Jullie gaan er meteen vanuit dat het een vieze, enge man is die kickt op welke vorm van aandacht dan ook. Ik ben hulpverlener, werk oa met mensen met een psychische beperking. Ik kan in mijn hoofd zo een aantal clienten aanwijzen die dit zouden kunnen versturen zonder dat ze daar de "vieze bedoelingen" bij hebben die jullie impliceren. Die zouden dit kunnen sturen omdat ze TS een leuke meid vinden en graag in contact willen komen en die hebben daarbij uit zichzelf geen idee dat dit niet de handigste manier is.Dus waarom er niet één nette, duidelijke reactie aan wagen? Misschien is het wel genoeg om het te laten stoppen. En mocht het dan toch een engerd zijn zoals jullie in je hoofd hebben, dan heb je alleen maar meer bewijs

Chimello: het maakt wel degelijk uit als degene die je lastig valt, zelf niet in de gaten heeft dat hij je lastig valt

Een net duidelijk berichtje kan dit verduidelijken

En ik zelf ook wel, toen wat minder dan nu maar ik kon absoluut wel goed genoeg nadenken om te zien dat het niet klopte toen hij zo pissig werd omdat ik niet mee wilde gaan mennen.. Had sowieso al redelijk snel een naar gevoel bij hem, dat was ook niet voor niets.