Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Jezus, wat ongelooflijk k*t. En ik denk dat de meeste mensen wel snappen dat je niet baalt van die vakantie die niet doorgaat maar dat het een wrange situatie is, normaal gesproken zou je morgen lekker op het strand liggen en nu ben je nog maar met 1 ding bezig.
Heel veel sterkte met de komende nare tijd.
AmyII schreef:Zertab alsjeblieft zeg! Dat is een uiting van stress en angst van de TS, ik vermoed dat zij ook als voorkeur had dat alles in orde was en dat ze gewoon om 05.00 morgenochtend had kunnen vliegen, is het niet?
Het is zwaar kl*te TS, een jaar geleden heb ik iets soortgelijks meegemaakt met mijn vader. De verlammende angst en het onbegrip. Één van je ouders heeft kanker. Mèn wat is dat een oliebol zeg!
Ik wil jou, iedereen om je heen en je moeder heel veel moed, sterkte en wijsheid toewensen.
Ik hoop met jullie mee dat alles goed mag komen met je moeder.
lieveli schreef:Hartstikke k*t. Hebben jullie al een stappenplan? Ga in ieder geval niet googlen want dan lees je alleen maar nare dingen die helemaal niet hoeven te gebeuren bij je mamsie. Laat het op je afkomen en geniet van elkaar, ik merkte zelf dat we veel intenser gingen leven toen mijn vader ziek werd.
SuperAssie schreef:Vreselijk veel sterkte, ik weet op dit moment precies hoe je je voelt..
Bij mijn moeder is borstkanker geconstateerd 3 weken terug. Woensdag eerste chemo..
Ik probeer me groot en sterk voor d'r te houden, maar zodra iemand er ook maar naar vraagt wil ik het liefst in een hoekje kruipen en keihard janken..
heel veel sterkte
joke20 schreef:Ja het wachten dat het is ergst. Gelukkig kent mijn pa bijna het hele ziekenhuis. Hij heeft daar gewerkt de post rond en sorteren voor de afdelingen en artsen. Dus de afspraak met de internist gisteren is er zo tussen geschoven. Dus alle afspraken staan wel snel gepland en dat willen we ook, pa heeft goede contacten daar met de mensen die er werken.
En wat een contrast... zo denk je onbezorgd lekker op vakantie te gaan. En het volgende moment wordt de grond onder je voeten vandaan geslagen met dit verdrietige nieuws.