Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kayleigh_ schreef:Maar vind je het terecht om de fouten van anderen te projecteren op je huidige vriend? Ik zie dat je nog jong bent, 16, en zo was ik zelf ook. Ook flink bedonderd en dat projecteerde ik ook op nieuwe partners. Waarvan ik enorm spijt heb. Dus echt, werk aan jezelf, je vriend kan er niks aan doen wat anderen jou hebben aangedaan. Als je vriend jou geen reden geeft tot wantrouwen, moet je jezelf ook niet gek maken.
de meeste jongens zijn echt wel goede jongens, vergeet dat niet. Het is gewoon jammer dat die paar rotzakken het verpesten voor de rest. Iinge_ schreef:Ik heb dit ook een keer gehad. Meisje had een crush op mijn vriend. likete alles van hem en reageerde overal op. Maar kan gebeuren, zolang hij er niks mee doet maakt het niks uit
. Die liked ook alles van mij en reageert ook overal op en tagt mij ook in al die win acties. beauty_xxx schreef:Ben inderdaad heel onzeker
Waarom ? Omdat ik al vaak heb gehad dat zelfs mijn beste vriendinnen met mij ex-vriendjes gingen gaan lopen , achter mijn rug staan flirten, smsen sturen en die jongens vielen er telkens in toen was ik niet zo jaloers of nu.
Dus die onzekerheid blijft er nu inzitten, puur omdat de schrik er nog zit dat het weer ga gebeuren...
Rebel_Jits schreef:Ik snap het niet helemaal![]()
Dat meisje is degene die alles liked en overal op reageert. Niet je vriend.
Pas als hij geanimeerde gesprekken met haar aangaat en al haar posts liked, dan zou ik pas een gesprekje aangaan. Tot die tijd mag hij toch best een onnozel ding achter zich aan hebben hobbelen. Denk maar zo: je vent is gewild en JIJ hebt 'm maar mooi aan de haak geslagen
Gydja schreef:Iinge_ schreef:Ik heb dit ook een keer gehad. Meisje had een crush op mijn vriend. likete alles van hem en reageerde overal op. Maar kan gebeuren, zolang hij er niks mee doet maakt het niks uit
Klinkt als de moeder van mijn vriend... die zich zelf inmiddels al schoon moeder noemt. Die liked ook alles van mij en reageert ook overal op en tagt mij ook in al die win acties.