Bank eerlijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Re: Bank eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:04

Zoals genoemd, hangt het af van welke bank je werkgever en jij hebben. Is dat dezelfde bank, dan gaat het sneller. Hier hebben sommige collega's het salaris ook een dag eerder dan anderen.

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:13

Vroeger was de ING in de postbanktijd idd altijd wat later met storten,maar ik heb hier al jaren geen last meer van hoor.heb mijn salaris gewoon op dezelfde dag als collega's die bij een andere bank zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:20

Vroeger was de postbank ook gewoon gratis, dan mág het iets langer duren. Nu bij ING en alle andere banken moet je gewoon betalen voor hun diensten.....

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:59

Oh misschien loop ik heel erg achter, dat zou ook nog kunnen. Dacht dat het nog zo was maar heb het niet recent meer nagevraagd. :+

Ik kan mij goed voorstellen dat als er storing is bij de ING ze de betalingen ook later verwerken.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 19:46

Het stond er vanochtend op en heb dus gewoon vandaag de DA kunnen betalen :+
Kater werd gecastreerd en navelbreuk verholpen.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 19:59

wat een gelul allemaal over ing dat ze express geld vasthouden enz. Het ligt er indd aan van welke bank het afkomt. Ik heb al jaren ING nooit gezeur. Ik heb inmiddels ook een rekening bij rabo en ook daar geen problemen mee. Ja ik heb weleens mijn salaris een dag te laat. Mijn werkgever heeft abn. Dus dan kan er weleens iets langer overheen gaan. ligt aan de tijd dat er word overgemaakt. Met vakantiegeld gebeurt het bijna altijd dat er een dag later betaald word dit komt omdat de salarisadministratie langer bezig is met overboeken omdat ze meer te rekenen hebben. Werk je op een groot bedrijf dan is het toch logisch dat dit langer duurt. Ook feestdagen werken niet altijd mee.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 20:07

Normaal gesproken staat het ook altijd dezelfde dag op mn rekening als dat er gestort is. Maar dit keer dus niet. Vandaar mijn vraag bliver.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:52

Onali schreef:
Normaal gesproken staat het ook altijd dezelfde dag op mn rekening als dat er gestort is. Maar dit keer dus niet. Vandaar mijn vraag bliver.

Ik snap jouw vraag wel hoor. Maar er word gezegd dat ing hier altijd een handje van heeft maar dit ligt juist eerder aan de andere banken en niet aan je eigen bank. zoals al eerder uitgelegd. De banken verekenen het gewoon onderling in een keer en niet elk bedrag apart. En zeker in de maand van het vakantiegeld duurt het soms een dag langer