Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kuggur schreef:Wat zou je er van vinden TS als je vriend met dezelfde logica probeert jou met paardrijden te laten stoppen...?

Het is zoals Ayasha zegt: ik wil het hem helemaal niet verbieden, ik weet gewoon niet hoe ik met mijn angst om moet gaan. Natuurlijk heb ik dit al met hem besproken, al voor de eerste sprong. Mijn vriend vindt het zelf ook een lastig punt. Hij wil mij er geen rotgevoel over geven, maar vindt het ook zonde om het zomaar op te geven. Er is gewoon geen compromis te vinden: je springt wel of niet. En dat maakt het lastig 
Kijken heb ik de eerste keer ook al gedaan, ik vond het ook fijn om er bij te kunnen zijn. Vooral omdat ik dan ook direct wist dat het allemaal goed ging. De vrije val kon ik vanaf de grond niet zien, het moment aan de parachute wel. En om eerlijk te zijn, dat zag er best vredig uit. Wat ik vooral eng vond was het moment dat iedereen al geland was en ik nog ruim tien minuten moest wachten voor hij weer bij me was (ze waren in een veld verderop geland). Toen kwam toch wel heel erg de angst naar boven dat er iets mis was gegaan.
Want precies wat je zegt: een ander kan idioot doen in de lucht en iemand die normaal springt (mijn vriend in dit geval) kan daar het slachtoffer van worden…
Maar ik snap jullie punt wel hoor, er is zoveel gevaarlijk. Het verschil is alleen dat de kans dat je dood gaat bij een parachutesprong fout wel een stuk groter is dan een fout tijdens paardrijden.