, dat is het belangrijkste :j En dat jullie er zelf een goed gevoel bij hebben natuurlijk :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 20:11

Furrow schreef:
Heb je misschien al gevraagd waarom mensen het te snel vinden?
Misschien zijn ze bang dat de relatie uit geraakt, voor je vertrekt en hierdoor geld verliest?

Als je er zelf vertrouwen in hebt, zou ik het gewoon doen!

Het is waarschijnlijk meer een principekwestie.. De reacties over onze relatie zijn juist positief, eerder van hè hè eindelijk en dat soort dingen.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:14

niets van aantrekken meid. Als jullie er beide zin in hebben, hebben jullie er ook een goed gevoel bij en dan kan het geen kwaad. Je moet alleen niet met tegen zin gaan. Deze tegenzin moet je je niet door andere laten aanpraten. Gewoon lekker genieten

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:16

Misschien is die kans dan zelfs wel groter :P In het begin doe je nog je best om je slechte kanten te verbergen hahaha

benangelique schreef:
Langer dan een paar dagen 'bij elkaar op de lip zitten' is altijd spannend de eerste keer. Uitgaan van ruzie zou ik niet doen. Dat kan immers na een jarenlange relatie ook nog (zelfs na 15 jaar, 2 kinderen, talrijke vakanties etc)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 20:28

Nahh we zijn begonnen vanuit vriendschap een relatie was nooit de bedoeling, maarja we zijn voor elkaar gevallen op de manier hoe we zijn.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:34

_sharonnn schreef:
Precies, zelfs mn beste vriendin is erg negatief en dat doet me gewoon pijn.
Of dan gunnen mensen me het wel, maar moet er nog even bij gezegd worden dat het wel erg snel is -O- laat maar denk ik dan..

Dan zou ik toch maar eens op de vrouw af vragen aan je vriendin waarom ze zo negatief is.
Ik neem aan dat ze het goed bedoeld, en een roze bril kán wel eens een beetje slechtziend maken :wow:
Welke 'beren' ziet zij op de weg?
Maar grote kans dat zij zich onnodig zorgen maakt.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:40

Ik ben zelfs weleens met een jongen op vakantie gegaan toen we allebei door hadden dat we wel wat voor elkaar voelden, gewoon als een soort test of het echt werkte tussen ons.

Hallo, je beslist toch zelf met wie je op vakantie gaat?
En wat heb je te verliezen?

Laat iedereen lekker kletsen en ga genieten op Kreta!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:44

Jeetje, ik dacht dat je minstens ging samen wonen ofzo. Zeikerds. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:47

Nou, leuke mensen hebben jullie om je heen zeg... :\
Neem aan dat ze ook weten dat jullie al veel langer bevriend waren?

Lekker gaan! Trek je er niets van aan. Het enige risico dat je loopt is dat je nog meer zwarte gezichten krijgt als je dubbel zo gelukkig terug komt van vakantie :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:48

Joh echt, gaan ze daar nu moeilijk over doen? :') Wat kan er nu gebeuren? Dat je ruzie zou krijgen en een stomme vakantie hebt, of daarvoor en alles annuleert? Ook niet het grootste drama in de wereld hé. Gewoon gaan en genieten, al was je nog maar een week samen.

Kafu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:49

Joh geniet van het moment en alles wat jullie nu meemaken. Wat een gel*l zeg, stellen gaan wel vaker uit elkaar ook na jaren lang een relatie te hebben gehad. Gewoon lekker gaan en GENIET <3 <3 <3

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:52

Joh, lekker laten kletsen, wat is het ergste wat er kan gebeuren? Als jullie er beide goed bij voelen is dat toch het enige wat telt.

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:58

En al was het wel een bevlieging :Y)

Ik ben een week naar Kreta geweest (ook toevallig) met een jongen die ik daarvoor meerdere jaren niet gezien had. Hij is Schots en we wilden elkaar weer eens zien, maar ik was al eens bij hem geweest en hij al eens bij mij, dus dan maar naar Kreta, want daar konden we allebei goedkoop heen :D Gezellige week gehad en hem daarna ook niet meer gezien :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:58

Lekker laten kletsen.
Alleen kamperen is echt de ultieme relatie test, is jullie tent relatieproof <<)

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:04

Ik ben vorige week een week op vakantie gegaan met een jongen die ik 1.5 week kende , en ik mag hem nu mijn vriend noemen.

Jaa, anderhalve week! Tuuuurlijk is dat snel, maar hey, ik lig er geen seconde van wakker wat mijn omgeving ervan zegt. Ik ben er zo enthousiast over dat mijn omgeving meteen ook enthousiast is :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:37

Ik denk altijd, als het niet werkt kan je er het best zo snel mogelijk achter komen. _O-
Dus als jullie niet bij elkaar passen dan gaat het toch vroeg of laat mis. :+

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:39

Het zijn maar 10 dagen... En jullie kennen elkaar al een jaar.
Niets mis mee, gewoon genieten :)

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:39

Pffff zat mensen die hun "vriend" op vakantie ontmoeten.
En zelfs daar komen jarenlange relaties uit. (ben al 37 jaar met mijn vakantieliefde)
Dus zou me niet al te druk maken.
En lekker genieten, en mocht het toch niet ,je van het zijn, dan weet je dat dan ook gelijk toch. :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 22:56

Tof dat jullie allemaal wel zo positief zijn!
Wat mijn omgeving betreft, ik snap het ook niet zo goed.
Hij is zeker niet de eerste de beste en ik heb het er ook goed met hem over gehad.
Ik heb er eigenlijk ontzettend veel zin in en hij ook.. Maar dat anderen dan zo doen, dat steekt gewoon..