Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sammie schreef:Dribbel, jij bekijkt het met Engelse ogen? Ik vrees dat de hele 'revolutie' die jij schetst daar toch al grotendeels aan voorbij is gegaan.
En op sommige punten vind ik het niet erg dat dingen wat meer in de taboesfeer zijn gekomen. Ik hoef niet te weten dat iemand opgewonden wordt van naakt rondzwemmen in gele vla. Gooi lekker je badkuip vol en laat het daarbij. Het hoeft wat mij betreft niet op nationale tv :=
(Even zelfde waarschuwing als Dribbel, ik schrijf nooit meer Nederlands, so bear with me
)
) zijn. Tot zover mijn observaties op het gebied van werk/studie/mentaliteit:
Verder is Duitsland helaas nog steeds erg hiërarchisch en merk je wel dat mannen makkelijker vooruit komen dan vrouwen, al is dat denk ik vaak onbewust.
BaileyMix schreef:Het valt me vooral op dat we inderdaad veel preutser zijn geworden. Vooral bij meisjes is seks echt báh. Een meisje dat (meerdere) seksuele relaties zonder echte relatie heeft, wordt direct 'slet' 'prutsmuts' en wat al niet meer genoemd. Dat vind ik echt iets voor de jaren 40/50 , even meegenomen dat de hippies met z'n allen al in de bosjes lagen te rollebollenWanneer is dat dan weer gestopt? Volgens mij is het met de jaren 80 fout gegaan (alles eigenlijk, maar da's weer teveel off-topic
).
Brainless schreef:De vrijheid zakt niet weg.
De vrouwen hebben een keuze gekregen en sommige vinden de "oude" rolverdeling prima, en die keuze mogen ze dus gewoon maken.
Zo ook met de seksuele vrijheid; er wordt meer geaccepteerd/normaal gevonden, maart daarom hoef je niet alles leuk/goed te vinden, maar je hebt de keuze.

Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet of dat hierboven een beetje waar is? Geryon schreef:Liefde tussen twee mannen of vrouwen, dat is niet het enige waar sommigen over vallen. Ik heb wel vaker mensen horen klagen over homo's alleen vanwege dat ze aids deden/doen verspreiden (in bossen afspreken of iets?). Niet omdat ze verliefd worden op hetzelfde geslacht (in dit geval dan mannen eigenlij alleen).
Weet daar zelf niets van afBen eigenlijk wel benieuwd of iemand weet of dat hierboven een beetje waar is?
Citaat:Storyline
The story of the onset of the HIV-AIDS crisis in New York City in the early 1980s, taking an unflinching look at the nation's sexual politics as gay activists and their allies in the medical community fight to expose the truth about the burgeoning epidemic to a city and nation in denial.