Maar ga geen 85 euro betalen voor schoenen die "vies en gebruikt" lijken

Was wel een hele mooie kleur, maar die kleur hebben ze weer niet in hun gewone schoenen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SAKKIA schreef:Ik had gisteren ook nog die aan die al "vies en gebruikt" lijken. Hoge, stonden echt heel erg leuk![]()
Maar ga geen 85 euro betalen voor schoenen die "vies en gebruikt" lijken
Was wel een hele mooie kleur, maar die kleur hebben ze weer niet in hun gewone schoenen.
Heb heel lang getwijfeld bij het kopen van mijn nieuwe Allstars: hoge, lage, witte, beige, grijze, uiteindelijk zijn het deze geworden:
Vind het wel leuker staan onder bvb. een korte broek 
Ga nu lekker deze zo gauw mogelijk vies en gebruikt maken

Kreeg de tip van mijn nichtje maar toen was al bijna alles uitverkocht. Daarna nog regelmatig gekeken of ze misschien weer voorradig waren maar helaas.
KoudbloedKim schreef:Ik stel nu vast een hele domme vraag, maar wat is het verschil tussen All-stars en deze (behalve het merkje)?
http://www.scapino.nl/gympen/dames-scho ... -161225500
Sani schreef:Ik heb nog altijd heeeeeeeel erg veel spijt dat ik in London niet te gave halfhoge met union jack-patroon heb meegenomen..
Ik zou ook niet kunnen kiezen en uiteindelijk alles houden ben ik bang.
Ik heb grijze hoge, bruine omslag hoge, lage bloemenprint en wil eigenlijk nog een paar nieuwe lage..
Corelli schreef:Ik heb hoge grijze besteld bij Kruidvat (online), ze kosten hier "maar" €44,95 incl verzenden. Als die er nog zijn in je maat, maakt het prijsverschil de keuze misschien nog makkelijker
De hoge grijze bevallen goed, overigens

Rebeccaa schreef:KoudbloedKim schreef:Ik stel nu vast een hele domme vraag, maar wat is het verschil tussen All-stars en deze (behalve het merkje)?
http://www.scapino.nl/gympen/dames-scho ... -161225500
Kwaliteit, kwaliteit, kwaliteit.
Ik heb mijn zwarte all stars al 5 jaar, ik loop er nog steeds bijna dagelijks op en ze zitten nog steeds top.

Warboel schreef:Vind het zo zonde dat die Allstars zo snel kapot gaan, je betaald er toch dik voor. Ze gaan bij mij altijd stuk naast m'n hiel. Binnen een half jaar kan je m'n sokken zien.

Maar ik zou ook goed aan je outfits denken die je het meest gaat dragen, en welke schoenen daar het best bij past. Stel je wilt graag lage omdat het mooi onder een jurkje staat, dan is het ook wel reeël om te bedenken; hoevaak draag ik een jurkje? En je kan ook bedenken; van welke zou ik het meest spijt krijgen. Wil je uiteindelijk 1 paar overhouden? Of 2? In het laatste geval zou ik voor laag wit gaan en hoog grijs. De witte lage allstars was in eerste instantie je keuze toch? Je wordt snel in de war gebracht door andere maten/kleuren etc. maar misschien dat dit toch het langst in je hoofd zit en waar je t meest spijt van krijgt als je het niet zou doen. (:
Rebeccaa schreef:Ik vraag mij echt af hoe jullie dan op jullie all stars lopen! Mijne hebben een vakantie in lloret de mar, een vakantie in portugal, een vakantie in frankrijk en een vakantie in toscane gelopen (kilometers en kilometers lopen per dag), talloze avondjes uitgaan, meerdere concerten, minstens 4x wasmachine, ik laat er de hond mee uit enzovoorts, en nog steeds zijn ze heel na 5 jaar! Ik vind all stars juist zo fijn omdat ze zo lang heel blijven.

Sellyxx schreef:Haha een heel bekend probleem! Je bent zeker niet de enige, en ik zou bijna weer gaan twijfelen door dit topic haha.Maar ik zou ook goed aan je outfits denken die je het meest gaat dragen, en welke schoenen daar het best bij past. Stel je wilt graag lage omdat het mooi onder een jurkje staat, dan is het ook wel reeël om te bedenken; hoevaak draag ik een jurkje? En je kan ook bedenken; van welke zou ik het meest spijt krijgen. Wil je uiteindelijk 1 paar overhouden? Of 2? In het laatste geval zou ik voor laag wit gaan en hoog grijs. De witte lage allstars was in eerste instantie je keuze toch? Je wordt snel in de war gebracht door andere maten/kleuren etc. maar misschien dat dit toch het langst in je hoofd zit en waar je t meest spijt van krijgt als je het niet zou doen. (:
( dat was in mijn geval zo, ik wilde zwarte, ben toen zo gaan twijfelen doordat ik bordeaux zo leuk zag staan bij iemand, maar ben uiteindelijk toch terug gegaan naar zwart
Ik heb ook veel pumps e.d. Maar op mijn lazy booschappen doen zaterdag draag ik toch vaak een spijkerbroek met sneakers e.d.