Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

alltimapanda schreef:ik doe vriendelijk maar ja als mensen mij voor domme geit gaan uit schelden is geen reden om nog aardig te blijven

HorseLove28 schreef:Veertje11 schreef:snappen jullie niet dat ts dit niet leuk vind en misschien weg wil gaan van dit forum?
Dat is dan haar eigen beslissing.
Discussies kunnen ook net zo goed in real life gebeuren.
Veertje11 schreef:snappen jullie niet dat ts dit niet leuk vind en misschien weg wil gaan van dit forum?
Bhriseis schreef:Ja Veerle, maar als TS hier zo doet, doet ze wellicht ook zo irl. En het lijkt me dat TS niet geholpen wordt als iedereen haar gewoon naar de mond praat
TS, nee, je doet niet vriendelijk en komt betweterig en kinderachtig over. Ik bedoel dit absoluut niet gemeen, maar je kan pas problemen oplossen als je snapt dat er problemen zijn
Amaryllis schreef:Veertje11 schreef:snappen jullie niet dat ts dit niet leuk vind en misschien weg wil gaan van dit forum?
Weet je wat ik vooral niet snap? Dat jij TS in al haar topics blijft verdedigen en beschermen.
Ik vind ook wel eens niet leuk op Bokt. Andere bokkers vast ook niet. Maar om dan gedrag te vertonen als een kind met een driftbui in de supermarkt lost niks op. Sterker nog, het wakkert het negatieve alleen maar aan.
Dus TS moet vooral doen waar ze zijn in heeft, maar wel op een volwassen manier met de reacties/gevolgen om gaan. Is zo'n gevolg dat ze niet meer op Bokt wil zijn? So be it!
Veertje11 schreef:snappen jullie niet dat ts dit niet leuk vind en misschien weg wil gaan van dit forum?