vertrouwen of niet ?…

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: vertrouwen of niet ?…

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:17

Maar vind je het terecht om de fouten van anderen te projecteren op je huidige vriend? Ik zie dat je nog jong bent, 16, en zo was ik zelf ook. Ook flink bedonderd en dat projecteerde ik ook op nieuwe partners. Waarvan ik enorm spijt heb. Dus echt, werk aan jezelf, je vriend kan er niks aan doen wat anderen jou hebben aangedaan. Als je vriend jou geen reden geeft tot wantrouwen, moet je jezelf ook niet gek maken.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:19

Meid ze liked statussen en praat met je vriend dat zegt niks daar is facebook juist voor. Je hoeft haar niet te vertrouwen maar je vriend wel. Iemand aanspreken over stalken laat alleen zien dat je een zwak hart hebt en bang bent. Adem in en uit en laat het los.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:20

Hij verbergt niks voor je, je mag zelfs op zijn FB.
Ik zeg je niet druk maken !

beauty_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 10:22

Kayleigh_ schreef:
Maar vind je het terecht om de fouten van anderen te projecteren op je huidige vriend? Ik zie dat je nog jong bent, 16, en zo was ik zelf ook. Ook flink bedonderd en dat projecteerde ik ook op nieuwe partners. Waarvan ik enorm spijt heb. Dus echt, werk aan jezelf, je vriend kan er niks aan doen wat anderen jou hebben aangedaan. Als je vriend jou geen reden geeft tot wantrouwen, moet je jezelf ook niet gek maken.

Terecht vind ik het zeker niet …
Werk er zeker aan ga naar de psycholoog enzo puur voor die onzekerheid.
Slecht verleden mee gemaakt en ik weet van mezelf dat ik dat op andere afreageer , maar dat gaat er zo moeilijk uit :/

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:24

Als hij je gewoon toelaat op zijn facebook pagina te kijken, zal het echt wel meevallen. Als hij zat te flirten of zij zelfs, liet hij dat niet toe.. Simple as that.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:25

Mijn hemel.. Als je je daar al druk om moet maken.....

Laat lekker lopen.. Ze vindt zijn fotos leuk en deelt dingen van hem.. Nou en? Miss toevallig dezelfde interesses.. Ze ligt toch niet met m in bed?

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:26

Ik begrijp je onzekerheid. Ik heb het zelf meegemaakt met mijn vriend. Zijn ex was vreemdgegaan en hij werd bij mij dus vreselijk jaloers en bezitterig. Tot aan het punt dat dat echt problemen gaat veroorzaken. En ik kom er niks aan doen maar kreeg het constant te horen.

mijn punt is dus. Probeer hem te vertrouwen, zo te zien heeft hij niks te verbergen, anders mocht je zijn berichten e.d. Ook echt niet lezen. Probeer er zelf aan te werken en je te bedenken dat hij je ex niet is. Hij heeft voor jou gekozen en dat doet hij niet voor niets :) de meeste jongens zijn echt wel goede jongens, vergeet dat niet. Het is gewoon jammer dat die paar rotzakken het verpesten voor de rest.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:33

Iinge_ schreef:
Ik heb dit ook een keer gehad. Meisje had een crush op mijn vriend. likete alles van hem en reageerde overal op. Maar kan gebeuren, zolang hij er niks mee doet maakt het niks uit :D

Klinkt als de moeder van mijn vriend... die zich zelf inmiddels al schoon moeder noemt :'). Die liked ook alles van mij en reageert ook overal op en tagt mij ook in al die win acties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:33

Inderdaad, hij heeft voor jou gekozen, hij is je niks verplicht! Het is voor een partner echt heel erg frustrerend om afgerekend te worden op fouten van exen, zij kunnen daar immers niks aan doen. Ik had gelukkig een zeer geduldige vriend met enorm veel begrip, maar ik heb zijn leven wel twee jaar lang zuur gemaakt door mijn onzekerheden, en daar heb ik enorm spijt van, hij verdiende dat niet.
Laat het alsjeblieft niet zo ver komen dat jouw lieve vriend je over een tijdje uitkotst omdat hij steeds wordt afgerekend, terwijl hij niks misdoet! Je mag in zijn FB kijken, waarschijnlijk zodat je kan ZIEN dat hij niks te verbergen heeft, vertrouw hem dan ook.

Als er een onzeker moment de kop opdoet, tel tot 10, of tot 1000. Vraag jezelf oprecht af waar je onzekerheid vandaan komt. Uit het verleden, of is het terecht? Meestal is je antwoord dat eerste. Val je vriend daar alsjeblieft niet mee lastig. Hou de relatie leuk. Schrijf je moeilijke momenten desnoods van je af en bespreek ze bij je psycholoog.

Ik weet dat het moeilijk is, maar het kan heus!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:41

beauty_xxx schreef:
Ben inderdaad heel onzeker
Waarom ? Omdat ik al vaak heb gehad dat zelfs mijn beste vriendinnen met mij ex-vriendjes gingen gaan lopen , achter mijn rug staan flirten, smsen sturen en die jongens vielen er telkens in toen was ik niet zo jaloers of nu.
Dus die onzekerheid blijft er nu inzitten, puur omdat de schrik er nog zit dat het weer ga gebeuren...

Ik heb even in je profiel gespiekt, je bent nu 16 en hebt al bijna 2 jaar met je huidige vriend, du bovenstaande gebeurde toen je 14 of jonger was. Je zegt het zelf al maar je komt op mij ook over als een ontzettende drama queen. En jouw vriendinnen gingen met ex-vriendjes…het woord zegt het al: ex. Als in niet meer jouw vriendje, beschikbaar voor andere meisjes dus. Volgens mij wordt het tijd dat je je een stuk volwassener gaat gedragen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:47

Ik snap het niet helemaal :o?
Dat meisje is degene die alles liked en overal op reageert. Niet je vriend.
Pas als hij geanimeerde gesprekken met haar aangaat en al haar posts liked, dan zou ik pas een gesprekje aangaan. Tot die tijd mag hij toch best een onnozel ding achter zich aan hebben hobbelen. Denk maar zo: je vent is gewild en JIJ hebt 'm maar mooi aan de haak geslagen :D

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:48

Rebel_Jits schreef:
Ik snap het niet helemaal :o?
Dat meisje is degene die alles liked en overal op reageert. Niet je vriend.
Pas als hij geanimeerde gesprekken met haar aangaat en al haar posts liked, dan zou ik pas een gesprekje aangaan. Tot die tijd mag hij toch best een onnozel ding achter zich aan hebben hobbelen. Denk maar zo: je vent is gewild en JIJ hebt 'm maar mooi aan de haak geslagen :D

Zo dacht ik dus ook :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:49

Hij kan toch onmogelijk weten waarom zij alles bij hem liked? Echt, ik vind je erg wantrouwend en zou als jouw vriend hier heel snel klaar mee zijn.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:51

Gydja schreef:
Iinge_ schreef:
Ik heb dit ook een keer gehad. Meisje had een crush op mijn vriend. likete alles van hem en reageerde overal op. Maar kan gebeuren, zolang hij er niks mee doet maakt het niks uit :D

Klinkt als de moeder van mijn vriend... die zich zelf inmiddels al schoon moeder noemt :'). Die liked ook alles van mij en reageert ook overal op en tagt mij ook in al die win acties.

hahaha ja klopt. Hier is dat schoonopa ;')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 14:26

Tja als je dat al wantrouwt :?

Tis maar fb, als je vent echt wil denk jij dat hij aan het bekappen is en ondertussen ligt hij te bengen in een hooischuur...
Oftewel, er valt niks te controleren en te beheren, gewoon vertrouwen hebben zo niet nok er dan maar mee want je bent pas 16 en je hebt nog een laaaaaaaange weg te gaan.....